Probleme Rugina Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by cbota View Post
    Indiferent de marcă, părerea mea, e că dacă e făcut pentru ROMANIA (Europa de est), s-a mers, din păcate se merge în continuare, pe sloganul ”LAS CĂ MERGE ȘI AȘA”. Asta a constatat și UE la produsele alimentare.
    Calitatea este data de "cat este dispus clientul sa plateasca" si este independenta de zona geografica. O masina facuta la "calitate" adresata Germaniei, Frantei sau Japoniei, s-ar vinde extrem de putin in Romania, pentru ca marea majoritate nu-si permit sa o achizitioneze, chiar si in rate .
    "Las ca merge si asa" tine de educatia noastra ca natie si indivizi, de lipsa unor reactii intemeiate si echilbrate vizavi de problemele de care ne izbim.

    Mie personal mi s-a retusat zonal de 2 ori, in garantie, acea parte a portierelor fata care freaca cu chederul in zona parbrizului.
    Rezultat: a inceput sa se exfolieze din nou , dupa ceva timp. Personal cred ca solutia tehnica, de a "inchide" portiera peste caroserie, este stupida si problema nu are rezolvare. Din fericire, nici nu pare sa apara rugina in zona, cel putin la mine.

    Comment


    • În ceea ce privește calitatea unui produs îți dau dreptate. Dacă acolo nu e rugină e posibil (nu ești primul care spui asta). Dar întrebarea ce e? Dacă nu e rugina, cum s-a mai spus aici, atunci ce poate fi? Bitum doar pe acea portieră?! Oricum luni mă duc să vedem ce zic cei de la SERVICE sa-mi spună ce e. Principala problemă e să o rezolve pe garanție, nu pe banii mei....

      Comment


      • Nu am spus ca nu este rugina. Sincer nu stiu ce este, dar nici nu arata OK, la "ochiometru" . Pentru linistea ta si ca sa te bucuri in tihna de masina, este bine sa clarifici situatia.

        Daca as fi in situatia ta, as prefera ca cei de la service sa curete impuritatile in cauza si sa ma factureze pentru operatiune, in cazul "fericit", ca sa pot evita orice gen de comentarii ulterioare din partea lor. Daca nu pot curata si se dovedeste ca totusi este rugina in stadiu incipient, trebuie sa rezolve problema pe cheltuiala lor, atat timp cat eu ca si client nu am "agresat" masina: lovituri de pietre, polish, curatare cu diverse chimicale "nerecomandate" de producator,...

        Am trecut prin neplaceri asemanatoare (pete de bitum, pete de insecte, pete de rasinoase), atat cu masina personala cat si cu cea de serviciu.
        Unele le poti rezolva singur, la unele trebuie sa apelezi la ajutor specializat (service, atelier detailing auto), iar la unele, care sunt defecte reale, din nefericire trebuie sa utilizezi garantia, ca doar de aia este mentionata de producator si platita odata cu masina.

        Comment


        • unii au cerut explicit special o reducere de pret dacia cumparata de noua fara garantie, nu au acceptat,... doar de acolo cistiga renault/dacia bani, din faptul ca te tepuieste la garanatie,

          adica vrei ceva pe garantie vii cu banu de acasa si platesti. doar nu vrei sa plateaca francezu, nu-i asa ! pretenu francez ia banu din romania si duce in franta

          asa ca voi asteptati, asteptati va plictisiti - reparatie de la uzina, decit pe banu vostru ca sa stiti ...


          Comment


          • Uite azi am avut ceva vreme, si un vecin mi-a dat un degresant pentru bitum îmi pare rău că nu-i mai rețin numele și am frecat acolo bine de tot. Rezultatul îl vedeți atașat... Eu zic ca e și rugină. Am încadrat cu roșu zona(zonele)....Las la o parte zona mai mare unde s-a văzut și înainte că s-a exfoliat pur si simplu vopseaua....sper să nu-mi spună că e de la pietre că nu ține....imposibil sa se exfolieze asa în mod continuu....Zone mult mai mici, pe care o sa le arăt luni, cu vopsea exfoliată am văzut azi și pe capota față...pe muchia capotei dinspre parbriz.... Pentru o vizualizare ok descărcați poza și măriți-o puțin....
            Attached Files

            Comment


            • Eu zic s-o lași asa cum e și sa aștepți răspunsul de la Dacia, se vede clar ca e rugina(ti-am zis de la inceput), nu mai insista cu tot felul de soluții. Pe lângă faptul ca e rugina 100%, nu înțeleg cum s-a exfoliat în halul ala vopseaua, e limpede ca usa a fost "pregatita" din scurt, pt livrare.

