Dacia Logan 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mă interesează pentru că am dat comandă la jumatea lui februarie și nici acum nu știu seria Vin și nici data de livrare (povestea cu cipurile) și mă gândeam că nu pot să aștept tot anul după o Dacie și mă uitam la ce au cu livrare imediată cu CVT. Ai să vezi că la unele apare ca "dotare" ecran TFT și la altele nu. Iar întrebarea mea era ca dacă nu iau cu ecran TFT ca dotare, ci cu alte dotări, ce găsesc în schimb ca ecran pe bord între ceasuri?

    Comment


    • Fa un printscreen cu dotarea aia TFT ca eu nu dau de ea orice-as face.
      Dca mie mi-a dat termen pe 23 iulie (cu MediaNav) si am facut comanda de 4 zile, ar trebui tie sa-ti vina mai repede. Acum, deh, cum se descurca si dealerul.
      Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
      Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

      Comment


      • Eu am reconfigurat inca o data modelul ce l-am comandat sa vad daca se schimba interiorul. Si se schimba... tweeterele sunt acolo (pachet MediaNav), clima este acolo etc.
        Attached Files
        Last edited by 77sky; 20 April 2021, 19:34.
        Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
        Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

        Comment


        • Originally posted by cosmins2000 View Post
          Iar întrebarea mea era ca dacă nu iau cu ecran TFT ca dotare, ci cu alte dotări, ce găsesc în schimb ca ecran pe bord între ceasuri?
          Toate versiunile de echipare au ecran TFT de 3,5" în Tabloul de Bord - doar că la ACCESS e doar pe post de calculator de bord, la ESSENTIAL e mai complex că se adaugă interfața multimedia și setările mașinii iar la COMFORT e de complexitate standard/medie pentru că nu mai e nevoie de multimedia și setări, pentru că au fost mutate pe Media Display sau Media Nav.
          Dacă ai comandat COMFORT - că e singura echipare cu CVT ca opțiune - atunci vei avea ecranul cu meniul standard/mediu, îl poți vedea în o groază de clipuri pe Youtube, că toți l-au filmat pe toate părțile și în toate meniurile posibile...
          Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

          Comment


          • O poza din configurator si una una de la masinile din stoc, ambele Comfort CVT.
            Attached Files

            Comment


            • In sfarsit, am gasit si eu. E un bug, mai mult ca sigur. Selecteaza versiunea cu GPL si o sa vezi ca nu mai e acolo. Dar la celelalte versiuni este. Oricum, fiind zero euro de ce ai vrea sa-l adaugi, fiind deja in dotari stabdard (chiar scrie).
              Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
              Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

              Comment


              • Are dreptate cosmins2000 - e o diferență între ECO-G și TCe90 simplu și TCe90+CVT
                La ECO-G e prezentat direct "Afisaj de bord TFT".
                La TCe90 simplu și TCe90+CVT în standard e "Afisaj de bord LCD" - ca la echiparea ACCESS... și cu opțiune gratuită de "Afisaj de bord TFT" care cere geamuri spate electrice...
                Foarte ciudat...

                Dar fișa de produs care e la dealeri nu prezintă această dilemă / bug / ce o fi - pentru că fișa de produs e clară, un COMFORT cu CVT primește "afișaj de bord 3,5" cu display alb-negru" de la echiparea inferioară ESSENTIAL.
                Deci, chiar dacă geamurile electrice spate îți adaugă "Afisaj de bord TFT" pe COMFORT TCe90/CVT el există deja, că de aia și costă 0 lei...
                Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                Comment


                • 2 pagini de postari si nu raspunde nimeni.
                  Daca nu e tft este led.
                  Si viceversa , in functie de varianya de echipare.
                  Optional se pot configura invers fata de versiunea standard.
                  Optiunea in sine = O Lei, dar la pachet cu geamuri electrice spate, care > 0 .

