Problema Motor 0.9 TCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai normal ca-l produce , este un motor care aduce bani pentru reprezentante si service-uri agreate , datorita lantului care pica la putin peste 100k , trebuie sa mamance si gura lor ceva pai nu ? nu se mai fac motoare in genul SAAB , astia saracii au dat faliment ca faceau masini prea fiabile.

    Nu stim si daca proportia de 80% pentru export este scutita de probleme , ce vedem la noi reprezinta o mica parte din imagine dar suficient incat sa-mi dau seama ca acest motor nu este ce-au promis frantuzii (adica garantie lant distributie "pe viata") , tare curios sunt daca la aceste companii la care s-au cumparat 20-30 TCE-uri , cate au avut probleme cu lantul de distributie , s-ar putea sa aveti mari surpize (neplacute).
    Last edited by prometheus; 25 June 2018, 14:08.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • @prometheus, daca se duce zvonul ca pica lantul la 100k nu mai cumpara nimeni motorul asta.

      Tu ai citit mai sus? 80% s-au dus la export. Crezi ca din 2012 pana in prezent nu sunt suficiente trecute de 100000km, in afara? Sau si cei din afara ce le-au cumparat fac ca noi in medie 10000km pe an, nu? :-)
      I have no special talent. I am only passionately curious.

      Comment


      • Doar timpul va scoate adevarul la iveala.

        "Daca tot sunt atat de proaste si pica la suta de mii, cum dreaq sa persisti si sa produci in continuare asemenea motoare? Culmea, 80% merg afara. Asta nu pricep eu."

        Eu nu pricep cum pot sa scoata easy-r cu 0.9tce in continuare, acolo deja se stie de problema, este reala si la multi(tind sa cred ca la majoritatea).
        Sunt in stare de orice.

        Comment


        • Silviu sunt foarte convins ca-n afara sunt multe trecute de 100k insa nu stim procentajul de "failing" pentru lant , cum sunt facute pe aceeasi linie cu aceleasi componente calitative(oare ?!) atat alea date catre romani cat si cele pentru export , e clar ca si acolo ar trebui sa fie acelasi scenariu , exploatezi motorasul la potentialul maxim , pica lantul in 120k.
          Last edited by prometheus; 25 June 2018, 14:25.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • Mie mi se pare aproape distractiv cu cei care stiu sigur ca toate 0.9 -urile pica la 100k sunt aia care nu-l au!

            Comment


            • N-am nevoie de el , ramaneti voi pe 0.9 TCE .
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • Nimic nou! Datul cu părarea este ceva "normal" la noi!

                La fel și posesorii de Logan 1,2 sau Logan 1,4 când vine vorba de motoarele de 1,0, asta până se suie în ele și dau o tură.

                Frate, dar nu e chiar atât de nașpa cum știam!
                Dar cine a zis că e nașpa? Eu sau tu?
                http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                Comment


                • Originally posted by DannyMC View Post
                  Mie mi se pare aproape distractiv cu cei care stiu sigur ca toate 0.9 -urile pica la 100k sunt aia care nu-l au!
                  Ai si tu dreptate.
                  Pe de alta parte, nici posesorii nu ne lasam mai prejos si afirmam ca masina noastra nu are nimic la cei nici 25.000 km aratati pe bord.

                  Comment


                  • Atat ai tu in bord acum?