              Comment


              • Luni sunt programat în service cum am zis mai sus si revin cu amănunte. Am dat cu acea soluție de îndepărtat bitum pentru a le arata celor de aici care au spus ca nu e decât bitum.....acum sper că i-am lămurit....

                Comment


                • Nu trebuie sa lamuresti pe nimeni , colega, problema e reala, vizibila , la tine și trebuie rezolvata, strict , pe garantie , mult succes îți doresc!
                  Last edited by alex1ioan; 17 April 2021, 22:18.

                  Comment


                  • Acum vin de la DACIA SERVICE, au fcut poze si le-au trimis la uzina.(sau cel putin asa mi-au spus). Acum astept telefonul lor sa-mi spuna rezultatul. M-au intrebat daca am vopsit-o, sau poate am lovit-o de o bordura mai inalta (no la asta nu m-am gandit). Le-am spus, bun. daca am lovit-o de bordura oare am dat in mai multe locuri ca doar trebuia sa apara doar pe la deschidere....Au studiat toată masina amanuntit si mi-au mai arătat ceva (ce eu n-am vazut) la care s-au mirat si ei, au zis ca asa ceva nu au mai vazut...si zice am mai vazut masini aduse la garantie. Le-am spus ca asta dovedeste in plus ca DACIA mi-au vandut o masina second la pret de una noua. Atasez pozele sa va dati cu parerea. I-am întrebat, ceea ce ați descoperit dv. cum va explicați? Au spus ca la ei in service n-au mai vazut asa ceva, nu au explicație.....

                    Mie mi-a rămas doar greața...de DACIA SERVICE.....
                    Attached Files

                    Comment


                    • Dacă observ bine, ai niște adancituri în vopsea, lucru nemantâlnit la o masina noua, care trebuia sesizat , la receptia autovehiculului, lejer, cu ochiul liber, pe care se pare ca nu le-ai dat importanta(observat) pana acum , timp de 3 ani , abtibildul de pe portiera era mizilic. Am explicat pe un alt topic, pe ce se bazează cei din reprezentante, nu mai plictisesc, sper sa nu fie tardiv și sa poți rezolva problema pe garantie, dar părerea mea e ca Dacia va spune ca masina a fost lovita și reparata. Multa bafta!

                      Comment


                      • Încă nu am primit raaspuns de la ei. Da, sigur trebuia sa ma uit mai atent la vopsea.Nici prin cap nu mi-a trecut sa ma uit asa atent ca am luat-o noua. Va dati seama ca nici azi nu vedeam daca nu-mi arata. Acum sa vedem. Sincer, masina nu a fost lovita de cand am luat-o eu. Acum eu am intrebat pe unde a umblat (prin ce reprezentante) de la iesirea din fabrica, adica din decembrie si pana in iulie, banuiesc ca ar trebui sa aiba un sa-i zic asa ”istoric”.Si acum îmi pare rau ca atunci cand am vazut ca nu corespund numarul de km (30 in loc de 5 cat erau in procesul verbal) si problema cu inchiderea centralizata trebuia sa refuz livrarea si sa schimbe pur si simplu...cred ca intram in istorie. În fine cand imi dau raspunsul revin...dacă ei nu-și explică ultimele poze, eu ce să mai zic....

