Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am avut vreo 6 masini noi pana acum si niciuna nu a avut asa multe probleme in primele 6 luni. Poate se mai intampla cateodata si altor producatori, dar la Dacia e o chestie generala.

    Comment


    • Toate cele 6 masini noi au fost modele (platforme) noi imediat dupa lansare? (este totusi o diferenta)
      Apoi nu cred ca este bine sa generalizam fara sa abstractizam, eu sunt multumit de produsul celor de la Dacia in peste 4 ani si 62k km nu am avut vreo problema tehnica, totul functioneaza conform, exceptie piesele de la reviziile uzuale nu am schimbat absolut nimic altceva, pentru mine Dacia este o masina fiabila (iar in peste 30 de ani am detinut destule alte marci auto), sper ca si Logan\Sandero3 sa fie\devina un model la fel.
      Last edited by Gil26; 19 November 2021, 11:40.

      Comment


      • Nu ma intereseaza ca e platforma noua sau nu. Asta e problema producatorului de a rezolva problemele inainte de lansare pe piata. Pt mine e un lucru cert - aceasta a fost prima si ultima Dacia cumparata.

        Comment


        • Desigur ca asta este optiunea ta, insa pot sa dau destul de multe exemple (din pacate) cu alte marci din gama care au avut probleme tehnice la modelele noi mai ales in ultimii ani, nici ei nu le-au rezolvat inainte de lansare (timp scurt de dezvoltare proiectare testare implementare, reduceri de costuri, etc.) dar nu doresc sa intru in vreo polemica, pana la urma fiecare cu parerile si alegerile sale....

          Comment


          • Azi am schimbat pe garanție cele 4 chedere de la uși, am 4000 km cu mașina, cât am așteptat acolo au adus un Logan pe platformă, la 6.000 de km a crăpat volanta,este al 2 -lea Logan care-l văd cu problema asta la volantă.

            Comment


            • Da da, e normal să nu se deblocheze automat frâna de parcare. De ce ? Pentru că e o problemă, probabil asemănătoare cu cea de la megane II încoace - blocare mecanică, caz în care nici mama forțătii nu o va debloca - de asta e bine că ai garanție.

              Iar Logan III nu e platformă nouă, e Clio5 deja se știa de niște chestii - mă rog nu muritorii de rând

              Attached Files
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Tocmai de aceea unii muritori de rand au dezactivat frana asta (deh, masina-optiunea lor...) iar unele probleme de la "vechiul" ClioV sunt cunoscute (si nu doar de catre "zei")...

                Comment


                • Nu pot sa constat decat ca unii considera normal sa activezi/dezactivezi cate ceva atunci cand nu functioneaza sau ca este ok sa te duci lunar in service cu o masina care are cateva luni vechime si gasesc tot felul de scuze celor de la Dacia/renault. Imi pare rau, dar eu nu am cumparat o masina noua ca sa am mai multe probleme decat cu cea veche si sa pierd timpul prin service.

                  Comment


                  • Daca asta\asa ai "constatat" din cele ce s-au scris... no comment.

                    Comment


                    • In principiu, "tragerea" frânei de mână automate, ca și rabatarea automată a oglinzilor e inhibată automat la temperaturi scăzute pe Clio5/Arkana dar asta nu înseamnă că e și implementată pe Logan III/Taliant.

                      Acum că e sau nu implementată nu are nicio valoare dacă proprietarul trece prin bălți înainte de oprire, pentru că nu ai senzori de umiditate în zona trenului de rulare spate.

                      Garanția unui produs e ca să stai liniștit, dacă o vezi ca pierdut timpul poate nu era cazul să cumperi o mașină nouă (indiferent de marcă/model).
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Originally posted by t0rquemada View Post
                        In principiu, "tragerea" frânei de mână automate, ca și rabatarea automată a oglinzilor e inhibată automat la temperaturi scăzute pe Clio5/Arkana dar asta nu înseamnă că e și implementată pe Logan III/Taliant.

                        Acum că e sau nu implementată nu are nicio valoare dacă proprietarul trece prin bălți înainte de oprire, pentru că nu ai senzori de umiditate în zona trenului de rulare spate.

                        Garanția unui produs e ca să stai liniștit, dacă o vezi ca pierdut timpul poate nu era cazul să cumperi o mașină nouă (indiferent de marcă/model).

                        Ai dreptate!

                        Comment


                        • Originally posted by Dramar View Post
                          ............. Imi pare rau, dar eu nu am cumparat o masina noua ca sa am mai multe probleme decat cu cea veche si sa pierd timpul prin service.
                          Mă gândesc că - separat de blocarea mecanică a frânelor - lipsa deblocării automate ar putea fi și un semn de probleme electrice - adică de baterie. Mai ai și alte simptome? Stop-Start intră în acțiune mai rar - sau deloc - sau îl ții dezactivat?
                          Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                          Comment


                          • Originally posted by Gil26 View Post
                            Toate cele 6 masini noi au fost modele (platforme) noi imediat dupa lansare? (este totusi o diferenta)
                            Apoi nu cred ca este bine sa generalizam fara sa abstractizam, eu sunt multumit de produsul celor de la Dacia in peste 4 ani si 62k km nu am avut vreo problema tehnica, totul functioneaza conform, exceptie piesele de la reviziile uzuale nu am schimbat absolut nimic altceva, pentru mine Dacia este o masina fiabila (iar in peste 30 de ani am detinut destule alte marci auto), sper ca si Logan\Sandero3 sa fie\devina un model la fel.
                            Cumpara una si vezi. Am facut 114000 km cu Sandero 2 , 1.5 DCI in aproape 6 ani fara sa am vreo problema majora. In afara de consumabile am schimbat blocul de lumini si cam atat. Cu Sandero 3 in aproape 9 luni am 5 intrari in service si mai am vreo 2 programate.

                            Comment


                            • Esti cazul nefericit. Asta nu inseamna ca "asa face toate".
                              Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                              Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                              Comment


                              • Nu spun ca asa fac toate masinile, spun ca sunt multe probleme la multe masini, mai multe decat ar fi normal pentru un produs nou. A trecut aproape un an de cand a inceput productia la modelul asta si Dacia inca nu a facut nimic ca sa remedieze unele probleme care apar la destul de multe masini. Asta e a 3-a Dacie pe care o am luata de noua asa ca stiu exact ce inseamna marca Dacia si din experienta mea de utilizator pot sa spun ca modelul asta are mult mai multe probleme decat cele precedente.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google