Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mihai2k4
    replied
    Nu e o problema, este doar feedback.

    Schimbat ulei cutie (110mii km) am vazut ca a intrat cam 1.7 l (a bagat pana a dat pe afara, cica asta e metoda)

    Acum vine partea interesanta. Uleiul era negru pacura. Vasozitatea era ok, insa culoarea... Ulei de KFC pacat ca nu am citit inainte sfaturile lui DFA sa miros si sa ma uit daca are ceva pilitura/miros de ars. Nici poze nu am facut... Dar, sunt curios, a mai schimbat careva in zona sta de km si era la fel de negru?!

    THX!

    Leave a comment:


  • madi
    replied
    Vezi ca este o bucsa de plastic la axul pivotant spatar, e posibil sa fie sparta. Alta cauza ar putea fi ansamblu bucsi cauciuc din capul amortizorului( eu le-am schimbat cu un kit Kyb SM9914.

    Leave a comment:


  • viruszatu1
    replied
    Recomandati sa se greseze cuiul din caroserie prin care se cupleaza mecanismul de cuplare a spatarului banchetei?
    Am o trancaneala dintotdeauna in partea din spate la anumite denivelari si la viteze mici, in special. Am gresat cu vasilina siliconica toate incuietorile usilor si al portbagajului si as incerca sa dau si pe cuiul ala care pare curat, ce tine bancheta

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    2 baterii și controler dedicat sau mai simplu, o baterie mai mare limita fiind dimensiunile fizice (70Ah cu 760A)

    Leave a comment:


  • asitaka
    replied
    Asa o intrebare - daca conectez inca o baterie in paralel, de acelasi tip, EFB 60Ah la cea existenta, va sesiza oare sistemul masinii ceva?
    Sau, dat fiind faptul ca vom avea in caz ideal 120ah capacitate totala, ambele baterii vor sta putin sub 50% de SoC deoarece ECU va contoriza doar dupa capaciatea de 60Ah sau se va lua dupa valorile tensiunii? Sau posibil sa apara un conflict din cauza diferentelor de energie stocata/consumata, sistemul necunoscand ca mai este o baterie conectata?

    O metoda de cum as putea compensa acest lucru, este ca sa fortez incarcarea la 100% prin deconectarea sezorului de curent, pe perioade determinate de timp.

    Oricum va trebui sa schimb bateria in anii urmatori, as cumpara alta noua din timp, si cea veche, sau noua, sa o mentin la nivel ( redresor peste noapte sau conexiune temporara la bateria de serviciu) si sa nu o descarc sub 50-60% folosind-o pentru un sirocou 5kw pe motorina ( pentru calatorii pe perioada rece a anului, sa nu stau la ralanti ) Sirocoul consumand ceva de genul 15-40w/ora sau mai putin, bateria avand capacitate de ~720wh, pentru 8-10 ore de lucru ar ajunge la nivel incarcare 50-60%.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Am dat Like dar doresc sa scriu si asta: toata stima /aprecierea pentru efortul si perseverenta colegului madi

    Plus postul acesta :

    Originally posted by t0rquemada View Post
    E o clemă ce intră în plastic iar în ea se clipsează ceva (cam orice panou al plașei de bord).

    Nu e nicio legătură între ea și restul problemelor.

    Leave a comment:


  • aripadefoc
    replied
    Originally posted by madi View Post
    aripadefoc un link cu un video si o fotografie pentru clips.
    esti nr1 thx

    Leave a comment:


  • madi
    replied
    aripadefoc un link cu un video si o fotografie pentru clips.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • anduvirgil
    replied
    Se comporta așa de când au scăzut temperaturile exterioare sub 10 gr.

    dacia dezamăgește!

    Leave a comment:


  • DFA
    replied
    Clapeta de accelerație - murdară, descentrată, defectă, etc.

    Leave a comment:


  • anduvirgil
    replied
    Am intrat în clubul celor cu oscilații ale accelerației la prima pornire.
    Fenomenul se manifesta chiar daca las 1-2 minute de încălzire.
    Accelerez iar turația scade, se bâlbâie puțin și tot așa.
    Plecarea este destul de greoaie.
    Plecarea fara a accelera, ca la 0.9 tce, nu îmi reușește

    Pe langa asta am avut momente, pe benzina , la prima pornire și în primii 2-300 m, când in mers are tendința de a accelera singura, fara a apasă pedala.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Hahaha, e normal ca nu ai "gasit" , "prietenul" ChatGPT a facut "trimitere" la un manual de reparatii (sasiu) Logan X90 din 2004 ...
    Attached Files
    Last edited by Gil26; 5 October 2025, 10:48.

    Leave a comment:


  • aripadefoc
    replied
    Originally posted by madi View Post
    aripadefoc , din descriere ar putea fi senzor pozitie pedala ambreiaj, fire, contacte , ceva agatat acolo cand ai lovit cu piciorul.
    la asta ma gandeam si eu, si m-am bagat sub bord sa vad unde ar putea intra dar n-am reusit sa gasesc un loc anume. clema pare ca e menita sa suporte un anumit grad de compresie dupa stop-urile pe care le are la mijloc. am cautat si pe desenele Dacia de asamblare a pedalei de ambreiaj, dar n-am gasit (https://logan-renault.narod.ru/dialo...ce=chatgpt.com 37A-11)

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Senzorul de poziție pedală ambreiaj e inclus în pompa de ambreiaj și e în compartimentul motor... și oricum generează alte erori mult mai nasoale (nefuncționarea Stop-Start e pistol cu apă).

    Leave a comment:


  • madi
    replied
    aripadefoc , din descriere ar putea fi senzor pozitie pedala ambreiaj, fire, contacte , ceva agatat acolo cand ai lovit cu piciorul.
    Last edited by madi; 5 October 2025, 09:27.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google