                    Comment


                    • La mine, după revizia de 1 an, am impresia că motorul este un pic mai zgomotos ( au pus ulei Elf 10w40 Evolution 700), plus că se aude un șuierat ușor la ea( ca de suflantă la mașinile puternice gen BMW-uri, cele cu două țevi, atunci când accelerează ). La mine se aude mai tot timpul, deși uneori parcă nu se aude. M-am gândit să nu fie de la cutie ( la vechile Dacii, când aveai probleme la cutie șuieră bine de tot -la mine se aude extrem de încet), mai ales că se aude doar când este în viteză. Deși ieri, fără a fi în viteză, pe loc, am accelarat-o, un pic, și se auzea șuieratul specific suflantei. Mașina are vreo 9000 km. Nu știu, poate că așa, este normal, deși eu nu-mi aduc aminte să fi auzit șuieratul acesta înainte de revizie.
                      La câteva zile, după revizie, am găsit un surub galben stea ( cred că torx se numește) pe exterior, sub ștergătoare( nu știu exact cum se numește zona respectivă, dar este cel care are câteva găurele din loc in loc pentru a se scurge apa ). Poate că a fost aruncat de vreunul de pe stradă sau cine știe mecanicul de la reprezentantă care a făcut schimbul a uitat să-l pună la loc. Deși nu știu unde ar fi putut fi, mai ales că l-a motor doar a schimbat filtrul( iar vizual nu se vede nici un loc unde ar lipsi), iar în lăcașul filtrului nu m-am uitat pentru că presupun că nu desfăcea vreun șurub ca să schimbe acel filtru. La filtru de habitaclu este șurub argintiu( m-am gândit că este de acolo, dar ar fi puțin probabil să-l fi luat din mașină și să-l ducă afară, deși uneori mai se întâmplă și apoi să uite unde l-a pus și cine știe, a pus altul la habitaclu. De aceea am specificat și culorile.
                      Mașina pare să tragă bine( în jur de 3500, poate un pic mai sus la 160 km) . Se înfige. Am mers mai tare cu ea, pentru că am citit pe forum că dacă ai probleme cu suflanta nu se înfige.
                      Last edited by Matyred; 25 June 2018, 14:59.

                      Comment


                      • Atat ai tu in bord acum?
                        Da. Nu ma astept sa pice lantul in urmatorii 50-70.000 km. Bine ar fi sa nu pice deloc, nici mai tarziu.

                        Comment


                        • Eu sunt multumit ca la motorul din dotare a avut probleme numai lantul
                          Eu nu il cataloghez ca o problema ca pana la urma este un consumabil
                          Si daca ii baga dacia interval de schimb la lant sa vedem de ce probleme ne mai luam
                          Urmatoare masina tot un 0.9 tce va fi asta daca nu apare ceva mai potent
                          Poate au rezolvat intre timp problema asta
                          Se pare ca lantul in sine este problema si nu alte componente
                          Al avantaj este ca ai 2 ani garantie la el daca in schimbi in service autorizat pentru ca este considerat piesa de schimb si nu consumabil

                          Trimis de pe al meu SM-A530F folosind Tapatalk
                          sigpic

                          Comment


                          • Deci service-ul il considera piesa de schimb, dar tu il consideri consumabil. Interesant.

                            Comment


                            • Originally posted by Matyred View Post
                              La mine, după revizia de 1 an, am impresia că motorul este un pic mai zgomotos ( au pus ulei Elf 10w40 Evolution 700), plus că se aude un șuierat ușor la ea( ca de suflantă la mașinile puternice gen BMW-uri, cele cu două țevi, atunci când accelerează ). La mine se aude mai tot timpul, deși uneori parcă nu se aude. .
                              Mie mi se pare aiurea rau, da' rau de tot sa pui 10W40 in motorul asta! Este semisintetic si din cate stiu nu respecta norma RN 0710 pentru motoare turbo!
                              Eu am avut in primii doi ani Dacia Oil 5W30 iar acum de doua schimburi Elf 5W40 si diferenta se simte destul de bine! Motorul e mai silentios si parca (impresie personala) trage mai bine la turatie mare! Turbina e normal sa se auda dar nu tot timpul! La mine se aude de la 3000 rpm si doar pe accelerare puternica! Nu vreau sa zic prostii dar sa nu fie ceva ungere deficitara a turbinei din cauza uleiului nepotrivit!

                              Comment


                              • Posibil și asta! Din fabrică aveam Dacia Oil, dar nu știu dacă era 5w sau 10w. Mă uit pe acte, deși nu cred că au trecut ce avea.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google