If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Schimbat ulei cutie (110mii km) am vazut ca a intrat cam 1.7 l (a bagat pana a dat pe afara, cica asta e metoda)
Acum vine partea interesanta. Uleiul era negru pacura. Vasozitatea era ok, insa culoarea... Ulei de KFC pacat ca nu am citit inainte sfaturile lui DFA sa miros si sa ma uit daca are ceva pilitura/miros de ars. Nici poze nu am facut... Dar, sunt curios, a mai schimbat careva in zona sta de km si era la fel de negru?!
Vezi ca este o bucsa de plastic la axul pivotant spatar, e posibil sa fie sparta. Alta cauza ar putea fi ansamblu bucsi cauciuc din capul amortizorului( eu le-am schimbat cu un kit Kyb SM9914.
Recomandati sa se greseze cuiul din caroserie prin care se cupleaza mecanismul de cuplare a spatarului banchetei?
Am o trancaneala dintotdeauna in partea din spate la anumite denivelari si la viteze mici, in special. Am gresat cu vasilina siliconica toate incuietorile usilor si al portbagajului si as incerca sa dau si pe cuiul ala care pare curat, ce tine bancheta
Asa o intrebare - daca conectez inca o baterie in paralel, de acelasi tip, EFB 60Ah la cea existenta, va sesiza oare sistemul masinii ceva?
Sau, dat fiind faptul ca vom avea in caz ideal 120ah capacitate totala, ambele baterii vor sta putin sub 50% de SoC deoarece ECU va contoriza doar dupa capaciatea de 60Ah sau se va lua dupa valorile tensiunii? Sau posibil sa apara un conflict din cauza diferentelor de energie stocata/consumata, sistemul necunoscand ca mai este o baterie conectata?
O metoda de cum as putea compensa acest lucru, este ca sa fortez incarcarea la 100% prin deconectarea sezorului de curent, pe perioade determinate de timp.
Oricum va trebui sa schimb bateria in anii urmatori, as cumpara alta noua din timp, si cea veche, sau noua, sa o mentin la nivel ( redresor peste noapte sau conexiune temporara la bateria de serviciu) si sa nu o descarc sub 50-60% folosind-o pentru un sirocou 5kw pe motorina ( pentru calatorii pe perioada rece a anului, sa nu stau la ralanti ) Sirocoul consumand ceva de genul 15-40w/ora sau mai putin, bateria avand capacitate de ~720wh, pentru 8-10 ore de lucru ar ajunge la nivel incarcare 50-60%.
Am intrat în clubul celor cu oscilații ale accelerației la prima pornire.
Fenomenul se manifesta chiar daca las 1-2 minute de încălzire.
Accelerez iar turația scade, se bâlbâie puțin și tot așa.
Plecarea este destul de greoaie.
Plecarea fara a accelera, ca la 0.9 tce, nu îmi reușește
Pe langa asta am avut momente, pe benzina , la prima pornire și în primii 2-300 m, când in mers are tendința de a accelera singura, fara a apasă pedala.
aripadefoc , din descriere ar putea fi senzor pozitie pedala ambreiaj, fire, contacte , ceva agatat acolo cand ai lovit cu piciorul.
la asta ma gandeam si eu, si m-am bagat sub bord sa vad unde ar putea intra dar n-am reusit sa gasesc un loc anume. clema pare ca e menita sa suporte un anumit grad de compresie dupa stop-urile pe care le are la mijloc. am cautat si pe desenele Dacia de asamblare a pedalei de ambreiaj, dar n-am gasit (https://logan-renault.narod.ru/dialo...ce=chatgpt.com 37A-11)
Senzorul de poziție pedală ambreiaj e inclus în pompa de ambreiaj și e în compartimentul motor... și oricum generează alte erori mult mai nasoale (nefuncționarea Stop-Start e pistol cu apă).
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Leave a comment: