Dacia Logan 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    E textil, nu e chiar ca de blugi.
    Nu va fi pe toate variantele de echipare.

    Comment


    • #47
      Carbon fonce
      Logan 0.9 TCe 2018

      Comment


      • #48
        Am avut o data blugi carbonfonce m a dat afara nevasta ia aruncat de la balcon
        pacat de ei era de firma luati din tancioc si acuma imi pare rau de ei

        Comment


        • #49
          Nu-ti place, nu cumperi.
          E simplu.

          Comment


          • #50
            Altu... sinteti 2 acum

            Comment


            • #51
              Poate peste 5 ani o fi la oferta mai buna, ca abia ce am luat 1.0 SCE'u asta

              Comment


              • #52
                Așteptarea a luat sfârșit!

                Comment


                • #53
                  Îmi place cum arată exteriorul, la interior imi place shimbatorul de viteze mai scurt,și faptul că au pus butoanele de cruise control pe volan,de asemenea un plus butoanele de la geamurile electrice spate puse pe ușa șoferului.
                  Last edited by playmaker831; 28 September 2020, 22:03.

                  Comment


                  • #54
                    Cam aiurea spatele, parca arata mai bine cu stopurile alea gen fagure.

                    Comment


                    • #55

                      Comment


                      • #56

                        La capitolul motorizări sunt patru variante, toate pe benzină, existând și posibilitatea de a alege cutie automată. Cele patru motoare sunt: SCe 65, TCe 90, TCe 90 CVT, TCE 100 ECO-G. Este prezentă. așadar, și cutia automată CVT (transmisie cu variașie continuă).
                        Dacia se află într-un an greu, dar și memorabil, fiindcă vânzările europene au scăzut cu 40%, dar compania a anunțat și că va lansa un model electric. Acum, Dacia lansează oficial și noile generații ale modelelor Logan, Sandero și Sandero Stepway, iar momentul este unul special. Mașinile utilizează o platformă tehnică mai modernă din grupul Renault, dispar din gamă motorizările diesel la aceste modele, designul este ameliorat și Dacia speră să atragă și clienți mai tineri. În articol puteți vedea cum arată cea de-a treia generație a Logan și Sandero.


                        Lux, 65 CP pe Logan, dacă 75 erau puțini, de acum încolo 65 va fi la putere și fără diesel.

                        Și comentariul care mi-a atras atenția, posibil sa fie vorba de 1,2 TCe.


                        Attached Files

                        Comment


                        • #57
                          Când ai motorizare pe gaz (100cp) mai mare decât cea pe benzină (90cp), ce poți să mai spui? Foarte dezamăgit ...

                          Comment


                          • #58
                            Pentru a nu bate câmpii, informații direct de la sursă : https://en.media.groupe.renault.com/...216-989c5.html
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • #59
                              Tare sunt curios de cvt, va fi mai fiabila fata de robotizata actuala? Ps in sfarsit trapa! Trapa, cvt si gpl, combinatia ideala. Ptr mine. Doar ca pe logan imposibil, si cvt si gpl iar cred ca imposibil... Si trapa idem...
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • #60
                                Cel mai mare plus mi se pare interiorul, pe cand cel mai mare minus este legat de motorizari. O motorizare de 110-115 cai era ideala pt. Logan. La exterior, arata mai degraba ca un facelift al Loganului 2. Bine ca au redesenat stopurile alea oribile de pe Logan 2.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google