                        Comment


                        • Eu ,de fel ,sunt mai "pretentios" și verific după orice interactiune cu ei( prea multa incredere insuflata), nivel ulei , prezoane, filtre, scurgeri de lichide, aspect exterior caroserie, ca de , mecanicu nu îl doare "burta" de munca altuia. Chiar și pentru 2 gauri în volan am făcut valuri ,la vocea clientului (încă aștept raspunsul), dar și pe forum , dar se pare ca nu toți avem aceleași preocupări și e normal, trebuie sa "mânce" și ei. Vin la ei, cu drag, plătesc, nu negociez și am pretentia ca lucrarea sa fie conform prețului și locului unde ma aflu . Mult succes tuturor și fi-ti cu băgare de seama!

                          Comment


                          • Originally posted by cbota View Post
                            Acum vin de la DACIA SERVICE, au fcut poze si le-au trimis la uzina.(sau cel putin asa mi-au spus). Acum astept telefonul lor sa-mi spuna rezultatul. M-au intrebat daca am vopsit-o, sau poate am lovit-o de o bordura mai inalta (no la asta nu m-am gandit). Le-am spus, bun. daca am lovit-o de bordura oare am dat in mai multe locuri ca doar trebuia sa apara doar pe la deschidere....Au studiat toată masina amanuntit si mi-au mai arătat ceva (ce eu n-am vazut) la care s-au mirat si ei, au zis ca asa ceva nu au mai vazut...si zice am mai vazut masini aduse la garantie. Le-am spus ca asta dovedeste in plus ca DACIA mi-au vandut o masina second la pret de una noua. Atasez pozele sa va dati cu parerea. I-am întrebat, ceea ce ați descoperit dv. cum va explicați? Au spus ca la ei in service n-au mai vazut asa ceva, nu au explicație.....

                            Mie mi-a rămas doar greața...de DACIA SERVICE.....
                            Dupa parerea mea este exclus ca ce ai tu acolo sa fie usa ruginita plecata asa din fabrica. Undeva, pe parcurs, portiera aia a fost lovita zdravan in partea de jos. Cum, nu am de unde stii. Daca era portiera de Logan 1 puteam spune ca orificiile de scurgere a apei au fost complet obturate si a baltit apa acolo pana a ruginit dar la L2/S2 nu mai este posibil, orificiile sunt amplasate altfel. Nici macar la L1/S1 nu ruginea atat de repede, dura cativa ani. Daca lonjeronul e intact probabil ca s-a intamplat ceva cand era portiera deschisa si a fost lovita pe muchia de jos. Poate cand era ridicata pe un elevator a fost cineva neatent si a lovit-o cumva. A fost demontata, reparata "pe genunchi", vopsita si montata la loc in cea mai mare viteza. Nici macar stickerul nu l-au mai pus si nici conexiunile la inchiderea centralizata probabil ca nu le-au mai facut cum trebuia. Doar clientul era pe drum deja, sa-si ridice masina cea noua, nu?
                            Daca e asa cum suspectez eu, cei de la reprezentanta nu or sa recunoasca nici picati cu ceara si or sa zica ca, mai ales daca nu ai Casco, ai lovit-o si ai reparat-o pe cont propriu si acum vii la garantie.
                            Poate ca totusi dracul nu e atat de negru si o sa rezolvi pe garantie, speranta moare ultima, nu-i asa?
                            Bafta!

                            Comment


                            • Pana la livrare, trece prin mana la mai multi Dorei..din pacate. Eu am mai spus ca la un lot am primit la munca una "scapata" de pe trailer (spatele era comoactat, aproape o facusera din Logan, Sandero)..nu au recunoscut decat cand nu mai reuseau sa o predea la timp si au reglat cu firma de leasing (proprietarul masinii)..personal nici nu o mai acceptam.
                              In cazul colegului, unde mai pui ca masina a fost la revizii in reprezentanta si s-a bifat ca este "conform"..

                              Comment


                              • Dacă nu ne pasa , noua, de banul nostru, muncit......lor nici-atat.
                                PS; Am un amic care face reviziile(la un "pretin" de-a lui) din reprezentanta, la un logan din 2010- în prezent, cu piese "praduite" de la clienții "fideli", convinși ca li se face ceea ce trebuie, la mașinile lor.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google