Problema Motor 0.9 TCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bună seara! Am cam aceleași simptome pe Loganul meu 2 din 2014 - merge în reprize, la pornire la cald se turează ca și cum aș porni la rece (cum pronește iarna, de exemplu, are în jur de 1500 rpm la ralenti). Am pus o diagnoză de aia de amator pe ea și-mi dă două chestii: (1) Temperatură senzor aer (Air Intake Temperature) de - 40 grade Celsius, pe Torque se aude și avertizare de pericol de polei !! și (2) eroarea din poze pe care, la căutări pe net, am găsit-o ca fiind de la catalizator și/sau o sondă de oxigen. Aceeași eroare o găsesc trei aplicații diferite (pe Android), dar având în vedere că e aceeași chestie, n-ar importanță. Întrebările mele sunt: cum aflu sigur care sondă de oxigen este? sau catalizatorul? Bineînțeles, le pot schimba pe rând, dar ...costă. M-am gândit să mă duc la service să o pună și ei pe diagnoză, dar dacă e fix aceeași chestie și rămân la priceperea lu' nenea de acolo? (Aici în oraș nu prea avem meseriași, din varii motive). Aș putea să aștept „eliberarea” de după 15 mai, dar n-aș merge așa cu mașina....
    E posibil ca faza cu -40 C de la aer să fie legată de eroarea cu catalizatorul? Despre aia nu prea am găsit mare lucru pe internet, doar niște vagi referințe că ar fi de la senzorul verde din poză, am uitat cum se cheamă...
    Mulțumesc!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    Comment


    • Mergi la service, aia nu e diagnoza ce faci tu, mai mult de incurca. E usor de depistat cauza defectului si vei schimba ce trebuie dar iti trebuie o interfata competenta.

      Comment


      • Vehicle test results e doar pentru piața cu retarded units(USA), primul e în bălării rău pe TCe, citește defapt IVP - Kilométrage courant véhicule pour le calcul du potentiel restant
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Am fost de dimineață la diagnoză, totul OK, nenea de acolo mi-a spus că sunt niște citiri ale senzorilor care au fost stocate, dar nu mai există erorile alea. M-am uitat și eu pe diagnoză, era totul OK, nimic la Fault Codes, nimic la Vehicle Testing unde erau bifate o groază de opțiuni... Sodele funcționează în parametri, totul OK deci...

          Comment


          • Mă înscriu si eu cu 0.9/nov2018/euro 6/12400 km, benzină folosita mol95 la problema mers bâlbâit/nu se accelerează liniar în plaja de turații aproximativă 2800-3500 rot/min, se simte în special în treapta 2 și face pe ambele moduri eco/normal. Se întâmplă când accelerez progresiv, dacă accelerez în forță/brusc, trage bine. Și consumul a crescut. Am fost cu ea în reprezentanță și pe tester s-a observat că sonda lambda din amonte nu lucrează cum trebuie,e puturoasă/lentă. Urmează să fiu chemat când vine sonda nouă. Atenție, nu s-a aprins niciun martor în bord, iar pe tester nu dă nici un cod de eroare. Din moment ce această sondă se defectează la detinatori de 0.9 cu km diferiți și cu benzină folosită diferită, înclin să cred că sonda lambda din amonte e de slaba calitate sau provenită din loturi cu probleme din moment ce se întâmplă și la cei cu robotizate și la manuale.

            Comment


            • Mulțumesc userului suiram 16 pt îndrumarea de a rezolva problema la reprezentanța dacoserv salaj. Cei de acolo stiau de problemă pt că au mai schimbat sonde inaintea mea.

              Comment


              • Ce cod are sonda?
                Vreau sa o schimb și eu.

                Comment


                • O sută de zile, 7500 km. Astăzi am facut un drum de 500km, mers ,,sportiv, și teava de eșapament e afumată ,neagră neagră !. Tot timpul e la fell, chiar dacă parcursul e cam 50-50% urban/extraurban. Credeți că e normală situația sau se impune o vizită la service ?.

                  Comment


                  • DA,

                    Comment


                    • La 0.9 teava de esapament a fost tot timpul afumata, inclusiv la mine. Inca de la motoarele Euro5 au observat colegii. Daca nu ai martori aprinsi in bord si motorul functioneaza cum esti obisnuit, nu ai de ce sa iti faci probleme.
                      Daca as vrea sa dorm linistit, eu unul as face o diagnoza ca sa fiu sigur ca injectia nu are erori. De curiozitate, as demonta si verifica vizual bujiile, sa fie caramizii, nu afumate. Daca cu bujiile actuale as avea spre 60.000 km le-as schimba direct. Deja ma pregatesc sa le schimb in perioada urmatoare, la 35.000 km ai masinii. Cum ziceam, asta as face eu, fiecare procedeaza cum crede de cuviinta.

                      Comment


                      • Originally posted by bogdanmardare View Post
                        La 0.9 teava de esapament a fost tot timpul afumata, inclusiv la mine. Inca de la motoarele Euro5 au observat colegii. Daca nu ai martori aprinsi in bord si motorul functioneaza cum esti obisnuit, nu ai de ce sa iti faci probleme.
                        Daca as vrea sa dorm linistit, eu unul as face o diagnoza ca sa fiu sigur ca injectia nu are erori. De curiozitate, as demonta si verifica vizual bujiile, sa fie caramizii, nu afumate. Daca cu bujiile actuale as avea spre 60.000 km le-as schimba direct. Deja ma pregatesc sa le schimb in perioada urmatoare, la 35.000 km ai masinii. Cum ziceam, asta as face eu, fiecare procedeaza cum crede de cuviinta.
                        Absolut încîntat de răsuns. Chiar așa voi proceda, mulțumesc frumos ptr.promtitudine.

                        Comment


                        • La absolut toate 0.9tce am vazut teava neagra. Nu e o problema.

                          Comment


                          • Teava a devenit neagra dupa primele zile de functionare. Cui sa-i pese daca motorul merge fara niciun fel de problema si acum, la aproapre 30.000 km? La revizia de trei ani au fost schimbate cele trei bujii prin cei "5 ani fara griji" in conditiile in care cu bujiile vechi se mai putea merge linistit inca cel putin pe atat dupa felul in care aratau.

                            Comment


                            • Originally posted by gabrieln1960 View Post
                              Teava a devenit neagra dupa primele zile de functionare. Cui sa-i pese daca motorul merge fara niciun fel de problema si acum, la aproapre 30.000 km? La revizia de trei ani au fost schimbate cele trei bujii prin cei "5 ani fara griji" in conditiile in care cu bujiile vechi se mai putea merge linistit inca cel putin pe atat dupa felul in care aratau.
                              Asta cu schimbul bujiilor, a antigelului , a lichidului de frana si cel din cutie sunt trecute in fisa pt a ne lua banii la revizii, va spun eu!Nu zic sa nu le schimbam, dar nu asa repede cum zic ei....

                              Comment


                              • Uleiul din cutie nu apare deloc in fisa desi mie mi-ar fi convenit avand oferta celor "5 ani fara griji". In rest, daca tot am renuntat la discount, de ce sa nu am macar o singura grija si anume aceea sa-mi fie schimbat absolut tot ce scrie in fisa?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google