Dezactivare Permanenta Stop & Start

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Colegul cred ca s-a exprimat gresit, peima varianta este a dezactivarii din injectie, din cate stiu el a facut inhibarea (poate confirma acest lucru).

    Comment


    • Ce am scris este valabil si pentru ambele metode si as generaliza cam pentru orice modificare facuta. Ambele metode functioneaza dar trebuie atentie sporita la ce mesaje se primesc ca raspuns la operatia de modificare.
      I have no special talent. I am only passionately curious.

      Comment


      • Originally posted by t0rquemada View Post
        Dacă GPL-ul a fost montat corect, ECU GPL e alimentat din +după contact nu din +după contact trecut prin ECU injecție, deci nu se oprește - de bibilit setările ECU GPL nu stă niciunul.

        Mai sunt unii montatori ce pun alimentarea pe +Accesorii sau mai rău pe +permanent.
        La mine controlerul de GPL, cel montat inauntru se stinge de tot in momentul in care motorul e oprit de sistemul Stop-Start. :-/

        Comment


        • A incercat cineva varianta cu deconectarea bornei de la baterie pentru cateva ore ?
          La mine functioneaza pana la prima apasare a butonului start-stop, dupa care revine la functionarea normala.In aceasta perioada led-ul de pe buton ramane stins si indicatorul start-stop arata semnul dezactivat.Mentionez ca masina mea este Logan 1,5 dci, 75 kw din 2016.Incercati, cred ca e cea mai simpla varianta.

          Comment


          • Adică mașina detectează că bateria e sub 80% încărcare și dezactivează S&S (stop&start) - dacă te bucuri că merge e ok, în curând vei schimba bateria .
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Atasez o captura cu extrase din cateva interconditionari de dezactivare (repornire) ale sistemului S&S (se poate observa si tensiunea\starea de incarcarcare a bateriei), oferite cu generozitate in urma cu ceva timp de colegul t0rquemada.
              Attached Files

              Comment


              • Sa inteleg ca nu se mai incarca bateria sau ce se poate intampla ?

                Comment


                • Eu deconectez periodic bateria pentru ca masina mea are o problema care se manifesta prin pierdere de putere insotita de un zgomot puternic al motorului, problema pe care nu am rezolvat-o prin diagnosticare, nu are erori, si prin aceasta metoda o perioada merge normal.Posibil un defect al calculatorului de injectie.

                  Comment


                  • Originally posted by Gil26 View Post
                    oferite cu generozitate in urma cu ceva timp de colegul
                    copy and paste from BVMEXTRACTION database

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google