Facelift Logan 2 /2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pai logan-ul nu are geamuri cu impuls pe spate...in schimb are senzori parcare

    Comment


    • Senzorii aia sunt excelenti, pentru cei cu simtul orientarii in spatiu lipsa.
      Dar, bine ca exista.

      Comment


      • mr.K sincer...cu aia, la cat este de mare in cur logan-ul...au fost vo doua locuri unde nu reuseam sa o parchez (nu aveam spatiu de manevra mai mare de 60cm....60cm insemnand cam din talpi pana la....60 cm)

        Comment


        • niciun om sanatos la cap nu alege loganul oricat de full ar fi in locul meganului aluia, chiar daca e "chel"... meganul ofera destule + tabla ca lumea, siguranta, confort, lux ... Nu se compara ...
          Last edited by GuGu21; 9 March 2017, 17:23.

          Comment


          • Logan MCV Stepway vine cu o garda la sol inaltata cu 50 de mm si cu un portbagaj de 575 de litri.

            Noul model va fi comercializat de la inceputul lunii aprilie si va fi disponibil intr-o varianta pe benzina (0.9 TCE - 90 cp) si una diesel (1.5 dCi - 90 cp).

            Conform publicatiei franceze L'Argus, Dacia Logan MCV Stepway pe benzina va costa 13.600 de euro, in timp ce varianta diesel va fi comercializata la 15.150 de euro.

            sursa: http://www.ziare.com/dacia/stiri-dac...-dacia-1456536

            super foto aici http://www.auto-bild.ro/headline/gen...-mcv-stepway-2
            Last edited by McDan; 9 March 2017, 17:21.

            Comment


            • Originally posted by GuGu21 View Post
              niciun om sanatos la cap nu alege loganul oricat de full ar fi in locul meganului aluia, chiar daca e "chel"... Ofera destule + tabla ca lumea, siguranta, confort, lux ...
              Perfect adevarat! Cu conditia sa-si poata permite si reviziile, piesele si servisarea, in general, care sunt, in medie, cu 20% mai scumpe fata de Dacie. Si aici ma refer la Logan vs Clio, pentru ca aici am verificat personal, la momentul achizitiei Daciei. La Megane, piesele cred ca sunt mai scumpe (cu mai mult de 20%)

              Comment


              • 575L vs vo 384L. Iar spatiu in general mai bun. Cosum mai mic (greutate mai mica)
                Dupa cum spuneam, depinde ce vrei de la masina.
                Totusi sa nu uitam scopul pentru care este achizionata masina...ca masina care sa transporte cat o dubita, luxul dintr-un merceses, consumul dintr-un smart si rezisteta unui tanc...si sa coste cat un un golf I proaspat casat...nu gasesti. Depinde ce vrei de la masina.

                Comment


                • pana si eu trebuie sa recunosc: scump 15000 pt diesel. O fi motoru' fain si bla, dar la banii aia sa fii sarit macar cu disalu' de 110CP, daca vroiau sa se mentina in gama masini entry level fara fite. Cine naiba da 15000 pe mcv stepway? In plus va trebui sa apara si modelul nou de Duster, pe ala cat il vor face? Si in prezent cine nu ar lua duster la pret de mcv?
                  sigpic

                  Comment


                  • Nu's...sunt curios sa vad MCV-ul ala...sa vedem ce are in plus...totusi...15000 euro pentru o garda marita la sol...este oleaca cam...meh..

                    Comment


                    • Originally posted by aris86 View Post
                      de la 13667 EUR, cam nu prea mai merita Dacia.
                      Chel, TdB cu ace, fără R link

                      La X52 ph2 macaraua e cu impuls, nu butonul și e doar la șofer
                      Attached Files
                      Last edited by t0rquemada; 9 March 2017, 18:09.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Ce inseamna macara cu impuls?

                        Motorul electric are inclus in el ceea ce initial se afla in butonul cu impuls, sau este o alta solutie constructiva dpdv mecanic cu contacte de pozitie, etc, etc?

                        Inca nu am reusit sa ma ocup de actualizare dialogys pentru modelele noi!
                        „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                        Comment


                        • Dacia a lansat la Salonul Auto de la Geneva noul Logan MCV Stepway. Si chiar daca acest model a fost primit bine, cu o multime de reactii pozitive, apar si primele critici.


                          Britanicii de la Car Magazine compara Dacia Logan MCV Stepway cu Skoda Octavia Scout, ambele fiind breakuri suprainaltate.

                          "Dar daca Skoda beneficiaza de tehnologie off-road, Stepway a fost pur si simplu inaltata cu 50 de milimetri, a primit elemente noi pe barele fata si spate, protectii la pasajele rotilor si o noua grila, similara cu cea de pe Duster", arata sursa citata.
                          Britanicii astia au citit ce am scris dimineata pe forum.
                          In continuare, englezii scriu ca Loganul MCV Stepway ramane la fel de practic ca versiunea clasica, insa aici apare si marea intrebare: merita cumparat noul model?

                          "Daca ne uitam la preturile modelului Sandero, versiunea Stepway va fi cu aproximativ o mie de lire sterline mai scumpa, ceea ce ar insemna ca va fi sters unul dintre principalele motive pentru care aceasta Dacie este atractiva.

                          Pana la proba contrarie, noi spunem sa luati Loganul in versiunea de baza, cu jantele de otel - este cea mai atractiva", mai arata englezii.
                          De acord.

                          Comment


                          • Originally posted by tipicarul View Post
                            ............
                            Vezi

                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Mda! Se pare că motorul macaralei are modulul de impuls montat pe el!
                              Daca butonul și cablajul ramane același, numai așa se poate explica!
                              Și dacă este așa, nu va dura mult până la apariția variantei aftermarket.

                              Mulțumesc!
                              Last edited by tipicarul; 9 March 2017, 23:37.
                              „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                              Comment


                              • Cablajele habitaclu și uși sunt alea de Renault(AVER46), acum și cu fir de poziții la butoane.

                                Nu există variantă after pentru butoane master-slave(față dreapta și spate st+dr) pe impuls.

                                Aștept să văd când pun butonul de PTT(push to talk) pe volan, medianav-ul știe de el
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google