Salutare, sunt prin strainataturi si am avut niste probleme cu masina, in sensul ca mi-au aparut erorile cu Verifica injectia, esp, sistem franare, asistenta in panta etc. Sunt documentate pe undeva? Prima data au disparut de la sine, a doua oara, numai dupa ce am oprit masina vreo zece minute, dar antreia oara n-au mai disparut dupa o oprire mai lunga la Lidl. Sper ca maine dimineata sa dispara... Voi merge la Dacia service sa vedem ce zic si ei.
In afara de faptul ca nu imi merge cruise control, in rest masina merge ok.
Si am mai avut un mic incident, cu rezervorul gpl gol, nu l-am putut alimenta, nu primea gaz. Tipul de la pompa zicea ca ar fi butelia prea calda... wtf, am alimentat si in conditii de 40 de grade, acum la 30 sa faca asa?
Logan III - Probleme Tehnice
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Iar daca tot ai mentionat “SCe engine” atasat si circuitul de ulei pentru un motor 1.0 SCe B4D 409 /411 /419 :
Leave a comment:
-
Motoarele H4D 470 /480 se gasesc pe mai multe modele Dacia /Renault inclusiv Logan & Sandero III, iar daca doresti poti verifica codul acestui motor:
Attached Files
Leave a comment:
-
Pe Logan III nu a fost/nu e /nu va fi motorul din poza explodată (CircuitUleiMotor.png) din postul nr.3618
Sursa : https://www.loganclub.ro/forum/forum...35#post2297843
Atenție la data postării !
- Likes 1
Leave a comment:
-
Atasat si o vedere explodata cu circuitul ulei motor pentru un motor 1.0 ECO-G H4D, plus atentionarile producatorului auto privind nivelul de ulei:
- Likes 1
Leave a comment:
-
Lucianlucian , schimbul intermediar de ulei s-a facut in reprezentanta Dacia /Renault?
Dupa oprirea motorului, ridicarea masinii, desfacerea busonului cat timp a trecut pana la punerea /strangerea acestuia?
Esti sigur ca la umplere s-au pus exact 4.1 L?
Ce inseamna pentru tine mai exact "... la verificare a doua zi de dimineață nivelul să fie cu mult peste maxim" sau "... dimineata la verificarea uleiului la prima pornire nivelul uleiului cu mult peste nivelul max al jojei." ?
Leave a comment:
-
Mulțumesc de informații. O singură întrebare mai am. Am făcut un schimb intermediar la 15 000 de km. Dacă schimbul nu să făcut pe elevator și să ridicat numai masina de fată e o posibilitate să nu se fi scurs toată cantitatea de ulei din Baia de ulei și cantitatea de ulei introdusă a fost cea recomandată de 4,1 l ? Mulțumesc
Leave a comment:
-
Cel mai probabil ai o problemă cu mânjirea tijei - se întâmplă des IMEDIAT după schimbul de ulei...Originally posted by Lucianlucian View PostBună ziua, a mai pățit cineva ca la schimbul de ulei la logan 3 motorizarea de 100 cai să se bage 4 litri de ulei și la verificare a doua zi de dimineață nivelul să fie cu mult peste maxim?
Vezi aici cum se face și ce e de făcut - mai ales punctul 7 - în întregime - care probabil ți se aplică ție.
HowTo - Cum să / Tutoriale - Logan/Sandero III 2020-2028 wiki
- Likes 3
Leave a comment:
-
Mulțumesc pentru informații, oare cum e mai corect să se umple cu ulei direct pe la butonul de umplere sau să se completeze cu ulei în borcanul în care se află filtrul de ulei. Menționez că să făcut schimbul de ulei direct pe butonul de umplere am circulat cu mașina aproximativ 15- 20 minute si am parcat masina pe loc drept, dimineata la verificarea uleiului la prima pornire nivelul uleiului cu mult peste nivelul max al jojei. După o zi de condus verific iară dimineața înainte de prima pornire și nivelul e aproximativ normal numai cu un cm mai mult decât maximul la jojă.
