Problema Motor 0.9 TCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Usor de zis, doar daca actionezi ca un pompier. E asa de incalcita treaba incat stergand ceva, discutiile nu mai au nicio noima; sunt multe posturi off care citeaza o idee dintr-un post corect si atunci, ar trebui sa stergi si postul din care ai citat. Greu...
    In fine, vedem cum facem sa fie cat de cat un pic de ordine.
    ...
    ON TOPIC, VA ROG.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Nu reusesc sa imi dau seama daca se simte sau nu (mai mult de 1l la suta) la consum modul in care codnuci (ma refer la schimbari fara a depasi 3000 rpm).
      Am incercat in ultimul timp sa merg cat mai frumos insa nu vad o diminuare a consumului serioasa (variatiile le pun pe seama traseelor).
      E drept ca acum am si aerul conditinat pornit (macar cand ma intorc de la munca).
      In traseele extra e tot timpul pornit.

      OFF topic:

      cu eco ON cum vi se pare fata de 1.4 MPI? Mie mi se pare mai slab.

      Comment


      • Eu am avut cca. 11 ani un 1.4 MPI si pot sa-ti spun in cunostinta de cauza ca motorul de 0.9 este net superior la dinamica . Chiar in mod ECO accelereaza mult , mult mai bine datorita cuplului motor de 140 N/m si celor 90 de cai . Stepway-ul meu asculta de pedala , vrei sa accelerezi apoi masina accelereaza , nu mai strangi din fese la fiecare depasire , vrei sa franezi franeaza .

        Comment


        • 0,9 TCe are 135Nm sau 140Nm, iar în ECO rămâne ca un aspirat de 75CP
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Hmmm...si totusi cred eu ca 1.4 accelereaza mai frumos decat 0.9 in eco.
            Oare in afara de problemele de pe easy-r (care se pare ca ar fi accentuate de folosirea modului eco...sau cel putin asa se spunea pe aici) mai sunt alte "contraindicatii"?
            Nu ca as vrea neaparat sa folosesc acest mod dar ca idee...

            Comment


            • E discutabil... oricum K7J-ul e din alt film.

              H4B408 are niște glitch-uri uneori (mai dese ca la H4B400) iar JS3 altele, uneori se localizează greșit problema

              Mai conduc un K7J pe lângă H4B400 asta pentru comentatorii de serviciu
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Undeva pe la 1.4 accelreaza. Ideea-i ca in oras nu simti diferenta nici mcar intre 75 cp si 150 cp. Cel putin in TM...unde rar ajungi la 60km/h. Unde viteza medie este pe la 15km/h. Afara nu prea recomand modul ECO. 0 beneficii. Iar daca mergi sportiv, modul eco creste consumul (ai tendinta sa turezi mai tare motorul)

                Comment


                • Da, ai sa razi, in Brașov ai nevoie de putere ca noi avem doar giratorii... Si multe de-alea mari cu 3 benzi. Acolo cand e trafic trebuie sa iti traga masina pentru ca, ori te loveste cel care e in sens, ori te bate cel din spate ca "dormi".
                  Last edited by 77sky; 5 May 2018, 23:22.

                  Comment


                  • Bănuiesc că în Brașov nu găsești la nimeni motoare mici nici să dai cu tunul....

                    Lăsând gluma, eu zic că mai tine și de șofer.
                    Last edited by alex1ioan; 6 May 2018, 08:14. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Originally posted by t0rquemada View Post
                      0,9 TCe are 135Nm sau 140Nm, iar în ECO rămâne ca un aspirat de 75CP
                      Cei 5N/m la euro6 conteaza mult in accelerare .
                      In logica mea si cunostintelor pe care le am nu cred ca in modul ECO se comporta ca un aspirat de 75 HP . Altfel schimba schimba vitezele , altfel gestioneaza consumatorii masinii , nu stiu daca modifica diagrama aprinderii , dar sigur nu micsoreaza raportul de compresie si nu "gatuie" alimentarea cu benzina . De unde sa "manance " 15 HP si cum sa micsoreze cuplul ? Eu am incercat masina in accelerari pe acelasi traseu dificil , cam in aceleasi conditii si nu mi s-a parut deloc ca este mai "lesinata" in reprize. Aaaa ... faptul ca in modul ECO schimba la turatii mai joase , sigur ca va induce intarzieri . Stau "la panda" in spatele unei masini pe care vreau sa o depasesc si in treapta potrivita obtin aceeasi acceleratie ca in modul normal .

