Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bmwh548
    replied
    VC a tot binevoit sa raspunda la sesizare (alea 24 de ore lucratoare cu care se lauda probabil sunt zile in realitate).
    Intre timp am aruncat un ochi sub capota (initial voiam doar sa verific nivelul uleiului pentru ca la ultima revizie era MULT peste maxim) si am observat ca bateria e "umeda". Ori a clacat si are un element defect, ori a uitat calculatorul sa mai taie incarcarea si a "fiert-o" fortand electrolitul sa iasa pe unde a gasit loc. Vad maine ce spun meseriasii de la reprezentanta, dar daca e bateria defecta banuiesc ca ar putea explica de ce au luat-o razna calculatoarele. Culmea e ca motorul porneste la sfert si tensiunea pe baterie dupa cateva zile de repaos e 12.2V.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    Leave a comment:


  • madi
    replied
    Schimbatul modelului de cheder este o porcarie, masina a fost gandita pentru modelul tip furtun, clar nu se vor mula la fel de bine pe tabla. Chederul tip furtun ia forma spatiului dintre elemente si etanseaza mai bine. Modelul nou are nevoie de suprafete drepte pentru aetansa chiar si contra intemperiilor.Astia de la Dacia cand trebuie sa schimbe fizic ceva pe garantie parca le iei din casa, schimba doar cu amenintari si fac lucruri de mantuiala. Nu au solutii decat de tip pompieristic.
    Last edited by madi; 2 March 2024, 11:20.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Pai se aplica laitmotivul “E normal domne’ , asa face toate, nu-i nicio problema, pomul de craciun chiar este ceva “normal” la acest model , martorii aprinsi si tot felul de mesaje de avertizare fiind destul de des intalnite la multe masini chiar si dupa un timp relativ scurt de la achizitionare (doar ca info la masina mea, modelul anterior, NU am avut nicio eroare si mesaj in cei aproape sapte ani, exceptie un martor pe care l-am “indus” voit intr-un test pentru a confirma ceea ce se scria pe un forum si o eroare cauciuc subumflat cand am uitat sa resetez TPMS la schimbarea anvelopelor).

    Referitor la diagnoza, asta cred ca o poti face si tu, iti trebuie doar o interfata destul de ieftina dar conforma (nu neaparat vreun derelek-merelek care este “alt nivel”) si un program dedicat chiar si derivat Dacia \Renault (si eu am o sonda CanClip dar in majoritatea timpului folosesc clonele ieftine dar conforme, sunt mai comod \usor de folosit), pomul acela de craciun poate avea mai multe cauze iar codurile de eroare pot sa ajute in identificarea lor (si cred ca sunt bine de stiut, egal de ce spun \fac cei din reprezentanta). Desigur ca si in acest caz cuvantul de baza ramane “garantie” insa chiar si dupa expirarea ei diagnoza poate sa fie utila, mai ales la acest model, tocmai de aceea am recomandat \sugerat colegilor sa le foloseasca, pe langa pomul de craciun si diverse erori se pot monitoriza si parametri \stari din diferite calculatoare ale masinii mai ales injectie.

    Bafta in reprezentanta (cred ca ai nevoie) si sper ca cei de acolo sa iti rezolve in mod corespunzator problema (sau problemele) care pare una destul de serioasa \grava tinand cont pe langa martori si de “… si motorul moare uneori din senin la relanti”.

    PS: despre chedere chiar daca pare o problema “marunta” cei de la Dacia inca se mai “lupta” si cu aceasta, ramane de vazut daca la masinile ce se vor produce va mai exista sau nu, valabil si pentru celelalte probleme tehnice prezente si din pacate numeroase la acest model (egal daca unii le ignora si\sau le neaga), unele mai grave altele mai putin, pentru ca “rezolvarile” mai trebuie si confirmate in timp.

    Leave a comment:


  • bmwh548
    replied
    Pe tigaie a lovit-o spiritul Craciunului cu intarziere si s-a decorat. Sunt curios la ce concluzie vor ajunge marti la diagnoza. Erorile se manifesta absolut aleatoriu (Eco pornit/oprit, motor rece, cald...) si motorul moare uneori din senin la relanti.
    Edit: facut un drum in afara...e clar mai galagie pe partea cu chederul inlocuit. Am dat un mail la Vocea clientului, vad ce zic si ei (daca vor raspunde).
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    Leave a comment:


  • DFA
    replied
    Verifică în primul rând siguranța F11, posibil să fie arsă sau cu contact imperfect.

    Service - Sigurante - Logan/Sandero III 2020-2028 wiki (wikidot.com)

    Leave a comment:


  • christi1923
    replied
    Salutare, am observat ca la 75% din porniri am calculatorul de bord resetat (consum, autonomie, viteza medie), practic plec de la 0. Am varianta fara cheie, si pornesc motorul corect (dupa contact, mesaj ok). Nu este neaparat o problema, dar mi se pare un comportament ciudat si sunt curios daca se manifesta doar la mine.

