Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    DFA
    Loganist de 5 stele

  • DFA
    replied
    Originally posted by paul_damian View Post
    ....Azi n-am frecat masina prea mult, pana la servici, un drum prin oras, inapoi acasa. Ce sa vezi, cand am ajuns acasa a intrat S&S! Am fost atat de uimit incat am mai dat o tura de oras, si a intrat la fiecare semafor si trecere de pietoni!
    Si poimaine am programare la service pentru "Nefunctionare Stop&Start"...
    OK, deci până la urmă a reușit să încarce suficient bateria.
    Dar asta nu înseamnă că prin magie bateria s-a reparat..., e foarte probabil ca în zilele următoare să se chinuie la fel de mult să acumuleze energie în baterie și să NU reușească.
    Dacă Stop-Start întârzie foarte mult să oprească motorul tot bateria e primul suspect pe listă...

    Ai reușit să pui un voltmetrul la priza de 12V din habitaclu?
    Cu el poți vedea imediat și în mod continuu ce face alternatorul, cât de mult sau cât de puțin se chinuie să înghesuie electroni în baterie...



    Originally posted by paul_damian View Post
    Macar ii pun sa puna alimentarea la sistemul de alarma unde trebuie, multumesc @DFA.
    Cu plăcere!

    Leave a comment:

  • Gil26
    Loganist de 5 stele

  • Gil26
    replied
    mnv poate este putin offtopic dar daca ai intrebat incerc sa raspund: atunci am luat una de la Lidl, multumit de ea, caracteristici si functii OK, dar acum recomand un Viofo (ex A119), discutii si informatii despre camere DVR, montaj, etc sunt si pe forum.
    (iar referitor la cele scrise anterior despre alarma conteaza cred ca si care siguranta)

    Leave a comment:


  • mnv
    replied
    Originally posted by Gil26 View Post
    Sa fie oare asta “hotul de curent”? si mai ales montat de cei din reprezentanta ??? interesant
    (eu la masina mea exceptie camera DVR pe care o conectez la bricheta atunci cand am nevoie nu am adaugat alte briz-brizuri electrice si mai ales “pe direct”, dar am vazut\citit destule “accesorii” si “imbunatatiri” facute aiurea si cu toate problemele "tehnice" aferente)
    Dacă ești amabil, ce cameră DVR ai cumpărat. Eventual un link, cu caracteristicile ei ar fi super. Mulțumesc.

    Leave a comment:

  • paul_damian
    Junior

  • paul_damian
    replied
    Originally posted by paul_damian View Post
    nu inteleg nimic.
    Chiar nu. Azi n-am frecat masina prea mult, pana la servici, un drum prin oras, inapoi acasa. Ce sa vezi, cand am ajuns acasa a intrat S&S! Am fost atat de uimit incat am mai dat o tura de oras, si a intrat la fiecare semafor si trecere de pietoni!
    Si poimaine am programare la service pentru "Nefunctionare Stop&Start"...

    Macar ii pun sa puna alimentarea la sistemul de alarma unde trebuie, multumesc @DFA.

    Leave a comment:

  • andreiutzu
    Junior

  • andreiutzu
    replied
    stai linistit ca eu am sesizat zgomotul produs de frunze la climatizare si solutia a fost demonatrea bordului pe cheltuiala mea si curatarea ventilatorului. am spus pas si astept ca vremea sa devina mai prietenoasa sa pot scoate filtru de habitaclu si sa curat acolo apoi sa vad de unde pot face rost de mansonul respectiv.

    Leave a comment:

  • DFA
    Loganist de 5 stele

  • DFA
    replied
    Originally posted by blonduSB View Post
    Bună ziua. Logan 3 eco g100. Mașina are 4100 km
    Pana acum 2 zile nu am întâmpinat acest lucru : când treapta de viteza pt ventilație este pe 2-3-4 se aude un sunet că și cum ventilatorul este in suprasarcină, că un bârâit așa înfundat. Are legătură cu temperatura de afară ? Erau -4 grade . Se aude și pe treapta 1 dar nu așa tare, menționez că până acum am folosit ventilația pe toate treptele dar nu s a auzit nimic de genul, adică se auzea ventilatorul dar nu așa gălăgios
    mulțumesc
    Clima este manuală.​​​​​​
    Motivul cel mai comun este: corpuri străine în aerotermă = frunze, crenguțe, floricele, etc. care au pătruns sub grila de la ștergătoare sau pe lângă bușonul rezervorului de lichid parbriz și de acolo în admisia aerotermei.

    Dacă faci reclamație fabrica are o soluție, sub forma unui manșon de cauciuc montat pe bușonul rezervorului de lichid parbriz- manșon care are rolul de a închide spațiul liber din jurul lui și a diminua cantitatea de frunze și altele care pot ajunge sub grilă. Neapărat trebuie curățat filtrul de habitaclu și compartimentul în care este fixat.

    O altă soluție este să pui tu o plasă pe spatele grilei de la ștergătoare.

    O altă soluție este filtru cu plasă metalică pe gura de admisie (cu fixare magnetică).
    Attached Files

    Leave a comment:

  • DFA
    Loganist de 5 stele

  • DFA
    replied
    La cutia de relee și siguranțe de lângă baterie.