                  Comment


                  • E și greu... ca și la Duster ph3 ai TdB cu display mic (LED/LCD sau cum vreți să o numiți dar nu are pixeli ci simboluri), rudimentar (poate afișa niște informații) dar e incompatibil cu radioul fără display.

                    Ai nevoie de display mare pentru setarea diverselor funcții ale mașinii, printre care și geamurile electrice spate + radio și în plus nu ai geamuri electrice pe Acces (Chel-Line).
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Originally posted by georgstelsib View Post
                      Eu as spune altceva . Jantele mai mari (cu cauciucuri mai putin inalte ) iti asigura o tinuta de drum mult mai buna . La intrarea si iesirea din viraje , la ocolirea unei gropi in viteza , pneul se deformeaza lateral mai putin in raport cu geanta . Unii dintre noi am avut ocazia sa intram cu masina in balans si stim cat poate fi de periculos. Eiii , pentru asta sunt de preferat jantele cu diametru mai mare . In plus, fiindca si latimea pneului este mai mare iar aceasta inseamna franare mai eficace . Demarajul este influentat de circumferinta rotii , circumferinta mai mare , demaraj intarziat (dar si viteza mai mare daca-ti permite motorul) . Circumferinta mai mica presupune demaraje mai rapide , masina este mai fasneata (dar creste consumul) , latimea mai mica presupune inaintarea mai usoara prin zapada (o dezlocuieste) dar si o franare ceva mai putin eficace . Cat priveste taierea cauciucului cand dai intr-o groapa cu margini ascutite , asa este , pneul cu inaltimea mai mica (pe o geanta mai mare), este mult mai expus , Eu incerc sa contracarez "slabiciunea" prin umflarea pneului la o presiune putin mai mare decat cea nominala.
                      Ca de obicei cand colegul ”spune altceva” (eu am dat si un like postului #393 anterior) si ne explica ”ce inseamna asta”, ”ce se intampla”, ”ce presupune asta” etc. lucrurile stau tocmai invers, exemple sunt destule: actionarile actuatoarelor, ”teoria ferodourilor” a unuia care a ramas fara frane, cauciucul caruia ”ii place” umiditatea (cand toti producatorii de anvelope recomanda depozitarea lor in locuri uscate), etc., etc.
                      Eiii, si in cazul de fata cu ” pentru asta sunt de preferat jantele cu diametru mai mare” jantele mai mari implica si o serie de dezavantaje, atasez spre exemplificare un tabel dintr-un studiu facut de un celebru producator de jante\anvelope se pot observa diferentele in greutate, accelerare, consum, eroare vitezometru. Si desigur schimbarea dimensiunilor implica si modificarea in soft, atasez spre exemplificare o captura (nu stiu la noul Sandero Stepway3 cum este dar ma bucur ca la masina mea am o singura dimensiune omologata, asta spre deosebire de Logan).
                      Iar despre tinuta de drum, stabilitate si manevrabilitate, franare, influenta asupra celorlalte componente ale trenului de rulare se pot gasi informatii concrete si mai ales corecte (inclusiv ale unor colegi pe acest forum), citez doar cateva ale unor persoane din domeniu si care au experienta cu asa ceva, chiar daca colegul nostru stie el mai bine ce si cum insa tot ”pe invers” (desigur ca pot sa fie diferente si intre marci, modele, trenuri de rulare, etc., insa principiile fizicii si mecanicii raman aceleasi, valabile si pentru noile modele Logan\Sandero3):

