Dezactivare Permanenta Stop & Start

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Deconectare senzor pedală de ambreiaj, apare funcţionare defectuoasă CCSL, presupun că nu ai tempomat de-asta, dacă aveai remarcai şi singur că va merge aiurea.

    Comment


    • Originally posted by bciprian82 View Post
      De mentionat e ca masinile cu euro 5 nu au la pedala de ambreiaj acel intrerupator pentru ca nu au s&s...

      In concluzie, v-am prezentat o solutie la indemana care este total reversibila si care nu are nici un efect daunator asupra masinii
      Ești în eroare: (vezi și data postării)




      Spre deosebire de senzorul capotă, care e inofensiv și foarte ieftin, ai ales calea mai grea senzorul pedalei de ambreiaj e sensibil (la demontare/montare) și nu e decât 89euro pe original plus bonus:

      -nefuncționare/funcționare CCSL
      -erori în toate calculatoarele
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Eu nu am intr-adevar cruise control(deci nu are ce sa deregleze la el) si masinile euro 5(doua ale unor colegi) nu aveau nimic la pedala de ambreiaj. Poate alte modele da. E de verificat la masina fiecaruia inainte sa scoata acel senzor(sau intrerupator cum ii spun eu) daca apar probleme la alte sisteme. La masina mea nu a avut nici un alt efect decat cel ca nu a mai functionat s&s. In calculatorul masinii apare o eroare, au spus si cei de la reprezentanta, dar asta nu e o problema atat timp cat functionarea masinii nu e afectata.
        La mine nu exista senzor la capota(poate la alte versiuni mai echipate exista, eu am seria limitata plus) deci nu am cum sa dezactivez ceva ce nu exista...
        Oricum... La cele scrise de mine mai e de mentionat ca la masinile cu cruise control nu e o metoda buna sa scoti acel senzor. Numai bine

        Trimis de pe al meu LG-H818 folosind Tapatalk

        Comment


        • Originally posted by t0rquemada View Post
          Ești în eroare: (vezi și data postării)




          Spre deosebire de senzorul capotă, care e inofensiv și foarte ieftin, ai ales calea mai grea senzorul pedalei de ambreiaj e sensibil (la demontare/montare) și nu e decât 89euro pe original plus bonus:

          -nefuncționare/funcționare CCSL
          -erori în toate calculatoarele
          M'am uitat si eu dupa senorul de la capota, i'am decuplat mufa, dar s&s tot functioneaza. Ne poti da mai multe detalii la ce trebuie facut. Eu am Logan diesel fab. noiembrie 2015, euro 6.

          Comment


          • Ai deconectat tu mufa, trebuia invers, capota deschisă se face contact între fire la mufă, scoţi mufa trebuie să faci scurt între fire. Să deconectezi s&s firele sânt conectate prin contactor, ai scos mufa este ca şi când capota e permanent închisa !
            Aşa e Bogdane ? ( torq )

            Comment


            • Originally posted by bogdan_cr View Post
              Ai deconectat tu mufa, trebuia invers, capota deschisă se face contact între fire la mufă, scoţi mufa trebuie să faci scurt între fire. Să deconectezi s&s firele sânt conectate prin contactor, ai scos mufa este ca şi când capota e permanent închisa !
              Aşa e Bogdane ? ( torq )
              Deci cum trebuie sa fac ca nam înțeles...

              Comment


              • Mie mi se pare cam mult bricolaj doar ca sa nu apesi un buton cand pornesti masina... Daca lasi masina cu frana de mana trasa, cand lasi frana jos ii dai una cu degetul. Dupa primele 10-20 de porniri sunt convins ca devine reflex.

                Comment


                • @danielbostan :
                  Adică scoate mufa şi fă ştrap între fire, >> aşa simulezi capota deschisă.

                  Comment


                  • Originally posted by bogdan_cr View Post
                    @danielbostan :
                    Adică scoate mufa şi fă ştrap între fire, >> aşa simulezi capota deschisă.
                    Nu sunt electrician de meserie. Adica le dai si le leg impreuna? Tu ai probat asa? Mersi

                    Comment


                    • Nu tai nimic, le conectezi între ele cu o sârma în mufa aia care ai scos-o din contactorul de la capota.
                      Eu dezactivez cu laptop-ul, mi-e mai uşor decât să leg sârme.

                      Comment


                      • Originally posted by bogdan_cr View Post
                        Nu tai nimic, le conectezi între ele cu o sârma în mufa aia care ai scos-o din contactorul de la capota.
                        Eu dezactivez cu laptop-ul, mi-e mai uşor decât să leg sârme.
                        Mersi de sfat. Pot sa te mai intreb totusi de scurt circuit? sau e doar semnal care se transmite? Poate trec odata si imi dezactivezi si mie, sunt din Bacau.

                        Comment


                        • Circuit închis ( capota deschisa ) s&s dezactivat, circuit deschis ( capota închisa ) s&s merge normal, logică de trei parale, un buton şi 2 sârme. Se unesc între ele prin întrerupătorul capotei, sau nu. Nu circulă semnale, e un circuit închis - deschis asta e tot.

                          Comment


                          • Va rog sa faceti o poza cu senzorul Acela de la capota.

                            Comment


                            • E integrat în broască, cam greu de pozat
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Merge montat si aftermarket un astfel de sistem,cand am cumparat masina nu exista acest sistem si mi l-as dori ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google