Originally posted by bmwh548
View Post
Logan III - Probleme Tehnice
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
La masina mea garantia nu mai e valabila de vreo patru ani, dar reviziile tot in reprezentanta la fac, au meseriasi vechi si buni, inginerii amabili si adevarati profesionisti, toate operatiile s-au facut in mod conform si au raspuns tuturor solicitarilor intrebarilor si cerintelor pe care le-am avut, iar pretul a fost unul corect si mai mic ca in alte reprezentante sau service multimarca (plus ca si datorita lor nu am avut nici cea mai mica problema tehnica la masina pana acum).Last edited by Gil26; 3 days ago.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Originally posted by Bizone View PostBuna ziua. Am urmatoarea intrebare: dupa ce masina iese din garantie, avem posibilitatea sa facem revizia instalatiei de gpl si in alte parti, sau tot la Dacia suntem obligati sa mergem? Ca datorita preturilor ce le practica Dacia, as fi tentat sa fac in alta parte...
Nimeni nu va obliga nici cand masina e in garantie sa mergeti la Dacia. Majoritatea posesorilor prefera sa faca asta doar cu scopul de a pastra garantia. Daca alegeti sa pastrati garantia si intr-un final aceasta nu mai e valabila, puteti face oriunde doriti reviziile.
Leave a comment:
-
Mai exact deasupra planetarei. Sper să se înțeleagă din poza.Attached Files
- Likes 3
Leave a comment:
-
Originally posted by catelullego View Post
Salut!
Mai simti mirosul ala sub capota? Tot asa e si la mine, acuma pe caldura (20 grade astazi) se simte si in interior. Initial credeam ca e de la ambreiaj, dar ala ma gandesc ca nu mirosea mereu... plus ca nu l-am solicitat, simt mirosul si dupa drumuri lungi.
Sunt curios daca si cum ai rezolvat... suspectez si eu ca e de la filtru sau ceva de sub capota.
mai simplu ca să verifici dacă nu cumva vine de acolo și la tine este să iei de volan maxim stânga, iar filtrul este situat pe partea șoferului undeva după brat.
- Likes 4
Leave a comment:
-
Buna ziua. Am urmatoarea intrebare: dupa ce masina iese din garantie, avem posibilitatea sa facem revizia instalatiei de gpl si in alte parti, sau tot la Dacia suntem obligati sa mergem? Ca datorita preturilor ce le practica Dacia, as fi tentat sa fac in alta parte...
Leave a comment:
-
Originally posted by bmwh548 View PostBras Metro (ma rog, putin mai incolo de Metro). Si ei sunt autorizati si rezolva problemele pe garantie. Si diferenta de atitudine e ca de la cer la pamant. Foarte amabili, comunicare excelenta (am fost sunat de fiecare data, mi s-a explicat clar ce si cum, mi s-a cerut permisiunea pentru teste de drum etc).
Am abordat si problema chederelor deformate de pe spate (in cazul carora cei de la reprezentanta Dacia au spus categoric ca nu se inlocuiesc) si au parut surprinsi. Au facut demersurile pentru inlocuire pe garantie si mi-au spus ca ma contacteaza cand primesc raspuns "de sus".
Tocmai din cauza atitudinii, multa lume evita Casa Auto.
Bine ca ai reusit sa dai peste cineva care sa te ajute. Spor !
- Likes 1
Leave a comment:
-
Dacă miroase a GPL trebuie verificat în primul rând etanșarea vaporizatorului - la service pot strânge greșit capacul vaporizatorului și apoi le e lene să facă test de etanșare (nici clientul nu-l cere / deși e OBLIGATORIU de făcut când se umblă la GPL...) - astfel rezultă scăpări de GPL.
Eu le cer ÎN MOD EXPLICIT să-l facă, tocmai pentru a evita drame ulterioare.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Am mai studiat putin fenomenul si sunt 80% ca e miros de GPL. Astazi l-am simtit si cand m-am apropiat de masina la cca. 10 minute dupa ce aceasta a fost oprita.
Am sa consum tot gazul si voi merge pe benzina o vreme sa vad daca schimba asta cu ceva, daca da atunci fac programare la service.
Leave a comment:
-
Păi miroase a GPL sau a gaze arse?
Că soluțiile sunt total diferite...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Originally posted by Red_Alin View PostVineri am fost și eu la revizia de 2 ani doar ca eu am doar 34.200 de km. Nu ai sesizat un miros de gaz sub capota după schimbul de filtre de gaz? La mine se simte dar nu foarte tare,dar nu îmi dau seama dacă miroase a gaz ars sau nu mi-a strâns cum trebuie colierele de la filtru în stare gazoasa deși parca mirosul vine de jos de la cel de stare lichida.
Mai simti mirosul ala sub capota? Tot asa e si la mine, acuma pe caldura (20 grade astazi) se simte si in interior. Initial credeam ca e de la ambreiaj, dar ala ma gandesc ca nu mirosea mereu... plus ca nu l-am solicitat, simt mirosul si dupa drumuri lungi.
Sunt curios daca si cum ai rezolvat... suspectez si eu ca e de la filtru sau ceva de sub capota.
Leave a comment:
-
Bras Metro (ma rog, putin mai incolo de Metro). Si ei sunt autorizati si rezolva problemele pe garantie. Si diferenta de atitudine e ca de la cer la pamant. Foarte amabili, comunicare excelenta (am fost sunat de fiecare data, mi s-a explicat clar ce si cum, mi s-a cerut permisiunea pentru teste de drum etc).
Am abordat si problema chederelor deformate de pe spate (in cazul carora cei de la reprezentanta Dacia au spus categoric ca nu se inlocuiesc) si au parut surprinsi. Au facut demersurile pentru inlocuire pe garantie si mi-au spus ca ma contacteaza cand primesc raspuns "de sus".
- Likes 2
Leave a comment:
-
bmwh548
In Iasi, exista doar 1 reprezentanta Dacia, Casa Auto, cu 2 locatii ( Valea Lupului si Tudor), din care doar o locatie este si service autorizat, cea din Valea Lupului. Dar exista un al doilea service autorizat Dacia/Renault, cel de la Bras din Podu de Piatra.
Practic, exista 2 firme diferite, care au voie sa lucreze pe garantie pentru Dacia si Renault - Casa Auto si Bras.
La care ai fost si te-au rezolvat pana la urma ? Ce locatie ?
Leave a comment:
-
Originally posted by bmwh548 View PostApdeit la apdeit: dupa mai putin de 100km de cand a iesit "reparata" pe poarta reprezentantei s-a aprins iarasi bordul. Acum sunt toti trei martorii aprinsi simultan si esapamentul miroase de zici ca e diesel cu toate filtrele anulate.
Am luat-o de la ei, adusa acasa, totul ok. Mers cu ea la spalatorie totul ok. Cand sa o scot din boxa a murit din senin, s-au aprins iarasi martorii de radar si sistemul stabilitatii. Trasa pe dreapta, oprita, repornita, s-au stins si au ramas stinsi. Am facut plinul, mers cu ea cateva ore, s-a comportat impecabil. Pana cand a inceput sa tremure din senin in mers si s-au aprins martorii. Tras pe dreapta, lasata 5 minute, repornita, au ramas aprinsi.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Nu este asa, H4D470 este 1.0 TCe 90, H4D480 este 1.0 ECO-G 100 (un 470 putin "intarit" plus instalatie GPL).
- Likes 3
Leave a comment:
Leave a comment: