Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • RuginaDacica
    replied
    Originally posted by asitaka View Post
    Schimbare baterie modul SOS și demontare torpedou.
    Mulțumesc DFA pentru contribuțiile pe loganwiki referitor la acest subiect care au facilitat mult procesul.
    Am schimbat bateria preventiv. Careva erori nu îmi dădea, doar licarea cheița pe denivelări ocazional și apărea "Verifică modul SOS".
    Mașina e din noiembrie 2021, acum am 43.800 km pe bord.
    Am deconectat mai întâi borna negativă apoi cea pozitivă, la sfârșit am deconectat in ordine inversă, însă am observat că stătea proptit lipit de terminalul+ al bateriei de 12v. Trebuia să îndoi puțin mai tare cablul și să mă asigur că nu va reveni în poziția inițială.
    Se scoate torpedoul și deasupra sa, sub bord se afla acest modul. Se apasă pe limba de plastic de după bracket'ul de fier și se trage spre motor.
    Surprinzător nu a apărut nici o eroare în bord după finalizarea lucrării.
    Bateria veche da 3.3v. cea noua nu m-a ajuns capul sa o masor.
    Bateria noua a venit din China cu 25 euro. La reprezentanta costa doar bateria ~290 euro
    Atașez poze
    Am reusit si eu schimbarea bateriei, tot fara sa apara eroare in bord. Cu ocazia asta ii multumesc lui DFA pentru toate informatiile de pe site ul ala fenomenal si lui asitaka pentru pozele din postarea asta, au facut tot procesul o joaca de copii.
    Masina a facut 3 ani si m-am gandit sa schimb bateria preventiv cu speranta ca tine pana la urmatorul ITP si ca nu va fi nevoie sa merg in service vreodata pentru aceasta baterie.
    Bateria veche era la 3.36v iar cea noua la 3.21v, 3.2v am vazut pe eticheta ca este valoarea nominala a bateriei.
    Am fost surprins sa vad ca cea comandata de pe ebay are fix aceleasi doua etichete ca cea originala din masina si ca cea comandata de pe ebay este produsa in 2021...iar cea din masina in 2022. Am cautat putin si am gasit ca genul asta de baterii ar avea un shelf life destul de mare, vedem daca ma tine 2 ani cat am nevoie, dupa care vine alta.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Leave a comment:


  • asitaka
    replied
    Vad ca ai mult trafic in spate, presupun ca doar pragurile de plastic alea pentru sandero 3 ar face treaba. Ca sa vezi in ce stare e prinderea mochetei. trage de chederul de partea de jos, in sus. Vei vedea cum e aranjat acolo. Se prinde intr-un plastic alb, scurt, cu scoabe, care este tinut in loc de cheder...
    Pe grupul de FB logan 3 club au fost postari despre pragurile de pe sandero comandate de prin Turcia paremi-se ( sunt mai scurte decat trebuie, dar decat nimic )

    Leave a comment:


  • Lucianlucian
    replied
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Leave a comment:


  • asitaka
    replied
    Originally posted by Lucianlucian View Post
    Care ați avut probleme cu mocheta care iese de sub cheder in parte din spate a mașini mai exact in zona in care te sui in masină, ce soluție ați găsit?
    S-au desprins plasticele de care este prinsa mocheta cu scoabe. Cauta si vezi cauza. La presuri ai nevoie de velcro. Cauta fasii de velcro si aplica pe spatele presurilor existente cu clei epoxy...
    Daca pasagerii insa isi bat joc, cam greu oricum la acest subiect

    Leave a comment:


  • Lucianlucian
    replied
    Ce presuri folosiți care nu alunecă sub scaunele din față?

    Leave a comment:


  • Lucianlucian
    replied
    Care ați avut probleme cu mocheta care iese de sub cheder in parte din spate a mașini mai exact in zona in care te sui in masină, ce soluție ați găsit?

    Leave a comment:


  • Sylver CT
    replied
    Scaunele fata cedeaza foarte repede, sunt inconfortabile la drum lung provoaca dureri de spate, ati pus alte scaune in loc?
    Au calitatea mai slaba decat la primele Logan 1 din 2004

    Leave a comment:


  • T09V
    replied
    Cam așa se aude la mine tija -> https:// youtube . com/shorts/XwWVJU_E_C4 (sunt două filmulețe, unul după altul). Sincer, probabil că se aude deja de mii de kilometri, dar nu mi-am dat seama. Eu mă așteptam cumva să se audă ca un zornăit mai înalt. Am crezut probabil că pârâie eșapamentul.

