Problema Motor 0.9 TCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • post #849
    „La mine au disparut anomaliile de mai jos, dupa update soft si schimbare senzor oxigen. Acum e altceva.”
    Logan 0.9 TCe 2018

    Comment


    • Inseamna ca loturile noi vin cu softu nou si acest senzor fara probleme?

      Comment


      • Am scris mai sus la postul 849 - update soft + schimbare senzor oxigen. Asta a fost solutia.

        Asta nu pot sa spun. Senzorul a fost schimbat de fata cu mine si era identic cu cel de pe masina. Cel putin la aspect pt ca la coduri nu m am uitat.
        Last edited by Cyrusddm; 22 March 2019, 13:53.

        Comment


        • Este bine de stiut ca au gasit o solutie. Insa... daca constati problema asta, o schimba imediat sau abia dupa ce mergi de cateva ori pe la ei?

          PS Dacia ar trebui sa faca un recall pe problema asta (daca nu a facut-o deja).

          Comment


          • Pana la urma mi-a facut si mie azi prima chestie ciudata (am mai scris ca nu mi-a facut niciodata probleme).
            Dimineata pe la 09 am pornit fara probleme masina si am mers vreo 200 m cu ea apoi am oprit-o.
            Pe la ora 14 nu a pornit deloc la prima cheie. La a doua a mers. Erau 15 grade afara si nu plouase nici nu am spalat-o de vreo saptamana.
            Avea 8568 km cand s-a intamplat.

            Comment


            • Probabil ai mers foarte putin si amestecul a fost foarte bogat, s-au umezit bujiile si a ramas benzina in exces in cilindri. A pornit la a doua cheie dupa ce la prima s-au aerisit un pic cilindri si s-a schimbat raportul aer benzina.

              Comment


              • O fi, dar ma mir pentru ca am mai facut asa si in alte dimineti (cateodata cand nu sunt acasa si nu am unde sa parchez o mut dimineata). Iar pe la pranz plec 10-20 km si noaptea vreo 15 km.

                Comment


                • Salut,

                  Revin dupa mai bine de un an de absență, cu aceeași problema... Nivel crescut de ulei. Speram sa revin pe motociclism.ro....insa fara atelaj... Intru in depresie...

                  Asadar, la revizie in vara... Am pus elf (cu scandal).. 5w40 pentru ca... Brașov (desi se pare ca iarba asta... Nu am avut temperaturi sub - 15 grade).

                  Deci iar in plus pe joja 5-6 mm. Tu am cautat dar în afara de mike nu a mai avut nimeni problema?

                  Urmatoarea masina va fi un bmw de 1000 eur. Când pica... Direct la remat....si iau altul...

                  Comment


                  • Ps... La mine pe telefon arata rau postarea ca și formatare... Nu am făcut nimic ciudat...

                    Comment


                    • Nu vreau sa te jignesc, dar sigur masori nivelul ca in manual?
                      Am avut opel vectra c, 1.9CDTI, daca citeam nivelul la rece (ca la vechile masini) aveam nivel de ulei urias.
                      In manual scria ca trebuie verificat nivelul ca cald, dupa cca. 15 min. de la oprirea motorului si asa a fost.
                      Culmea cel caruia i-am dat masina, dupa ce m-a sunat si i-am explicat (avea si manualele de utilizare in romana) a insistat sa faca nivelul la rece (ca asa i-a spus cineva) cu riscul de a sparge semeringurile.

                      Comment


                      • Masor la rece...
                        Dar și dacă da, presupunem ca trebuie măsurat la cald, nu e revant deoarece eu masor in aceleasi condiții iar nivelul creste...

                        Comment


                        • poate creste la rece nivelul daca filtrul de ulei chinezesc/turcesc supapa nu retine uleiul si se goleste dupa un timp

                          asta se cunoaste asa e la toate masinile nu doar la Loganele noastre.

                          Comment


                          • Retine putin filtrul acela. Nu poate fi o cauza. Dar nici nu vad pe unde ar putea intra combustibil in ulei. Ca prin cilindri e exclus. Iar sistemul de recuperare a gazelor din carter nu permite acumularea de combustibil in baie. Si nu are nici DPF ca sa varieze semnificativ nivelul din aceasta cauza.
                            O modalitate de verificare e sa scoti cateva picaturi de ulei de pe joja si sa de dai foc. Cu grija bineinteles, pe un suport care nu arde. Daca se aprind imediat e cantitate de combustibil in ulei.

                            Comment


                            • O idee foarte bună... Acum sunt plecat cu o alta mâine însa la sfarsitul saptamanii revin acasa... Revin...

                              Comment


                              • Originally posted by george.sce View Post
                                poate creste la rece nivelul daca filtrul de ulei chinezesc/turcesc supapa nu retine uleiul si se goleste dupa un timp

                                asta se cunoaste asa e la toate masinile nu doar la Loganele noastre.
                                La motoarele astea noi filtru este in partea de jos a motorului..unde se mai scurge uleiul daca nu mai este ca la cele de 1.4 lateral mai sus fata de baia de ulei?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google