Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • catelullego
    replied
    Originally posted by DFA View Post
    Originally posted by Gil26 View Post
    Despre “necesitatea” sau “periodicitatea” schimbului de ulei transmisie NU comentez (pe forumuri din pacate circula si mult “folclor”), dar pentru o cutie de viteze JT4 - MT6 6+1 trepte se foloseste ulei TransElf NFX GL4 75W, doua bidoane de 1L pot sa fie suficiente (oricum prin metoda gravitationala nu se goleste toata cantitatea de ulei din cutie), Dacia /Renault recomanda sa se schimbe si garnitura busonului de golire iar strangerea acestuia sa se faca la 25 Nm, umplerea se face pana la preaplin /revarsare pe la busonul de umplere, doar ca exemplu (subliniez asta) si atasat:
    Multumesc!

    Au intrat fix 1.7 litri (plus cat a mai dat pe afara putin). Dupa schimb (~67k km) intra cu o idee mai finut in trepte, recomand.

    Attached Files

    Leave a comment:


  • Lucianlucian
    replied
    Masina este din luna februarie 2023 deci nu e cea ranforsat, la reprezentantă pot să zică că nu are nici o problemă, dacă nu are nici o eroare. După ce nu mai este in garanție poate să îmi zică adevărul.

    Leave a comment:


  • Lucianlucian
    replied
    2023 anul fabricației și 81k km. Până acum cam 5k nu se auzea zornaitul la frana de motor

    Leave a comment:


  • DFA
    replied
    Originally posted by Lucianlucian View Post
    Bună ziua. Este normal să se audă sunetul de zornait la tija de la turbo când sunt in frană de motor. Nu am erori pe masină și știu că înainte nu se auzea
    Păi e cam normal..., că toate fac așa de noi cam după 5-7-10.000 km..., inclusiv turbina ranforsată montată din Oct.2023, care nu se mai defectează, dar poate zornăi și ea...

    Când a fost fabricată a ta și câți km are acum?

    Leave a comment:


  • george.sce
    replied
    La specialistii Renault/Dacia in service autorizat ai intrebat ?

    Intrebi aici la sarmanii de noi, unde nimeni nu lucreza in reprezentata autorizata ( sau cel putin nu recunoaste nici unul ? )

    Leave a comment:


  • Lucianlucian
    replied
    Bună ziua. Este normal să se audă sunetul de zornait la tija de la turbo când sunt in frană de motor. Nu am erori pe masină și știu că înainte nu se auzea

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Despre “necesitatea” sau “periodicitatea” schimbului de ulei transmisie NU comentez (pe forumuri din pacate circula si mult “folclor”), dar pentru o cutie de viteze JT4 - MT6 6+1 trepte se foloseste ulei TransElf NFX GL4 75W, doua bidoane de 1L pot sa fie suficiente (oricum prin metoda gravitationala nu se goleste toata cantitatea de ulei din cutie), Dacia /Renault recomanda sa se schimbe si garnitura busonului de golire iar strangerea acestuia sa se faca la 25 Nm, umplerea se face pana la preaplin /revarsare pe la busonul de umplere, doar ca exemplu (subliniez asta) si atasat:
    Attached Files

    Leave a comment:


  • DFA
    replied
    Intră 1,7 litri - Info - Transmisii / Cutii de viteze - Logan/Sandero III 2020-2028 wiki​​


    Da, se umple până dă pe afară - Piese de schimb - Logan/Sandero III 2020-2028 wiki

    Leave a comment:


  • catelullego
    replied
    A schimbat cineva uleiul in cutia manuala (JT4 - MT6 6+1)? Daca da, cat ulei v-a intrat? Se umple pana da pe afara pe la busonul de umplere? Multumesc!

    Leave a comment:


  • george.sce
    replied
    Bine ca s-a rezolvat, Renault firma serioasa, repara in timp util nu plimba clientii aiurea pe drumuri.

    Mai bine facea lucru bun de la inceput, dar merge si asa,

    Leave a comment:


  • Th3T1ger
    replied
    Originally posted by Th3T1ger View Post

    Incep sa am si eu simtome, cu licaritul cheitei galbene pe denivelari. La inceput tinea 1 secunda (se aprindea si se stingea), dar treptat a inceput sa ramana aprinsa continuu pe o denivelare, iar la urmatoarea denivelare stinsa. Si tot asa.

    Avand in vedere ca mi-am antifonat plafonul, am crezut ca problema ar putea proveni din mufa de la plafon, pentru ca simtomul se manifesta doar pe denivelari si ma gandeam sa nu se fi deconectat din greseala, cu toate ca nu am umblat acolo si ma gandesc ca nu ar iesi asa simplu, avand clips? Am demontat rapid ipoteza asta pentru ca, problema asta, a aparut recent dupa cateva luni bune de la antifonare plafon.

    Eram curios daca problema a disparut dupa ce a fost schimbata bateria?

    Masina e din mai 2022, stiu ca necesita o resetare la reprezentanta dupa schimbarea bateriei. Dar... mi se pare cam suspect sa se duca bateria dupa doar 2 ani jumate.
    5 luni mai tarziu... problema rezolvata. A fost schimbat cablajul SOS si antena modul SOS.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    La ambele intrebari raspunsul este NU (nu se poate monta o curea cu lungimea gresita, iar dispozitivul pentru montare nu este doar pentru 7PK1179)
    Last edited by Gil26; 17 July 2025, 21:06.

    Leave a comment:


  • asitaka
    replied
    Gil26 deci ambele curele sunt ok, cu toate ca au lungimi diferite, intinderea lor fiind realizata cu ajutorul compozitiei cauciucului din care sunt compuse, mai dure sau mai moi ?
    Iar instrumentul pentru intindere si montare se foloseste doar pentru 1179? Sau pentru ambele?

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Gresit, daca citesti in celalat topic:
    Originally posted by Gil26 View Post
    Salut, daca cauti pe forum s-a mai discutat despre acest subiect (am atasat si capturi aferente).
    La motoarele 1.0 TCe sistemul NU are role intinzatoare /ghidare deci NU ai ce/cate sa iei si nici ce cost sa estimezi pentru acestea.
    Se monteaza prin intindere (cu ajutorul unui dispozitiv ex MOT.2101) doar cureaua de accesorii care are codul OE 117205123R marcata 7PK1179 (7 striatii si lungime 1179 mm) sau 117209538R, si este recomandat ca la schimbarea curelei accesorii sa se inlocuiasca preventiv si pompa de apa impreuna cu fulia, eventual cu modelul nou ranforsat 210104221R.
    Atasat totusi (din nou) si cateva capturi, poate sunt de folos si altor colegi de forum:
    si mai ales capturile atasate poti observa ca aceasta curea de accesorii cod OE ​117205123R marcata 7PK1179 (7 striatii si lungime 1179 mm) se foloseste si la motoarele H4D cu AC (vezi si fulia compresorului AC).

    Leave a comment:


  • asitaka
    replied
    Pe autodoc am gasit ca cureaua 7PK1179 se foloseste pe motoare fara AC. Este corect? Stie cineva precis?
    Voi comanda 1165 si o sa vad daca e ok.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google