    Ca să rămână scris, poate face cineva o statistică: mașina are 28 700 de kilometri, făcuți în 3 ani. A mers 90% din timp pe autostradă sau în afara orașului. Sandero 3 Stepway, fabricație 06.2022.

    Nu-s stresat, Mihai. Îmi schimbă ei turbina, o schimb eu... Oricum, cumva se rezolvă când s-o duce naiba. Știam de problema asta înainte să iau mașina, deci mi-am asumat-o. Mașina-mi place, așa că nu am de gând să renunț la ea. Cât despre bani, sunt făcuți să circule. Să fim sănătoși noi, că asta e mai important.

    Ursa, sigur zornăie și la tine turbina. O dată ce îi remarci zgomotul, ai să-l auzi mereu. M-aș mira să ai erorile în cascadă cauzate de lipsa de etanșeitate a supapei de descărcare dar să nu se audă nimic.

    A propos, Ursa, salutări. Nu ne-am mai citit de pe FT.
    https://youtube.com/shorts/XwWVJU_E_C4
    Last edited by T09V; 6 August 2025, 21:59.

    Leave a comment:


  • ursamajor
    replied
    La mine se auzea un zgomot ca un rontait la ralanti, numai din interior. Pe afara, nimic, doar motorul cu mersul lui normal. M-am programat pentru o constatare, dupa ce m-au amanat o data ca era persoana calificata in CO, apoi m-au reprogramat, ca nu terminase tipul concediul... Ma rog, intre timp masina a-nceput sa manifeste si alte bubite: sarea de pe GPL pe benzina si nu mai putea fi data inapoi pe GPL, plus faptul ca maneta schimbatorului de viteze se blocheaza uneori...
    Ultima belea au testat-o si ei si nu s-a manifestat, in concluzie nu s-a intervenit. La treaba cu GPL-ul au facut update de soft pe partea de GPL, iar la "rontait" au constatat uzura la un tampon de la cutia de viteze. L-au comandat, iar acum astept inlocuirea... pe garantie.

    Tija zornaitoare la mine inca nu s-a manifestat (68.000 km la bord), dar erorile acelea multiple cu "verifica injectia, verifica draci-laci" le-am avut. Si i-au facut tot update de firmware. Iar cineva ma contrazice cand zic ca Dacia baga gunoiul sub pres...
    Ma simt inca confortabil ca am cei "5 ani fara griji". Vedem ce-o mai fi acum in ultimul an, ca s-au dus 4.

    Leave a comment:


  • Mihai2k4
    replied

    Ulei transmisie ELF TRANSELF NFX 75W pentru cutii manuale Logan 1, 2, 3, Sandero 3, Duster 2. Protecție superioară, schimbare silențioasă, normă GL-4

    de ce diferentele astea?

    Leave a comment:


  • Mihai2k4
    replied
    n-ai de ce sa speri la update... ala ti-l face sigur ca sa mai prelungeasca viata putin a turbinei, sa te mai pacaleasca , poate poate uiti de schimbare care este inevitabila

    Leave a comment:


  • T09V
    replied
    Hop și eu în clubul celor cu zornăit tijă wastegate. An fabricație 2022, am aproximativ 28000 de kilometri cu ea. În septembrie sunt programat pt. constatare și, sper eu, update de soft. Vă țin la curent.

    Leave a comment:


  • DFA
    replied
    Originally posted by Lucianlucian View Post
    2023 anul fabricației și 81k km. Până acum cam 5k nu se auzea zornaitul la frana de motor
    A stat tăcută o groază de km, de obicei lagărul începe să se lărgească MULT mai devreme...

    Leave a comment:


  • catelullego
    replied
    Da, FUCHS TITAN FE SAE 75W API-GL4 am folosit - apare (in selectorul lor de ulei) ca fiind compatibil cu "Sandero III, BJI Sandero III 1.0 TCe ECO-G 100 PF 2021 - 2023".

    Ma astept sa nu existe probleme - daca totusi simt ceva dubios atunci trec la cel de la Elf.

    Sunt curios cum se va comporta la iarna, ramane de vazut.​

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Uleiul folosi este TRANSELF NFX GL4 75W - API GL-4 SAE75W (in poza pare FUCHS TITAN FE SAE 75W API-GL4) ?

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google