Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gil26
    replied
    Depinde cum si cu ce se face si schimbul /aersirea lichidului de frana si ce operatii se executa (de exemplu la "robotizata" mea purjarea circuitului hidraulic ambreiaj se face cu un aparat special).
    Last edited by Gil26; 28 September 2025, 17:13.

    Leave a comment:


  • RuginaDacica
    replied
    Clar ajuta, mersi. La urmatorul schimb de ulei o sa incerc sa il fac desi din ce mi-a tradus mie google ul vad ca ei recomanda sa o faci doar daca "cere".

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Salut, poate te ajuta:
    Attached Files

    Leave a comment:


  • RuginaDacica
    replied
    Salut, putin off topic. Stie cineva pe unde se aeriseste ambreiajul? Am schimbat lichidul de frana vara asta de parca masina nu ar avea ambreiaj hidraulic si banuiesc ca ar fi o idee buna sa imping lichidul vechi si din ambreiaj.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Detalii /informatii utile legate de ambreiaj si volanta se gasesc destule si pe pagina de Wiki a colegului DFA , inclusiv codurile OE: http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:p...e-schimb#toc40

    Mai adaug cateva capturi pentru o cutie JT4 (este ceva “de lucru”, iar unele nici unii “mecanicosi” nu le cunosc sau nu le aplica) in care am subliniat si ca suruburile volantei se strang atat la cuplu cat si la unghi , purjarea circuitului hidraulic, etc. …poate sunt de folos si altora:
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Mihai2k4
    replied
    Eu o sa ma duc însă și știu răspunsul... Ca nu se poate verifica. Sau răspuns rapid, ca dosr nu sunt idioți sa nu vândă, e volanta și ambreiajul. Sunt trecut prin astea în general. Încerc sa narrow down sa mă duc la sigur...

    Observ ca face doar când e cald sau după câteva ore. Când plec cu ea primele ore, este unt. Si acum merge perfect. Dacă prind bara la bara, începe sa facă. Deci e legat de ceva care se încălzește probabil...
    Last edited by Mihai2k4; 27 September 2025, 17:32.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Asa cum bine /corect a scris si DFA efectul "... la plecarea de pe loc, se scutura de bot de 3,4 ori rapid, cand ridic ambreajul.un fel de vibratie, doar in botul masinii. ba face mai tare, ba face mai soft, depinde. ..." poate avea cateva potentiale cauze (egal ce spun unii "mecanicosi"), trebuie verificat, iar asta se face fizic pe masina.
    Last edited by Gil26; 27 September 2025, 13:53.

    Leave a comment:


  • Mihai2k4
    replied
    iti imaginezi ca ii mirost instant si l-am lasat in lumea lui. doar ca mi-au spus pana acum din discutii, 4 oameni, ca cica e volanta care face asa , nu ambreajul... fiind imposibil sa testezi asta... o sa fie la ghici... o sa merg asa cu ea pana ... o sa se intample ceva probabil ce e trist e ca in octombrie acum vroiam o turcie cu ea si nu mai am incredere sa ies din bucuresti

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Desigur ca acel super "mecanic hater de dacia" stie cel mai bine "care, ce, cand si cum" , inclusiv ca sunt multe masini Dacia la 200k km si mai mult cu ambreiajul din fabrica plus multe-multe alte piese "muci" de prim-montaj ...

    (iar ambreiajul si volanta se schimba doar cand/daca este necesar, desigur functie si de modul de exploatare al masinii)

    Leave a comment:


  • Mihai2k4
    replied
    mda... deci cu alte cuvine, comand pachet, ambreaj plus volanta... eu tot inclin catre asta. face cand plec de mai multe ori de pe loc, in scurt timp, cateva secunde. si tremura cand plec mai intins, adica cand nu ridic imediat piciorul de pe ambreaj. su, daca fac consecutiv, plecare de pe loc, in 5 secunde, de 3,4 ori... viata normala la un ambraej (imi spunea un mecanic hater de dacia ieri in masina) ca normal, sare de 200 mii km, insa nu la dacia, ca sunt piesele muci, si ca e ovalizata volanta, de asta tremura, cat e? 100 mii cat am eu acum, facuti si ride sharing cam jumatate din ei, o fi cam la limita?

    Leave a comment:


  • DFA
    replied
    1. Poate fi o combinație de defecte la tine..., aia cu tamponul era doar o posibilitate, nu o certitudine..., dar trebuie inspectat și el.
    2. În general, când volanta este cu masă dublă ea se schimbă împreună cu ambreiajul, pentru că cele 2 formează un "sistem" care funcționează împreună. Dacă volanta e cu masă simplă atunci poți schimba doar ambreiajul dacă volanta arată bine. Dar tu ai cu masă dublă...

    Leave a comment:


  • Mihai2k4
    replied
    1. Dacă era de la tamon, nu făcea tot timpul? De ex azi merg de 3 ore și a făcut o singura data.
    2. Întrebam dacă e o regula. In sensul ca tine cat ambreiajul. Sau dacă se schimba ala se schimba și ea

    Leave a comment:


  • DFA
    replied
    1. poate face urât inclusiv și din cauza tamponului de la CV..., nu doar ambreiaj+volantă...
    2. fără să se observe uzura volantei e greu de spus dacă trebuie ȘI volanta schimbată...

    Leave a comment:


  • Mihai2k4
    replied
    salut!

    Observ ca de cateva zile, la plecarea de pe loc, se scutura de bot de 3,4 ori rapid, cand ridic ambreajul.un fel de vibratie, doar in botul masinii. ba face mai tare, ba face mai soft, depinde.inclin catre ambreaj, insa am mai primit o informatie cum ca ar fi volanta si sa merg pana pica ambreajul.... eixta ceva teste pentru a determina cat de cat? sau doar la mecanic sa dezasambleze toata masina ?

    2 intrebari

    1. ce sa fie oare?
    2. daca e ambraej, e musai sa schimbi si volanta?!
    Last edited by Mihai2k4; 26 September 2025, 10:07.

    Leave a comment:


  • DFA
    replied
    Originally posted by anduvirgil View Post
    ..... dar zgomotul a rămas.
    Nu cred că încălzește pe nimeni, dar sunt destule motoare pe lumea asta care au turbine la care zornăie Waste Gate-ul - BMW N54, E30, Ford Ecoboost, VAG 1.5 TSI ar fi doar câteva exemple...



    Originally posted by anduvirgil View Post
    Deci, în final, toată lumea e mulțumită.

    Asta e ideea, da.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google