Leave a comment:
-
Da, "experiente" asemanatoare mai gasesti pe acest forum si chiar in acest topic. Din pacate in unele reprezentante (nu toate) unii "mecanicosi" nu golesc suficient ulei (evident ca nu se poate goli tot uleiul dar este bine cat mai mult), se umple cu toata cantitatea (ex 4.1 L pentru motorul 1.0 ECO-G H4D) sau chiar tot bidonul de 5 L ca asa "stiu" ei mai bine, nu se verifica in mod conform (sau deloc) nivelul de ulei , etc. ...
Informatii despre ulei si schimbul de ulei se gasesc evident si pe pagina de wiki a colegului DFA ex aici : http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:faq-motor#toc19
iar sugestia mea este sa se aduca cat mai urgent uleiul la nivelul conform (aici parerile pot sa fie diferite, eu de exemplu la toate masinile detinute din 1987 de cand am permisul de conducere l-am facut la 3/4 dintre min si max pe joja egal de cantitatea de ulei si capacitatea cilindrica a motorului, si am avut de la 1.2 la 6.5) pentru ca uleiul mult peste nivelul maxim poate genera probleme tehnice destul de grave motorului, doar citez tot de pe pagina de wiki:
De ce nu e bine să depășești nivelul MAXIM al uleiului din motor?
Umplerea excesivă a motorului cu ulei poate duce la următoarele efecte legate între ele:
1. Scurgeri de ulei la etanșările arborelui cotit (simeringuri*) din cauza presiunii excesive în carter de la prea mult ulei și insuficient „spațiu de aer” deasupra acestuia;
2. Crește rezistența opusă de uleiul în exces, în urma turbulențelor exacerbate care apar sub pistoane și în jurul arborelului cotit;
3. Uleiul în exces duce și la o aerare exagerată a uleiului, lucru care are ca efect scăderea capacității uleiului de a mai absorbi aceiași cantitate de căldură - iar asta duce la ridicarea temperaturii uleiului când nivelul lui este peste MAX;
4. Uleiul în exces duce și la depășirea capacității aditivilor anti-spumare conținuți de ulei care au rolul de a tempera producerea de bule - rezultând spumă în motor, asta reduce capacitatea de ungere și de transfer de căldură a uleiului;
Atâta timp cât nivelul uleiului este între MIN și MAX pe joja de măsurare, este în regulă. Este perfect acceptabil un nivel de 1/2 sau 3/4 între marcajele de MIN și MAX.
- Likes 4
Leave a comment:
-
Bună ziua, a mai pățit cineva ca la schimbul de ulei la logan 3 motorizarea de 100 cai să se bage 4 litri de ulei și la verificare a doua zi de dimineață nivelul să fie cu mult peste maxim?
- Likes 1
Leave a comment:
-
alta noua... si luni plecam din tara cu ea
)
toate gemurile cu motorul oprit, functionau, mai putin dreapta fata. am pornit masina, am oprit, nici de la sofer nici de la pasager. dupa ce am coborat si am stat 1 minut (cu ea inchisa) si-a revenit. wtf... raman cu geamul lasat pe drum daca mai il las?
))
Leave a comment:
-
Undeva între 1 și 2 ore de manoperă - la Buzău ar fi 170 lei/oră - deci ceva de genul 170 - 340 lei, depinde de service, că nu toate au aceleași tarife orare...Originally posted by Viliherman64 View Post.....Cat ar fi costurile la reprezentanta dacia pentru aceste recalibrari si resetare aproximativ- cere aplicarea ultimei versiuni de BT71538 apoi
- să-ți faci RECALIBRARE EWG și
- RESETARE ADAPTIVĂ.
- Likes 3
Leave a comment:
-
LE: totusi sa fie mai clar, BT71538 poate permite inlocuirea turbinei gratuit chiar daca mașina a iesit din garantie daca sunt indeplinite anumite conditii /criterii, insa asa cum am scris cred ca NU este cazul masinii colegului, se poate totusi cere si aplicarea ultimei versiuni insa si aceasta se poate face daca sunt indeplinite anumite conditii, iar in acest caz efectele depind foarte mult de starea turbinei second hand montata foarte probabil in regim "de urgenta", s-a pus ce s-a gasit, pe raspunderea clientului, etc. ..
Leave a comment:

Leave a comment: