Dezactivare Permanenta Stop & Start

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by t0rquemada View Post
    Poate ne zici de ce a implementat Dacia/Renault senzorul pedalei de ambreiaj, mai ales dacă și aici te citez, "nu este necesar contactor pedala de ambreiaj, sistemul se deconecteza automat la frinare sau schimbarea treptei de viteza"
    Poate dai si raspunsul cerut domne draga...
    Eu am activat CCSL fara contactor ambreiaj, n-am primt repros ...
    Apropos, tu ai activat vreodata CCSL sau lipsa SDV ?
    Deci maistre, "multe functii" te rog ...

    Comment


    • #77
      Parerile par impartite. Creda ca functia este utila numai raportat la conditiile de drum. Cind se merge "acordeon" mai mult deranjeaza. La semafoare lungi poate ajuta. Pe mine ma intereseaza daca aceasta functie poate fi setata in mod implicit OFF si sa o activezi cind consideri ca te poate ajuta. Asta ca sa nu trebuiasca sa apesi mereu pe buton de fiecare data cind pornesti masina. Cred ca ar fi mai utila asa. Stie cineva daca se poate face schimba?

      Comment


      • #78
        uitandu-ma la butonul de S&S daca este dezactivat, eram sa fac accident.
        Propun sa-l puna la un loc ma vizibil.

        Comment


        • #79
          A mai probat cineva metoda decuplarii senzorului de la capota? Functioneaza sau nu? Pot aparea probleme cu aceasta metoda?

          Comment


          • #80
            " Noul motor 1.0 SCe este singurul din oferta Dacia care vine fără un sistem Start-Stop, comandarea acestuia nefiind nici măcar opțională. " -- automarket.ro

            Uite că uzina l-a dezactivat permanent de tot la astea noi. Oare de ce ?

            Comment


            • #81
              Din motive de reduceri de costuri......

              Comment


              • #82
                bogdan_cr motor ieftin? componente mai ieftine care nu tin la frecusul S&S? Baterie mai ieftina (standrad vo 250 lei, pt S&S vo 600 lei)
                pt S&S ai nevoie suplimentar: alternator modificat, electromotor modificat, baterie modificata. Probabil un cost suplimentar de 2-300 euro. Iar motorul de 1l SCe este un motor ieftin...

                Comment


                • #83
                  Introducerea sistemului S&S a fost dictata de reducerea consumului si implicit incadrarea in normele de poluare; repet a nu stiu cata oara.
                  Daca motorul se incadreaza si fara, atunci nu se justifica alte cheltuieli in plus din partea producatorului; nici cumparatorul nu e dispus sa plateasca in plus, pentru o optiune care ii va aduce amortizarea intr-un termen relativ lung. Daca ii va aduce.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #84
                    Domnul moderator IancuMIC...in TM se reduce cu aprox 0.5-1L. Chiar daca de multe ori prefer sa-l dezactivez (poate sa ajunga sa-mi reporneasca si de 30-40 ori pe un traseu de 5Km).
                    Ca valori. Timp de o saptamana, acelasi traseu. Consumul mediu cu S&S a fost de 8.1. Consumul mediu fara S&S a fost de 8.9%

                    Comment


                    • #85
                      Batem câmpii:
                      -toate motoarele noi, euro6 au Stop&Start (nu start stop!) unele au activă funcția(și au o parte din hardware prezentă) unele inactivă, exact ca HSA-ul

                      La Dacia 1,6SCe are S&S la Megane 4 nu
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • #86
                        Si atunci de ce nu este activat?

                        Comment


                        • #87
                          Dacă scoți mufa de la capota, tot funcționează

                          Comment


                          • #88
                            Salut! La un logan plus 0.9 tce gpl din oct 2016 am functia sop&start dezactivata, ea putand fi acivata de la buton. Deci atunci cand am nevoie de stop&start il activez. Inca o chestie, chiar daca este dezactivata functia si se opreste motorul din greseala sotiei, atunci cand apasa ambreiajul, acesta reporneste chiar daca este in oricare treapta de viteze. Deci ca sa fiu pe subiect ma gandesc ca ar merge modificata din calculator functia asta nu neaparat anulata.
                            Am urmarit forumul dinainte sa o cumpar si chiar ma amuzam ca au actionat astia de la Dacia de parca ar sta pe forum (la fel si cu a doua lampa de marsariere au facut-o functionala). Sper sa va fie cu folos!
                            Last edited by yomozes; 13 January 2017, 15:11.

                            Comment


                            • #89
                              yomozes poate pe GPL este by default dezactivata.. La cele fara GPL?
                              Pentru moment, este prea frig ca sa functioneze S&S-ul.

                              Comment


                              • #90
                                @yomozes: Funcționarea S&S e normală(S&S activ permanent*, dezactivabil din buton până la scoaterea scheii din contact) nu "în oglindă" așa cum afirmi, o vizită prin manualul de utilizare secțiunea martori de bord/sistem stop&start e necesară.

                                Două lămpi funcționale pe marșarier ai din 2012 pe Logan II, pe vremea aia unii nici nu auziseră de Logan II

                                *sunt o grămadă de condiții de îndeplinit pentru a autoriza oprirea motorului
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google