                      Daca ai date sigure ca modul ECO coboara puterea motorului la 75 de cai si respectiv cuplul , m-as bucura sa le cunosc si sa recunosc ca sunt un nepriceput in a aprecia dinamica unui automobil.
                      Last edited by georgstelsib; 6 May 2018, 08:45.

                      Comment


                      • Eu cred ca cei cu cutie manuala experimenteaza senzatii diferite fata de cei cu easy-r in modul eco. Recunosc ca nu am experienta cu modul eco, ar fi interesant un test mai lung cu eco+modul manual. Intradevar este o diferenta destul de sesizabila intre motorul 1.2 cu 75hp, pe care l-am avut aproape 3 ani si 0.9 tce cu modul eco. 0.9tce este mult mai "nervos" in modul eco decat 1.2, dar mai " lenes decat 0.9 fara eco.
                        Ar fi interesant de stiut exact ce "sisteme sunt afectate" cand se selecteaza modul eco.

                        Comment


                        • Originally posted by georgstelsib View Post
                          Daca ai date sigure ca modul ECO coboara puterea motorului la 75 de cai si respectiv cuplul , m-as bucura sa le cunosc si sa recunosc ca sunt un nepriceput in a aprecia dinamica unui automobil.
                          Uite o postare mai veche de-a lui t0rquemada

                          L.E. De fapt tot topicul este interesant in contextul discutiei de fata:

                          Comment


                          • Am vo 45.000 km cu masina...deci mi-am facut cat de cat o idee despre motorasul asta:
                            In modul eco...cam sunt primul care pleaca de la semafor fie intrat si iesit din sensuri giratorii...si cam putine masini ce se tin dupa mine. Indiferent ca-i cluj, Timisoara, Arad etc. Deci puterea in oras nu conteaza
                            georgstelsib daca infigi accelratia in podea...dupa punctul dur iese din ECO...de asta nu simti diferenta
                            La drum intins, ECO are 0 beneficii.
                            In oras (doar in TM am putut testa) reduce cu aprox 1L consumul
                            P.S. Afara conduc destul economic...in oras relativ sportiv

                            Comment


                            • Iar facem varză: una e gestiunea ECO de către injecție, alta e gestionarea ECO de către Easy-R și cu totul altceva toată mașina în mod ECO
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Originally posted by georgstelsib View Post
                                Cei 5N/m la euro6 conteaza mult in accelerare .
                                In logica mea si cunostintelor pe care le am nu cred ca in modul ECO se comporta ca un aspirat de 75 HP . Altfel schimba schimba vitezele , altfel gestioneaza consumatorii masinii , nu stiu daca modifica diagrama aprinderii , dar sigur nu micsoreaza raportul de compresie si nu "gatuie" alimentarea cu benzina . De unde sa "manance " 15 HP si cum sa micsoreze cuplul ? Eu am incercat masina in accelerari pe acelasi traseu dificil , cam in aceleasi conditii si nu mi s-a parut deloc ca este mai "lesinata" in reprize. Aaaa ... faptul ca in modul ECO schimba la turatii mai joase , sigur ca va induce intarzieri . Stau "la panda" in spatele unei masini pe care vreau sa o depasesc si in treapta potrivita obtin aceeasi acceleratie ca in modul normal .

                                Daca ai date sigure ca modul ECO coboara puterea motorului la 75 de cai si respectiv cuplul , m-as bucura sa le cunosc si sa recunosc ca sunt un nepriceput in a aprecia dinamica unui automobil.
                                Eu am comparat pe cutie manuala modul E co cu modul normal cu programul torque via obd
                                În modul eco la 0.9 o data iti miscoreaza presiune la turbo si a doua iti mai taie prin senzorul de acceleratie practic tu apesi pedala dar la clapeta de acceleratie se deschide mult mai lent si mai putin decat in mod normal de mers
                                Asta am observat eu pe toque
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google