    Leave a comment:

  • paul_damian
    Junior

  • paul_damian
    replied
    Pai si unde trebuie trebuie legat firul acela? Ca din "pasul 17" din documentatia alarmei nu inteleg nimic.

    Leave a comment:

  • Gil26
    Loganist de 5 stele

  • Gil26
    replied
    Sa fie oare asta “hotul de curent”? si mai ales montat de cei din reprezentanta ??? interesant
    (eu la masina mea exceptie camera DVR pe care o conectez la bricheta atunci cand am nevoie nu am adaugat alte briz-brizuri electrice si mai ales “pe direct”, dar am vazut\citit destule “accesorii” si “imbunatatiri” facute aiurea si cu toate problemele "tehnice" aferente)

    Leave a comment:

  • t0rquemada
    Loganist de 5 stele

  • t0rquemada
    replied
    Vezi unde trebuia să ajungă cablul ăla . E legat pe altă siguranță, fix cea opusă de 300A - așa rezultă din scheme (nu cele ale alarmei).
    Ei s-au legat pe firul alternator - demaror - baterie, bad ideea

    Leave a comment:

  • paul_damian
    Junior

  • paul_damian
    replied
    Nu mai pot edita postul anterior, asa ca...

    t0rquemada
    Loganist de 5 stele
    t0rquemada : m-am uitat la poze de cand era masina noua, abia adusa, nu era firul acela acolo. Ma gandesc ca nu poate fi decat de la sistemul de alarma (8201734135) pus ulterior de ei, inainte sa imi dea masina. Daca ma uit la pagina 9 din manualul de instalare pare sa fie acela.
    Nu pot atasa manualul fiindca e prea mare, dar extras din el:
    nm_alarm_system_8201734135_v6_0_001.jpg nm_alarm_system_8201734135_v6_0_002.jpg

    Leave a comment:

  • paul_damian
    Junior

  • paul_damian
    replied
    Originally posted by t0rquemada View Post
    Ce caută firul ăla legat pe siguranța 300A de alternator+demaror ?
    N-am nici cea mai vaga idee. Nu e pus de mine.

    Gil26
    Loganist de 5 stele
    Gil26 : joi am programare la service, dar nu stiu daca rezolv ceva, omul cu care am vorbit pana acum e in concediu medical, asa ca o iau de la inceput cu cineva nou.
    paul_damian
    Junior
    Last edited by paul_damian; 1 day ago.

    Leave a comment:

  • Gil26
    Loganist de 5 stele

  • Gil26
    replied

    @ paul-damian stai linistit ca si eu am facut destule "erori" mai fac (dar sper mai putine in viitor ), iar de invatat tot invat si imi dau seama cat de putin stiu.
    Dar cu bateria asta eu nu as fi asa de linistit, chiar si acum inainte de pornire imi pare tensiunea mica, Ri prea mare, SOC 0% ?, iar dupa acel drum de 50 km (cand ar trebui sa se incarce mult mai bine SOC este tot prea mic, eu la masina mea nu am vazut asa valori rele in mai bine de patru ani si jumatate, bateria ta cred ca este "pe duca", sa vedem insa ce spun si ceilalti colegi legat de aceste valori. (pe atasamente nu m-am uitat).
    Vezi ce poti sa rezolvi in reprezentanta, daca nu poti sa incerci sa o incarci pe redresor dar foarte probabil ca sistemul o va aduce foarte repede in aceeasi "stare" NOK (asta daca va mai avea ce sa aduca).
    Gil26
    Loganist de 5 stele
    Last edited by Gil26; 1 day ago.

    Leave a comment:

  • t0rquemada
    Loganist de 5 stele

  • t0rquemada
    replied
    Ce caută firul ăla legat pe siguranța 300A de alternator+demaror ?

    Leave a comment:

  • paul_damian
    Junior

  • paul_damian
    replied
    Nu va mai citez, ca va stiti
    Va multumesc la toti.
    Imi pare rau pentru erori, nu aveam de unde sa stiu unde se masoara. Eu i-am vazut pe cei de la service ca agata aparatura de clemele acelea, nici nu mi-am mai pus problema ca ar fi incorect.
    Omul cat traieste invata, si eu nu m-am dat niciodata in laturi

    Asa ca azi m-am apucat sa refac masuratorile, cate trei, mutand crocodilii pe unde am putut.
    image001.jpg image002.jpg image003.jpg image004.jpg

    De dimineata, dupa o zi si jumatate de stat, inainte de a porni motorul, au rezultat urmatoarele valori:
    SOH: 91 / 82 / 63 %
    VOL: 11.92 / 11.96 / 11.97 V
    R: 5,92 / 6.54 / 8.49 mOhm
    SOC: 0 / 0 / 0 %
    EN: 467 / 422 / 325 A

    Azi am facut vreo 50km in afara localitatii, seara am avut:
    SOH: 100 / 100 / 95 %
    VOL: 12,37 / 12.35 / 12.34 V
    R: 4,29 / 2.89 / 5.66 mOhm
    SOC: 61 / 58 / 56 %
    EN: 643 / 954 / 487 A

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google