Dacia Logan 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by abc View Post
    Logan Acces s-a scumpit cu 200 euro, de la 8400 la 8600.
    Logan Essential 1.0 (fara optionale) s-a scumpit cu 350 euro, de la 9800 la 10150.
    Pretul vopselei metalizate a ramas neschimbat (340 euro).
    La restul versiunilor nu m-am uitat pentru ca nu ma intereseaza.
    A fost in articol in presa recent ca urmau sa se scumpeasca si delearii imformau clientii ca de la 1 martie se scumpesc.

    Comment


    • Well, își revine economia.
      Nu oricine își permite 3 cilindri în linie.


      Serios vorbind scumpirea e probabil doar o actualizare cu inflația.
      Sper sa vad și eu Logan 3 când merg la revizie cu tractorul meu.
      Doar ca preventiv o sa ma duc după ce trec itp-ul

      Comment


      • Văzut, plăcut....același obiecții la portbagaj. As adauga capota manuala și destul de grea, pozitia suportului de susținere.
        Logan 0.9 TCe 2018

        Comment


        • Văzut și eu live cât făceam revizia. Pare și mai aerodinamic decât în poze. Din exterior mi se pare ok și mai rafinat decât Logan 1, nu am cerut un Drive test ca nu prea aveam timp.
          Am văzut și masina lor de drive test și fiind cu manuala 6 trepte am dat skip.
          Pentru ca masina mea e încă ok mecanic voi aștepta versiunea hibrid dacă va fi.

          Comment


          • Cu siguranta o sa fie. Probabil la facelift (in 2024) sau poate mai devreme, inainte de introducerea normei de poluare Euro 7 (in 2025).

            Comment


            • Va urma si un hibrid, din ce am inteles ceva similar cu ce e pe clio acum, 1.6 aspirat.

              Comment


              • Originally posted by Midnighte View Post
                Corect, AC manual si radio, nu AC automat si navigatie/tableta.

                Aici totusi mi se pare foarte desteapta ideea cu Media Control - sa folosesti telefonul in locul navigatiei/tabletei, fiecare dintre noi avand smartphone. Tiganeala in schimb este ca ai numai 2 difuzoare...si te forteaza sa iei cel putin Media Display ( tableta ) pentru a beneficia de cel putin 4 difuzoare, daca nu chiar sa plusezi spre Media Nav pentru 6 difuzoare.
                Sper sa rezolve treaba asta din mers, pentru ca este o tampenie. Si eu am observat lucrurl asta si e singurul motiv care ma face sa renunt la ideea cu Media Control, implicit la nivelul 2 de dotari + motorul de 90 CP. Desi e o varianta interesanta, iar pertul masinii mi se pare cel mai realist. Bine, nu are oglinzi electrice... un moft personal care mi se pare f comod.
                Poate la facelift vor incerca ceva in plus cu Media Control. Sau macar sa fie trase cablurile spre locul boxelor din spate si sa nu pierzi garantia daca ti le montezi tu. Dar la ce zgarcenie e la Dacia si ce contraste puternice sunt in masina asta, ma astept la orice.

                Comment


                • 4 difuzoare = 2 boxe pe usile față + 2 tweetere, adică doar balans stânga dreapta nu și față spate
                  6 difuzoare = 4 boxe pe uși + 2 tweetere.

                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Cică nu exista 2 twitere, sunt doar 4 boxe. Asta mi-a spus cel de la vânzări, de la meridian nord. Dacă nu a spus corect, la fel fac și eu.

                    Comment


                    • Același Meridian Nord ce nu deosebea o cotieră din fabrică de una tip vitan, sursă de încredere.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Tweeterele se vor observa imediat pe bord....sunt amplasate lângă stâlpul ușii ...in spatele grilelor de aer.
                        Logan 0.9 TCe 2018

                        Comment


                        • Originally posted by MihaiCL1981 View Post
                          tehnic ma zgarie pe creier(am și eu piticii mei pe creier, unul din ei de acum 15 ani e sa nu merg cu butelia în mașină, pe langa 3 cilindri am mers cu Dacia 1310 ani de zile cu consum mare doar sa nu pun GPL)

                          Mentenanța la GPL e mai complicata decat la benzina iar perspectivele în contextul unui motor turbo nu sunt bune.
                          Idei preconcepute. E mai safe decat rezervorul de benzina. Demonstrat.

                          In 90.000 km am schimbat doar filtre la GPL. Cam de vreo 350 de lei, in toate 3 revizii. E drept ca e pe aspirat, dar lucrurile au evoluat de cand am pus eu instalatia. Inca de pe atunci montau pe turbo. Fara probleme de intretinere. Necazul ar fi ca n-au interfetele si softurile cei de la service-uri third party, dar masinile abia au aparut. E timp sa faca rost.
                          Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                          Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                          Comment


                          • Parca si ITP-ul se face mai des la masini cu GPL.

                            Daca ai garaj ce faci?

                            Dar daca faci putini kilometri?

                            Comment


                            • ITP nu se face mai des la masinile cu GPL.

                              Comment


                              • Originally posted by abc View Post
                                Daca ai garaj ce faci?
                                Dacă ești foarte stresat de lucrul acesta, desi nu ar trebui, iti pui un senzor de detectie pe podea, de regula, în zona cea mai joasa a încăperii.
                                I have no special talent. I am only passionately curious.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google