Facelift Logan 2 /2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu are; doar la dCi.
    Poate la norma Euro7.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Originally posted by aris86 View Post
      Din 2019, se trece la euro 7 și la benzina . Articolul l-am pus la întrebări frecvente.
      1. Care este link-ul pentru articol?

      2. La sfarsitul anului 2017 intra in vigoare modificari la euro 6? Se vor masura emisile in trafic?

      Comment


      • cel referitor la rabla, e in topicul rabla 2010.

        Comment


        • Credeam ca este despre euro 7. Asta ma intereseaza. Nu rabla.

          Comment


          • Din toamna, o sa avem 1.2 TCe Euro7

            Incepand cu 2017 este obligatoriu ca masinile pe benzina cu injectie diecta sa fie echipate cu filtru de particule-GPF 2017

            UE a ales sa introduca incepand cu luna septembrie 2017 noi reguli de poluare.

            Este vorba de echiparea cu filtru de particule pentru toate motoarele pe benzina care sunt echipate cu un sistem de injectie directa de benzina.

            De fapt acesta este primul pas pentru care marii constructori vor vedea ca trecerea la injectia directa de benzina si o cilindree mica reprezinta de fapt mari probleme aduse motorului cu aprindere prin scanteie.

            Motoarele care au in continuare injectie multipunct NU vor avea nevoie de acest filtru de particule pentru ca emisiile unui motor cu injectie MPI clasica sunt mai mici decat cele ale unui motor cu injectie directa.
            Fanii motoarelor pe benzina care vor avea filtru de particule vor avea de platit acest filtru extrea la achizitia masinii, iar cand acesta se strica costul unui asemenea filtru este in medie 500-1000 euro fara montaj.

            Noul sistem anuleaza clasicul catalizator 3Way gasit pe toate masinile moderne, insa exista si o varianta ca pe langa acest catalizator clasic sa fie montat si acest filtru de particule asemenea motorarelor diesel.
            Last edited by aris86; 16 March 2017, 11:30.

            Comment


            • Originally posted by danLaza View Post
              Filtru de particule are si acum pe euro 6 cel putin mie asa mi-au spus cei de la service dacia stepway-ul meu are si mi-lau si aratat.

              La diesel, toate masinile incepand cu euro 5 au filtru de particule (DPF, FAP, etc).
              La benzina inca nu exista asa ceva, insa urmeaza sa le puna pe viitor.
              Iar aditiv la diesel au fost si pe la euro 4 (cam rar), la euro 5 unele motorizari aveau deja (insa tot destul de rar), iar la euro 6 cam majoritatea motorizarilor care au putere ceva mai mare incep sa aiba.

              Originally posted by aris86 View Post
              Din toamna, o sa avem 1.2 TCe Euro7



              http://www.autolatest.ro/editorial-a...icule-gpf-2017


              De ce doar cele cu injectie directa ?
              Tocmai de aceea pentru mine cea mai ok masina este benzinarul aspirat cu injectie multi punct. Au inceput sa fie destul de rare masinile acestea. Injectia directa pe langa avantaje are si destule dezavantaje.
              Last edited by ManGreek; 16 March 2017, 15:01. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Deoarece emit gaze toxice, azotati si alte chestii la fel ca diesel-urile.

                Comment


                • 0.90 tce nu o sa aiba filtru ?

                  Comment


                  • 0,9tce are injectie indirecta

                    Comment


                    • Originally posted by abc View Post
                      0.90 tce nu o sa aiba filtru ?
                      Are chiar 3. De aer, de polen si de ulei.

                      Originally posted by aurbrz View Post
                      0,9tce are injectie indirecta
                      Cine a zis?
                      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                      Comment


                      • Originally posted by vitriol View Post
                        Are chiar 3. De aer, de polen si de ulei.
                        Discutia se referea la filtrul de particule. (citeste posturile anterioare)
                        Last edited by IancuMIC; 16 March 2017, 20:37.

                        Comment


                        • Originally posted by vitriol View Post
                          .
                          Cine a zis?
                          Scrie pe site-ul Dacia :0,9 are injectie indirecta multipunct

                          Comment


                          • Cred ca ar trebui sa ma duc acasa si sa ma culc...
                            In postul lui @abc am citit "0.9 tce sa nu aiba filtru?", iar in postul lui @aurbrz am citit ca "0.9tce are injectie directa".

                            Abc si aurbrz, permiteti-mi sa va cer scuze.
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • 0.9-le e ultima motorizare turbo fara injectie directa de la Renault din cates stiu.

                              Comment


                              • Unii spun injecţie directă, alţii spun injecţie indirectă,
                                Să vedem teoria, întâi lămurim termenii, despre ce vorbim :



                                Aici un clip cu H4B în funcţionare :

                                Tehnologiile utilizate pe motorul Renault 0.9 TCe 90Sursa: RenaultPentru mai multe detalii vizitați http://e-automobile.ro


                                Acum fiecare vă puteţi exprima părerea despre ce tip de injecţie este, cunoscând elementele de teorie şi văzând filmuleţul cu H4B la lucru

                                Eu spun doar atât, viitoarea mea dacie va fi pe motorină

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google