                      ”Cea mai remarcabila diferenta a fost in cea ce priveste consumul de carburant si acceleratia. Odata cu cresterea in dimensiune, greutatea rotii la randul ei s-a marit, afectand astfel performanta si consumul automobilului. O constatare surprinzatoare a fost aceea ca atunci cand masina a fost echipata cu roti pe 19 inch, aderenta si manevrabilitate pe viraje au scazut considerabil comparativ cu echiparea cu roti pe 18 inch. O posibila explicatie oferita de producatorul de anvelope Goodyear este aceea ca masina a devenit mai grea si mai lata, avand nevoie de spatiu mai mare pentru a efectua manevrele.”
                      Jante mai mari si roti mai late: se strica sau nu confortul? Ce dezavantaje sunt? Articulatiile cedeaza mai repede cu roti mai mari. Franarea, defectuoasa daca pneurile sunt foarte late. Anvelope joase, sportivitate crescuta usor.”
                      In schimb, vor exista diferente la consum, pentru ca rotile mai mari sunt mai grele, dar si la manevrabilitate, pentru ca frecarea este crescuta si se resimte mai multa rezistenta in volan.”
                      Inca un dezavantaj atunci cand punem roti mai mari, nu doar cu o marime, sarind de la 15 la 16, ci mult mai mari, din cauza unei greutati suplimentare pe fiecare fuzeta, ne vom da seama ca tot ce tine de articulatii se uzeaza mai repede. Si aici ne referim la pivoti si la bucsaraie, care este nevoita sa primeasca socuri de la o roata mai grea.”
                      Pentru ca, din cauza aderentei mari pe care o are un pneu mai lat fata de unul ingust, riscam sa suprasolicitam franele si sa ne trezim cu etriere stricate sau furtune sparte. Prin urmare, roti cu mult mai mari necesita si frane mai bune.”
                      Greutatea suplimentara a rotilor face ca vehiculul sa aiba nevoie de mai mult timp pentru a opri. De asemenea, peretii mai subtiri ai anvelopei nu vor absorbi atat de mult impactul ca si anvelopele vechi, mai voluminoase. Acest lucru mareste impactul cauzat de loviturile pe care sistemul de suspensie al vehiculului trebuie sa le faca fata.”
                      Vitezometrul masinii dvs. calculeaza cat de repede se deplaseaza vehiculul in functie de cat de repede se rotesc rotile. Dar rotile mai mari care se rotesc la aceeasi viteza ca cele mai mici vor face ca vehiculul sa mearga mai repede. Astfel, trecerea la roti mai mari, fara a regla vitezometrul pentru a compensa, va poate determina sa mergeti mai repede decat indica vitezometrul. Acest lucru poate crea probleme pentru sisteme cum ar fi franele anti-blocare ale masinii si programele de control al stabilitatii, pe langa faptul ca doar conduc la cresterea amenzilor de viteza.”
                      Attached Files

                      Comment


                      • Aveti idee, unde este faza scurta pe led, daca se arde, se schimba usor ledul? Ce costuri implica?
                        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                        Comment


                        • Cred ca implica sa schimbi tot farul.

                          Comment


                          • Aveti idee daca varianta Essential are pre-cablaj in stalpul dintre usi pentru a adauga boxe pe usile din spate? Si bineinteles daca se pot monta avand in vedere ca in setarile audio ai doar setarea de balance nici vorba de fader. Multumesc!

                            Comment


                            • În principiu, precablajul audio există încă de la echiparea ACCESS (care nu are nici un fel de sistem audio, dar permite de exemplu un radio-player 1DIN obișnuit, deci chiar și cu 4 amplificatoare) - deci și echiparea ESSENTIAL ar trebui și ea să aibe acel precablaj audio pentru 4 canale.
                              Media Control e doar stereo - nu cred că are 4 amplificatoare din care să folosească doar 2... - dar ar exista o posibilitate să aibe pre-out pentru încă 2 canale și să ai nevoie doar de un amplificator suplimentar cu 2 canale - dar asta ar însemna ca Media Control să aibe 2 canale dezactivate din firmware...
                              Sunt cam multe necunoscute...
                              Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                              Comment


                              • Originally posted by adi90 View Post
                                Cred ca implica sa schimbi tot farul.
                                Doar banuiesti, sau stii sigur? Mersi.
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google