Problema Motor 0.9 TCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De ce nu ai schimbat "bujia uda" pe cheltuiala ta, daca fenomenul afecteaza siguranta in circulatie asa cum ai scris?

    Comment


    • Originally posted by johnnybegoode View Post
      Buna ziua, incerc sa readuc in actualitate problema cu pornitul la rece....Am un Logan Tce 90 Cp de anul trecut din octombrie. La mine problema se manifesta dupa plecarea de pe loc, in primul kilometru (sa zicem) se smunceste foarte tare mai ales daca afara este cald. Dimineata cand e racoare fenomenul nu se manifesta atat de tare. Am citit multe comentarii de la inceputul topicului referitoare la bracatul rotilor, la consumatori, etc, etc si indiferent ce setari am facut la pornire, problema se manifesta constant, cateodata spre limita de periculos chiar (la modul ca daca am o masina in fata si apas foarte usor pedala de acceleratie exista posibilitatea sa ma izbesc de ea, asa de tare se smunceste). Daca las motorul pornit dupa pornire timp de cateva minute fenomenul nu mai este asa de pregnant, dar smuncelile continua totusi. Singura rezolvare mai rezonabila a fost sa pornesc si sa merg cativa km cu modul ECO activat, dar nici asa metoda nu e 100% rezolvata. Am fost odata la service si mi-au zis ca am avut o bujie "uda" si ca pana se usuca asa face. dar sa nu se usuce in 3000 km? ...Mi se pare bizar...Ce alet rezolvari mai stiti ca au aparut? Multumesc anticipat.
      Din ce an e masina ? Euro 5 sau 6 ?
      Nu mai are garantie ?

      Comment


      • @johnnybegoode: si la mine face asta si doar la cald.
        Vara, dupa-amiaza, la iesirea din parcare am de parcurs cam 400 de metri cu viteze mici, schimbari de directie, acordari de prioritate, etc (iesire din parcare de supermarket). In viteza I, de la 2500 RPM, exista o crestere brusca de turatie (aprox. 500 RPM) in 2-3 secunde cu pedala mentinuta constant (am un viraj dreapta + acordare de prioritate in 50 m, nu accelerez inutil ca sa am de ce frana apoi). Daca apas pedala de acceleratie putin (sa nu trec de 2500), nu face asa. Dupa ce ajung sa schimb pana in treapta III si sa accelerez in acea treapta, nu mai face asta la urmatoarele porniri de pe loc Am observat ca oricum la mers normal prin aglomeratie in oras apas pedala putin spre deloc. Nu este neaparat deranjant, dar este un lucru cu care a trebuit sa ma obisnuiesc cand am trecut pe Sandero de pe Solenza. Eu am pus totul pe faptul ca de la 2500 RPM turbina incepe sa isi produca efectul in toate vitezele, combinat cu viteza I (raport mic la transmisie / cuplu mare transmis la roata). Nu pot spune daca masina a facut asa de noua, eu o am de anul trecut din iulie (Sandero 2, mai 2016, Euro6, rulaj la momentul achizitiei 22800 km, 26500 km actuali).

        Comment


        • Motorul 0,9 tce nu e un motor nou ,au fost È™i sunt echipate cu acest motor Renault Clio È™i unele Mercedesuri, nou e că l-au făcut Euro 6 ,eu cred că e doar o problema de soft. Eu cred că în funcÈ›ie de cate persoane se plâng de aceasta problema se va face un upgrade de soft. Daca nu sunt multe plângeri nu vor face nimic în acest sens.

          Comment


          • Originally posted by danLaza View Post
            Motorul 0,9 tce nu e un motor nou ,au fost și sunt echipate cu acest motor Renault Clio și unele Mercedesuri,
            Daca consideri Smart-ul Mercedes, atunci da, a fost pus si pe Mercedes! Pe modele cu sigla Mercedes a fost pus doar 1.5 dCi.

            Comment


            • Da. Smartul e tot un produs produs mercedes.

              Comment


              • Defapt vorbim de colaborare Renault-Nissan Daimler din care au ieÈ™it Smart/Twingo III, Noul Xclass/Navara/Alaskan È™i mai nou Citan/Kangoo III

                Pe smart 0,9TCe e in mare la fel dar cu managment termic mai bun jaluzele+termostate pilotate electric - identic cu Renault
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Revin cu update. Azi am fost la service (masina e in garantie) dupa ce mi s-au aprins doi martori in bord...Concluzia: o bujie defecta partial/total (n-am inteles bine) dar ca idee mi-au le-au schimbat pe toate trei. Cineva din service mi-a soptit ca, preventiv, ar fi bine ca, din cand in cand, sa-i pun benzina de 99....Ca fapt divers, mi se pare ca merge mai bine decat in ziua cand am cumparat-o...

                  Comment


                  • MulÈ›umesc pentru informaÈ›ie. Văd că se poate : problema , rezolvare ,scris pe forum.

                    Comment


                    • Pai nu asa ar fi si normal? Ai o problema, o expui pe un forum si, daca gasesti rezolvarea sa o expui din nou pe acelasi forum? Sau faci hit and run ?

                      Comment


                      • Cat a costat schimbul bujiilor ?

                        Comment


                        • Masina e in garantie, nu m-a costat nimic. Dar nu sunt convins ca s-a rezolvat treaba cu smuncitul...Vineri a fost OK, sambata am iesit un pic din casa si mi-a facut iarasi figura, dar ieri si astazi a mers binisor (azi s-a mai smuncit un pic dar foarte usor in primele 2 minute de functionare).

                          Comment


                          • Salutare, am intampinat si eu de ceva timp (cam o saptamana) problema cu trasul in suturi a motorului, in special peste 2500-3000 rpm. Nu se reproduce tot timpul si nu cred ca tine de rece sau cald. Daca accelerez mai tare, nu trage in suturi, insa daca accelerez mai usor in plaja 2500-3000+ se simte destul de tare cum trage sacadat. Asta e inca unul din comportamentele normale ale motorului sau ar trebui sa ma prezint la reprezentanta?

                            Comment


                            • De cand ai masina?

                              Comment


                              • Masina acusi face 2 ani si are ~28.000 km

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google