    Leave a comment:


  • asitaka
    replied
    bmwh548 mi-au înlocuit chederele spate cu același tip ca cele originale. Astea noi par sa fie mult mai flexibile în timp dar de etanșare deja trebuie testat.
    S-ar putea unge cu ceva gen silicon chederul și închisă ușa, după asta de urmărit urma siliconului pe ușă

    Leave a comment:


  • madi
    replied
    bmwh548 pai este alt tip de cheder.

    Leave a comment:


  • ktgcristi
    replied
    Buna seara,
    ai gasit de cumparat sau le-ai comfectionat tu?
    Last edited by 77sky; 27 February 2024, 21:23.

    Leave a comment:


  • giugiuc
    replied
    Salutare,

    81000 km inlocuit telematic pe garantie (mai am 4 luni) ,placutele de frana sunt din fabrica originale, masina merge impecabil, pe senzorii de parcare am lipit autocolant rotund de mobila care mascheaza suruburile,nu afecteaza deloc si nu se dezlipesc la spalatorie.
    Drumuri bune va doresc si fara probleme la masini.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    Leave a comment:


  • bmwh548
    replied
    Rog colegii care au avut chederele inlocuite sa posteze niste poze daca sunt amabili...sau sa imi spuna pe baza pozelor mele daca asta au primit si ei la inlocuire. Dupa aproape 2 luni au inlocuit unul din chederele cu probleme si asta nou e semnificativ mai subtire si mai mic pe partea unde "calca" pe portiera. As putea sa jur ca se aude si un vag suierat dupa 70, dar e posibil sa fie de la nervii mei (ca bonus m-am trezit cu pomul de Craciun in bord dimineata). Nu am facut inca testul spalatoriei.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    Leave a comment:


  • lupdido
    replied
    as dori citeva impresii de la un posesor de logan cu transmisie cvt

    Leave a comment:


  • alinushus
    replied
    Ce am uitat sa mentionez, nu folosesc start-stop si nici modul eco. Apropo de modul eco, masina pe care mi-au dat-o avea un consum de 4.2 la suta pe 5000 si ceva de km, eco era activat. Am facut plinul, am resetat consumul si am plecat pana la tara, 17 km, am zis sa merg cu eco sa consum si eu putin, la intorcere nu am rezistat si am renuntat la eco, e trist rau cu eco, parca e loganul de 1.4 pe care l-am avut. Am facut ieri vreo 200 de km, majoritar in oras, consum 7

    Leave a comment:


  • alinushus
    replied
    Salutare, ieri m-a lasat alternatorul. Logan GPL, 6 trepte ,din iunie 2022, 32500 km. Am pornit dimineata apoi a inceput sa piuie si mi-a aparut mesajul "avarie electrica pericol". Oprit motor, sunat la service, mi-au zis ca pot merge pana la ei cu acesta eroare. La service au gasit o rola de la trasmisie defecta( curs ceva din ea, e rola acea mica din partea de sus) si apoi mi-au zis ca trebuie inlocuit alternatorul si kitul de trasmisie, aprox. 2 saptamani pana vin piesele. De cand am luat masina mie nu mi-a aparut niciodata mesajul cu incarca baterie, insa de vreo luna de zile imi aparea la cateva zile. Mi-au dat masina la schimb, tot logan dar pe benzina si cutie in 5 trepte. Nu-mi place cum e etajata cutia in 5 trepte, treptele prea lungi, cel putin in oras imi pare mult mai ok cea in 6. Cutia schimba mai greu si parca e mai bine legata fata de a mea, nu misca levierul asa mult, bine e si noua, are doar 5000 de km. Ce m-a frapat este ca dimineata cu motorul rece merge mult mai lin ca a mea. Eu am softul pentru zgomotul tijei de la turbina, prima varianta, din iulie anul trecut. Le-am semnalat mersul usor valurit la anumite turatii, la accelerari usoare si mi-au zis ca o sa puna ultima actualizare de soft, poate amelioreaza si mersul cu motorul rece. Multumit de cum s-au comportat cei din service de data asta. Dacia Giurgiu (fost Eurocar service)

    Leave a comment:


  • catelullego
    replied
    As mai adauga si faptul ca la astea ce se livreaza acuma problemele mai mult ca sigur sunt deja rezolvate, primesc turbina diferita, chedere fara probleme, senzor de GPL fara probleme, etc.

    Ca regula generala e mult mai ok sa astepti 1-2-3 ani dupa ce un produs a fost lansat, foarte multe probleme se rezolva de producator in timp, chestie valabila nu numai in domeniul auto.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google