Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am inteles eu oare corect sau nu? La voi Easy-R functioneaza mai bine cu frana de mana trasa la un dinte sau cu usa inchisa incomplet? Pana la urma, in conditiile descrise de voi mai trepideaza sau nu masina?

    Comment


    • Nu mai trepideaza pentru ca nu mai pleaca decat daca accelerezi. Ambreiajul nu cupleaza decat cu acceleratie apasata si decupleaza cand eliberezi acceleratia.

      Comment


      • Probail ca trepidatiile sunt eliminate daca se evita pe cat posibil ca masina sa se deplaseze cand nu se apasa acceleratia, adica sa se ridice brusc piciorul de pe frana si imediat sa se apese usor pedala de acceleratie, evident daca conditiile din trafic permit acest lucru.

        Comment


        • Originally posted by nickey1982 View Post
          Nu mai trepideaza pentru ca nu mai pleaca decat daca accelerezi. Ambreiajul nu cupleaza decat cu acceleratie apasata si decupleaza cand eliberezi acceleratia.
          După ultimul update de soft la mine exact asta se întâmplă,pleacă foarte greu de pe loc și trebuie să apăs accelerația.Deci nu mai trebuie sa fac improvizatii gen ușa deschisă sau frana trasa.La mersul cu spatele aproape că au eliminat crawling-ul.Sunt curios sa vad cand vor aparea trepidațiile in aceste condiții, poate că totuși asta este cheia rezolvării trepidațiilor ,dezactivarea din soft a crawlingului.
          .Momentan am 1200 km cu cel de-al patrulea ambreiaj și totul este ok.

          Comment


          • abc Sunt de acord cu toata afirmatia ta.
            ​​​​​​@aurbrz Poate poti sa faci cateva filmari cu plecari de pe loc in D si R.

            Comment


            • Unde am ajuns, sa facem tot felul de "artificii" (usa semideschisa, frana de mana trasa, etc) ca sa beneficiem de o functionare cat de cat normala, fireasca a unui produs, in speta masina pe care am dat atatia bani.. cand asta ar fi trebuit sa fie preocuparea Dacia. Intr-o tara normala poate, la noi nu. Probabil ca noi astia care avem probleme cu cutia asta suntem ptr Dacia cantitate neglijabila, sunterm in marja de pierderi, ei oricum au profit mare si isi permit sa aiba un 5 % probleme. Restul de 95 % sunt multumiti de aceasta cutie Easy R si asta conteaza. La mine trepidatiile apar puternic atunci cand eiberez aproape total frana, in mod bizar cand o eliberez total se mai domolesc, ptr a le evita cand se merge bara la bara, eliberez foarte putin frana, cat sa inainteze masina, dar e un punct peste care trepidatiile apar. O sa merg si eu neaparat in service sa incerc sa fac un nou update de soft, poate s-o mai schimba ceva in bine

              Comment


              • Imi place la nebunie ce contol fin al acceleratiei il am la parcare, fara crawling. Am observat ca daca ai frana de mana cuplata un dinte, poti trece din D in R si invers fara a mai apasa frana de picior. Eu i-as da butonului ECO o noua functie si anume dezactivare crawling sau mod parcare. L-as activa atat la parcare, cat si poate la mersul bara la bara.

                Comment


                • Da Nik , chiar un buton dedicat ar fi ideal . Dar poate cei care au trepidatii evidente sa incerce cele doua moduri de eliminare crawling , sa avem confirmari sigure pe parcursul a cateva saptamani de incercari . Felicitari pentru fler.

                  Comment


                  • Sincer nu stiu cat de ok e sa mergi cu frana de mana trasa chiar si un dinte.. hai ca cu usa semideschisa e un compromis hilar dar nu afecteaza, dar asta cu frana de mana ma gandesc ca in timp poate afecta sabotii.

                    Comment


                    • Fiecare e liber sa aleaga metoda pe care o considera mai buna pentru el. Atentie la metoda cu usa, verificati prin impingere cu cotul sa nu se deschida in mers chiar si la viteza foarte mica. Riscam sa lovim usa si dam in altele. La metoda franei de mana, am putea suspenda o roata din spate si vedea invartind cu mana cat de mult infraneaza.

                      Comment


                      • Citind acest forum imi dau seama ca fiabilitatea Dacia a scazut mult in ultimii ani.

                        Comment


                        • Daca ridicam masina pe cric se intinde cablul franei de mana si franeaza mai mult . Metoda mai simpla : incercati pe o panta foarte "dulce" frana de mana la un dinte si fara frana de mana , masina trebuie sa se miste ; sau la oprirea lina masina trebuie sa de putin inapoi cand luam piciorul de pe frana de serviciu.

                          Comment


                          • Oare ? Crezi ca se intinde cablul de frana ?

                            Comment


                            • La un dinte nu pleaca de pe loc in D iar in N daca este un pic inclinata soseaua se deplaseaza usor. Eu simt asta zilnic la semafor. Cam de pe la 2 dinti incepe sa tina bine frana de mana.

                              Comment


                              • Am incercat eu acum asteptand la semafor, pe un drum ce din ochi parea drept. Stand pe loc, am eliberat frana de picior si masina a inceput sa se deplaseze cu 1 km/h dau chiar mai putin, am ridicat frana de mana un dinte, nu s-a oprit, inca un dinte a inceput sa incetineasca, abia la al 3-a dinte s-a oprit.

                                Dar sa va intreb si eu ceva: La manevrele de parcare, cand trebuie sa te deplasezi cu frana de picior semi-apasata, oare nu se ating de loc sabotii spate, doar placutele de pe fata? Stiu ca spatele franeaza putin din cauza repartitorului, dar totusi...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google