Dezactivare Permanenta Stop & Start

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Short storry: NU
    Log story: este mai ieftin sa schimbi masina. Ca sa pui S&S trebuie sa: schimbi alternatorul, sa schimbi electromotorul, schimbi cuzinetii (poate chiar vibrochenul si bieletele). Schimbi o parte din instlatie electrica (sa reziste la ampreajele pe care le debiteaza alternatorul/electromotorul). Daca pui pe hartie...cred ca iesi mult mai ieftin sa-ti vinzi masina si sa-ti cumperi una noua.

    Comment


    • Motorul e identic, trebuie alternator, demaror, broască capotă, senzor curent baterie, cablaje și relee + uch care să fie T4VS.

      Ca și costuri e mai simplu să pui cliamtizarea automată decât S&S
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Deci sa inteleg ca (scuzati cacofonia) cuzinetii/virbochenul sunt identici?. Ori cum, costurile sunt....meh...

        Comment


        • Multumesc de lamuriri,deci o las asa,o marit in 2-3 ani si voi lua una cu mai multe dotari

          Comment


          • Originally posted by t0rquemada View Post
            Ca și costuri e mai simplu să pui cliamtizarea automată decât S&S
            Cam cat ar costa toate piesele, pe oficial si neoficial (dezmembrari adica)?

            Comment


            • Am gasit si eu acum(proaspat posesor de logan nou) acest topic. Multi nervi in incercarea de a citi totul fiind foarte interesat de dezactivarea acestei mari magarii. Si pana sa aflu cum o pot dezactiva a trebuit sa citesc parerile celor care o considera buna(problema lor) sa-si deschida topic. Pana una alta ideea era cum se dezactiveaza. Pe ultima pagina in sfarsit o varianta completa-multumesc domnilor care au fost mai concreti!!!

              Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk

              Dupa chinul de a citi parerile despre aceasta tampenie de sistem(desi nu inteleg de ce s-au bagat in discutie cei multumiti avand in vedere solicitarea de dezactivare permanenta) in sfarsit am aflat o varianta completa. Multumiri celor care au furnizat-o.

              Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk
              Last edited by Marius Ile; 21 July 2017, 00:47. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Originally posted by Marius Ile View Post
                Am gasit si eu acum(proaspat posesor de logan nou) acest topic. Multi nervi in incercarea de a citi totul fiind foarte interesat de dezactivarea acestei mari magarii. Si pana sa aflu cum o pot dezactiva a trebuit sa citesc parerile celor care o considera buna(problema lor) sa-si deschida topic. Pana una alta ideea era cum se dezactiveaza. Pe ultima pagina in sfarsit o varianta completa-multumesc domnilor care au fost mai concreti!!!

                Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk
                Bine ai venit pe forum si s-o stapanesti sanatos.

                Nu te enerva asa din prima, intelege ca nu e o chestie standard, nu e vreun buton pe undeva ascuns sau o combinatie secreta (dai de 2 ori din steratoare si apesi frana de 3 ori), e mai complicat si solutia vine din putul gandirii oamenilor. E un proces in care te lupti cu tine insuti de ce ar vrea cineva asa ceva. Si de multe ori da cu virgula ca nu prea are sens. In fine daca tot nu stii si cauti sfaturi la altii mai priceputi (cu siguranta nu la mine) trebuie sa accepti si cateva pareri si dezbateri. Ca poate te razgandesti. Ca poate nefiind simplu s-ar putea sa dai in altele de care nu esti constient. Spre exemplu ,zic si eu aiurea, odata cu dezactivarea functiei asteia sa iti pierzi garantia la masina, sau nu stiu sa nu mai mearga airbagul...intelegi ideea? De aia e bine ca sa ne exprimam. Daca nu iti convine mergi si citeste manualul si vezi ce zic cei de la Dacia.

                Comment


                • Cum am dezactivat eu permannt S&S.

                  1. De la inchiderea capotei pleaca 2 fire ce au pe traseu o mufa



                  2. Se desface aceasta mufa, cu rabdare si atentie, arata cam asa:




                  3. Apoi eu am scurcircuitat pini de pe partea albastra a mufei cu o bucatica de staniol impaturita in 4. Mi-sa parut cel mai simplu de scapat de ea inainte de revizie.



                  4. Remontat mufa si testat. Adio S@S.



                  Simplu si eficient. Spor la treaba.
                  Attached Files

                  Comment


                  • Sa nu te chinui sa scoti staniolul de acolo mai tarziu... In rest super treaba. Eu ms

                    Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk

                    @sadicu ideea e ca am citit juma de noapte ca sa gasesc postarea aia in care chiar se raspunde cumva la intrebarea topicului si 90% din postari erau despre cat de bun este sau nu acest s&s. Nu vreau sa intru in detalii am idee despre mecanica si parerea personala este ca s&s este o tampenie bagata pe gat sub pretextul ecologismului.

                    Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk
                    Last edited by Marius Ile; 26 July 2017, 23:09. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • nu e chiar o prostie. Eu mi-as dori sa am asa ceva, opresc de multe ori motorul la semafor... La mine in oras sunt multe semafoare 80-90 ( 91 mai exact ) secunde, nu-l las sa mearga un asemenea interval mai ales si pe caldurile astea ...

                      Comment


                      • De ce ai opri motorul la semafor daca nu e prevazut de la inceput cu S&S? Mai ales pe caldura?

                        Comment


                        • e ecologist

                          Comment


                          • Unii vor, dar nu au.
                            Altii au, dar nu vor.
                            Este imposibil sa multumesti pe toata lumea.

                            Pentru cei care au dar nu vor, e asa de complicat sa apesi contactorul S&S la fiecare pornire a motorului? Chiar e mai simplu sa umbli la mufele de la capota sau de la pedala de ambreiaj?

                            Comment


                            • Deranjează LED din buton, asta e o problemă, serios.
                              Dezactivare din ecu injecţie nici LED nu se mai aprinde nici în bord indicator nu se mai aprinde e ca şi când n-ar exista.

                              Comment


                              • Led-ul de la buton e destul de puternic dar ii poate fi redusa intensitatea demontand butonul si punand pe interiorul butonului, pe partea transparenta un pic de silicon sanitar transparent. Asa vezi daca e aprins led-ul si nu te deranjeaza

                                Trimis de pe al meu LG-H818 folosind Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google