Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DFA
    replied
    Nu ești singurul, dar sunt foarte rare cazurile.

    Leave a comment:


  • Lucianlucian
    replied
    Bună ziua, oare a pățit careva să aibe probleme cu cutia de viteze să aibe scurgeri de ulei și să schimbe axul cautaor și garnitură de 2 ori și să constate iară că sunt scurgeri. Mulțumesc logan 3 motorizarea de 100 cai 6 trepte de viteze

    Leave a comment:


  • ursamajor
    replied
    Mi-au dat-o fara nicio obiectie. Pe de alta parte, pe ordinul de reparatie nu apare decat Update de software bla, bla, bla... nimic clar.

    Leave a comment:


  • DFA
    replied
    Originally posted by ursamajor View Post
    Asa arata foaia de la service, cu actualizarea. As aprecia daca mi-ai "traduce" ce scrie in ea. ))))
    Foaia aia nu trebuia să ajungă la tine.
    Ea arată ce versiune de firmware injecție s-a aplicat.

    Leave a comment:


  • ursamajor
    replied
    Nobody knows?

    Leave a comment:


  • ursamajor
    replied
    Ah, OK, scuza-mi ignoranta. Am folosit si eu Car Scanner cu o interfata OBD2 Wifi, dar n-am fost inspirat sa salvez erorile, iar la Dacia nicio sansa, desi te lasa sa stai pe langa ei.

    Cruise Controlul se dezactiva exact atunci cand apareau acele mesaja, caci apareau toate odata. Daca se intampla sa dispara (au disparut si de la sine), se putea activa din nou cruise control...

    Una peste alta, am fost si mi-au actualizat softul calculatorului de injectie si, nu cred sa fie placebo, parca s-au atenuat unele chestii la mersul masinii. De exemplu, cand eram in acceleratie si ridicam piciorul brusc, se simteau smucituri... acum s-au atenuat vizibil.
    Asa arata foaia de la service, cu actualizarea. As aprecia daca mi-ai "traduce" ce scrie in ea. ))))
    Attached Files

    Leave a comment:


  • DFA
    replied
    Nu la mesaje din bord mă refeream, ci la erori citite la diagnoză....

    Lipsă Cruise Control = probleme cu ABS = adică probleme cu vacuum în motor = adică lipsă presiune corectă în admisie = adică turbo defect sau conducte/tubulaturi defecte sau senzori defecți

    Leave a comment:


  • ursamajor
    replied
    Erorile au fost cele din capturi. Nimic altceva, masina a mers normal, doar cruise control era inactiv si la ce drum lung am avut, asta m-a deranjat, realmente.

    Attached Files

    Leave a comment:


  • DFA
    replied
    Îți cam plac teoriile conspirației...

    Ce rezolvă acel update depinde de ce erori sunt...

    Dacă erorile sunt de genul DTC226322 și/sau DTC148E22 atunci update-ul este cuprins în BT71538.

    Dacă erorile revin după aplicarea BT71538 va trebui schimbată turbina.

    Leave a comment:


  • ursamajor
    replied
    Ma intreb ce rezolva update-ul acela? Pare ca doar face ca pragul de "sensibilitate" sa creasca, astfel incat sa nu mai arate erorile acelea...

    Leave a comment:


  • ursamajor
    replied
    Mno, fusei... au bagat-o la diagnoza, unde au confirmat erorile respective, spunand ca necesita update de soft... pe care nu l-au putut face, fiindca nu functionau serverele. Sunt reprogramat pentru marti.

    Leave a comment:


  • ursamajor
    replied
    Originally posted by DFA View Post
    Erorile în cascadă provocate de turbină și ce mai e pe lângă ea (cablaj oxidat, senzori defecți, furtune crăpate, conducte fisurate, etc.) sunt discutate și răsdiscutate de ani de zile...

    În ce privește GPL, duza de alimentare DISH poate fi defectă - dacă rezervorul este gol - și nu poți alimenta deloc...
    La 12 am programare la service APAN Dacia. Sa vedem ce-or spune.
    Am putut alimenta ulterior. Nu te puteai intelege cu bulgaroii aia.

    Leave a comment:


  • DFA
    replied
    Originally posted by ursamajor View Post
    Salutare, sunt prin strainataturi si am avut niste probleme cu masina, in sensul ca mi-au aparut erorile cu Verifica injectia, esp, sistem franare, asistenta in panta etc. Sunt documentate pe undeva?
    Erorile în cascadă provocate de turbină și ce mai e pe lângă ea (cablaj oxidat, senzori defecți, furtune crăpate, conducte fisurate, etc.) sunt discutate și răsdiscutate de ani de zile...

    Vezi aici povestea completă... - OTS - Rechemări - Logan/Sandero III 2020-2028 wiki


    În ce privește GPL, duza de alimentare DISH poate fi defectă - dacă rezervorul este gol - și nu poți alimenta deloc...

    S-a încercat deblocarea mecanică a supapei de alimentare - bila din duza de alimentare DISH????​

    Leave a comment:


  • Lucianlucian
    replied
    Problemă rezolvată cu nivelul peste maxim la jojă, scos aproximativ 100 ml din ulei și adus nivelul în parametri. Singura explicație ar fi scurgerea incompletă a uleiului la schimbarea lui și presupun orice surpus de ulei va creste cu mult nivelul pe jojă. Mulțumesc pentru ajutor.

    Leave a comment:


  • viruszatu1
    replied
    Salut,
    Partea cu alimentatul de gpl pot sa o confirm, s-a chinuit baiatul de la pompa de 3 ori sa introduca un metal sa deplaseze bila aia, credeam ca de acolo e..dar nu, cica de la caldura ar fi, ideal ar fi dimineata sau seara a fi alimentat rezervorul. Foarte ciudat e ca, intr-adevar, mai alimentasem in trecut si la temperaturi mai mari, fara probleme.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google