Dacia Logan 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Motorul de 1.0 Tce va face fata cu siguranta! Motorul asta e pe Duster si trage super bine.
    Last edited by 77sky; 29 September 2020, 22:56.

    Comment


    • #62
      Originally posted by bestiuta2007 View Post
      Când ai motorizare pe gaz (100cp) mai mare decât cea pe benzină (90cp), ce poți să mai spui? Foarte dezamăgit ...
      Eu am motorul de 0,9 cu 90 cp si gpl din fabrica si mi se pare foarte ok. Am fost la munte, pe Transfăgărășan, pe Transbucegi, Transrarău, Valea Oltului, 2 persoane, bagaje si AC si este mai mult decat ok si la depasiri in situatiile astea.
      Cel de 1,0 100cp chiar cu gpl o sa fie si mai ok de atat.
      P.s.: bine ca scapam de diesel incet, incet.
      Pacat de sce 65, nu ii vad rostul, trebuia sa il lase pe cel de 73cp, dar probabil din cauza normelor de poluare.

      Comment


      • #63
        Ala de 65 cai merge la noi la taxi mergea si de 40 cai 65 e deja multi . Dar cu dizelul ce ai ? cu ce tea suparat ?
        Last edited by george.sce; 29 September 2020, 19:25.

        Comment


        • #64
          Mda , pentru mine care sunt posesor de Logan 1 diesel cu cutie manuala (2008) nu prea sunt motive de upgrade.
          Motoarele astea in 3 cilndri nu imi inspira incredere (vibratii si fiabilitate). Cutia Easy-R vad ca a disparut din peisaj (nici macar nu am apucat sa conduc si eu sa vad cum merge ) .

          Nu e asa rau ca au renuntal la diesel , dar as fi vrut sa fie o optiune de hibrid (mai ales ca deja ofera CVT). Cu alte cuvinte nu ofera nici o solutie pentru cei care prefera cuplul mare
          la turatii mici (GPL nu e o alternativa desi vad ca incearca sa o vanda)

          Cel mai mare progres din punctul meu de vedere ar fi fost protectia la coroziune .
          Loganul meu are deja rugina (sper superficiala) pe la aripi si praguri ..desi a stat in parcare acoperita din 2009 si parcare subterana din 2013 ..
          Asta e singurul motiv pentru care voi renunta (fortat) la Logan si implicit la Dacia.
          Vad in fiecare zi un Audi 80 care pare ca are 40 ani vechime si nici pic de rugina , parcat afara. Mai vad o tona de japoneze care par a fi din anii '90 si care nu sunt deloc
          ruginite.
          Degeaba imi ofera franare de urgenta si integrare cu Android daca in 8 -10 ani trebuie sa pregatesc banii de alta masina.

          Comment


          • #65
            As fi preferat 1.0 Tce fara GPL
            Easy - R inca este disponibila la configurat
            Masinile din ziua de azi sunt consumabile, deci ...4-5 ani fara probleme ...dupa ...la noroc

            Astept noua varianta cu 7 locuri
            Last edited by anduvirgil; 29 September 2020, 19:53.
            Logan 0.9 TCe 2018

            Comment


            • #66
              Originally posted by MihaiCL1981 View Post
              Cu alte cuvinte nu ofera nici o solutie pentru cei care prefera cuplul mare
              la turatii mici (GPL nu e o alternativa desi vad ca incearca sa o vanda)
              Ce cuplu ai si la ce turatie?
              ​​​​​​1.0 gpl de anul asta are 170 nm (nu gasesc turația).
              La 1.5 dci 85 cp am gasit gasi cu 180 nm (nu sunt sigur ca am gasit corect). Asa ca ai avea cuplu ok si la 1.0 tce gpl. Mai bine sa faci un test drive cand apar, sigur e mai bun ca masina din 2008 ✌️

              Comment


              • #67
                The All-new Sandero, Sandero Stepway and Logan include the following standard features:six airbags,seatbelt load limiters, front and back seatbelt pretensioners and emergency call system( SOS button located next to the domelight).

                The
                All-new Sandero, Sandero Stepway and Logan feature standard automatic headlamps and, depending on the trim level, automatic wipers. The LED headlights improve visibility, increasing the length of the beam light by37%(110m) and the width by9%(24m) compared with the halogen dipped beam headlights of the previous Sandero version

                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • #68
                  Originally posted by MihaiCL1981 View Post
                  Mda , pentru mine care sunt posesor de Logan 1 diesel cu cutie manuala (2008) nu prea sunt motive de upgrade.
                  Motoarele astea in 3 cilndri nu imi inspira incredere (vibratii si fiabilitate). Cutia Easy-R vad ca a disparut din peisaj (nici macar nu am apucat sa conduc si eu sa vad cum merge ) .

                  Nu e asa rau ca au renuntal la diesel , dar as fi vrut sa fie o optiune de hibrid (mai ales ca deja ofera CVT). Cu alte cuvinte nu ofera nici o solutie pentru cei care prefera cuplul mare
                  la turatii mici (GPL nu e o alternativa desi vad ca incearca sa o vanda)

                  Cel mai mare progres din punctul meu de vedere ar fi fost protectia la coroziune .
                  Loganul meu are deja rugina (sper superficiala) pe la aripi si praguri ..desi a stat in parcare acoperita din 2009 si parcare subterana din 2013 ..
                  Asta e singurul motiv pentru care voi renunta (fortat) la Logan si implicit la Dacia.
                  Vad in fiecare zi un Audi 80 care pare ca are 40 ani vechime si nici pic de rugina , parcat afara. Mai vad o tona de japoneze care par a fi din anii '90 si care nu sunt deloc
                  ruginite.
                  Degeaba imi ofera franare de urgenta si integrare cu Android daca in 8 -10 ani trebuie sa pregatesc banii de alta masina.
                  10 ani? Esti optimist. S-au dus vremurile alea si e valabil pentru toti producatorii, nu doar pentru Dacia.

                  Legat de diesel, pana la urma au confirmat ei ca au renuntat sau mai avem de asteptat pana anunta mai multe motorizari? Mie imi vine greu sa cred ca au renuntat.

                  Comment


                  • #69
                    Cuplul e 200nm la 1850rpm la mașină curenta.De acord ca tce ar fi o opțiune. Dar cu motor în 3?greu de înghițit..
                    Senzația mea e ca vor sa ne ducă în direcția mașinilor electrice.

                    Nu sunt de acord ca o mașină trebuie sa fie un consumabil. Cu atât mai puțin o mașină pentru cei fără prea multe opțiuni financiare.
                    Personal sunt foarte mulțumit de Logan, foarte fiabil și cu consum redus în aproape 13 ani. Dacă schimbam mașina la 4 ani eram cu 30000 euro mai sărac. Aproape cât sa cumperi o garsoniera în multe orașe.
                    Sa ne imaginam ca rezista 20 ani.. Oare cum ar fi?

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by MihaiCL1981 View Post
                      Mda , pentru mine care sunt posesor de Logan 1 diesel cu cutie manuala (2008) nu prea sunt motive de upgrade.
                      Motoarele astea in 3 cilndri nu imi inspira incredere (vibratii si fiabilitate). Cutia Easy-R vad ca a disparut din peisaj (nici macar nu am apucat sa conduc si eu sa vad cum merge ) .

                      Nu e asa rau ca au renuntal la diesel , dar as fi vrut sa fie o optiune de hibrid (mai ales ca deja ofera CVT). Cu alte cuvinte nu ofera nici o solutie pentru cei care prefera cuplul mare
                      la turatii mici (GPL nu e o alternativa desi vad ca incearca sa o vanda)

                      Cel mai mare progres din punctul meu de vedere ar fi fost protectia la coroziune .
                      Loganul meu are deja rugina (sper superficiala) pe la aripi si praguri ..desi a stat in parcare acoperita din 2009 si parcare subterana din 2013 ..
                      Asta e singurul motiv pentru care voi renunta (fortat) la Logan si implicit la Dacia.
                      Vad in fiecare zi un Audi 80 care pare ca are 40 ani vechime si nici pic de rugina , parcat afara. Mai vad o tona de japoneze care par a fi din anii '90 si care nu sunt deloc
                      ruginite.
                      Degeaba imi ofera franare de urgenta si integrare cu Android daca in 8 -10 ani trebuie sa pregatesc banii de alta masina.
                      Audi 80/japoneze 90, pai alea aveau tabla nu gluma, vezi passat 2007-2010 si ai sa te convingi ca loganul tau e lux. Tabla la noul logan este subtire, dar galvanizata, motoarele sunt lafel de puternice , ca antecedentele, aspectul interior-exterior , e peste asteptari, dotarile sunt super ok la pretul ei. Mie personal imi place si il consider un progres major pt Dacia, cu toate arcurile de la portbagaj, tamburii pe spate, motoarele de drujba, plasticele ieftine , asemanarea cu oricare alta, decat ea in sine, si regret nespus ca nu am mai avut răbdare 2 ani sa o înlocuiesc pe cea veche.

                      Comment


                      • #71
                        Un link ceva cu tabla galvanizata? Nu de alta dar pentru mine e important. Asa ziceau unii și la Loganul meu ca din 2008 nu mai au rugină.
                        In familia mea cam tot ce a fost Dacia/Renault a ruginit cu grație în 10 ani și la 15 max au fost casate.

                        Abia acum am rude cu Skoda și Toyota și nu par sa se lovească de rugină.
                        Ps:A nu se înțelege ca sunt fan Audi. Mai degrabă Toyota/Honda.
                        Audi 80 B2 asta e intamplator un exemplu la îndemână.

                        Comment


                        • #72
                          Crede-mă pe cuvant

                          Comment


                          • #73
                            Rugina nu dispare la Dacia, cu una cu două

                            Comment


                            • #74
                              Sistemul de frânare spate este pe discuri cu plăcuțe sau tot pe tamburi?

                              Comment


                              • #75
                                playmaker831 sistemul de franare spate este tot pe tamburi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google