Vezi si ce filet ai pe masina, asa cum am scris bujiile cod OE 224015145R NGK ILKAR7Q7 pentru motorul H4D 480 1.0 ECO-G 100 (2021-2022) au filetul M12 x1.25 mm:
Producator: OE RENAULT
Cod producator: 224015145R
Detalii tehnice:
Bujie: 1-Electrod masa
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,75
Dimensiune filet: M12x1,25
Lungime filet [mm]: 26,5
Tehnica de cuplaj: SAE
Tip ambalaj: Cutie
Deschidere cheie: 14 mm
Moment strangere [Nm]: 20
Logan III - Probleme Tehnice
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Verifica ceea ce ai cumparat, pe piata romaneasca se vand si bujii cod OE 224019960R cu filet M14x1.25, iar unii vanzatori de piese auto habar NU au ce vand, NGK ILKAR7V7D si ILKAR7V7 sunt diferite:Originally posted by Bizone View PostVa salut. Stie cineva cu ce cuplu se strang bujiile la L3? E vorba despre acest model nou de bujie>224019960R.
Le am cumparate, am si cheie dinamometrica, dar nu stiu la cat se strang? Multumesc.
Leave a comment:
-
Probabil daca le strâng la 20 e bine. Am văzut că unii le strâng după "simt".
Leave a comment:
-
LE: iar pe langa cuplul de strangere tinut cont poate si de diferentele intre cele doua tipuri de bujii, printre altele si dimensiune filet M12 x1.25 mm hexagon /cheie 14 mm respectiv M14 x1.25 mm si 16 mm.
Leave a comment:
-
Pentru bujiile cod OE 224015145R (NGK ILKAR7Q7) si motorul H4D 480 1.0 ECO-G 100 producatorul Dacia \Renault recomanda strangerea la 24 Nm, iar pe site-ul producatorului de bujii se gasesc valori si pentru 224019960R (NGK ILKAR7V7D), atasat si doua capturi (si sper sa NU “deranjez”
vreun coleg de forum ca am “venit cu ceva print-screen-uri…”)
- Likes 1
Leave a comment:
-
Va salut. Stie cineva cu ce cuplu se strang bujiile la L3? E vorba despre acest model nou de bujie>224019960R.
Le am cumparate, am si cheie dinamometrica, dar nu stiu la cat se strang? Multumesc.
Leave a comment:
-
Lucruri care se știau - pentru cine a vrut să știe - încă din 2021-2022-2023 - drama cu turbina s-a terminat odată cu sfârșitul lui 2023.
Pe Ph2 va rămâne doar un singur motor cu "moștenire grea" - H4D fără GPL de 100cp cu turbina ranforsată (care încă zornăie pe decelerare, pârâie pe accelerare și încă are accelerație neliniară - dar NU SE MAI DEFECTEAZĂ precum turbo original).
Va rămâne și H5D de 110cp, care nu a avut niciodată probleme cu turbo (fiind alt model).
Iar noul HORSE de 1.2 120cp nu are probleme cu turbo, fiind în gama Renault încă din 2023, timp destul să dezvolte vreo "boală"... (bine..., ca orice motor GDi el are boala diluării uleiului cu benzină în regim extrem urban, dar cum se va vinde în draci pe GPL diluarea nu va fi o problemă - decât pentru cei care vor face greșeala FATALĂ să cumpere motorul exclusiv pe benzină... și să-l rupă în trafic de oraș exclusiv sau să ruleze tot timpul puțin și cu el rece...).
- Likes 1
Leave a comment:
-
Salutare,
Stepway 2023, 110 CP 52000km.
Intra in viteze dupa a doua incercare, apoi la cheie porneste foarte greu; dupa ultima pornire (tot greoaie) nu mai intra deloc in viteze, numai cu motor oprit.
Erori in bord Verifica injectia, verifica sistem franare, ....
A mai patit cineva ? Urmeaza s-o duc pe platforma la service, e in garantie.
Leave a comment:
-
dandindeva cel mai probabil este pentru butonul GPL. La mine e la fel(doar benzină), are un slot gol "dedicat", unde poate fi așezat(neclipsat), mai sus de panoul de siguranțe, unde sta plasticul unde trebuia să fie butonul gplAttached Files
- Likes 2
Leave a comment:
-
Destul de probabil ca mufa aceea este pentru o dotare /componenta pe care masina nu o are, iar cei doi martori nu au "legatura" cu aceasta mufa.
Sugestia mea este ca primul pas sa fie o diagnoza conforma, cei doi martori pot avea si coduri de eroare aferente, functie de acestea se pot face celelalte verificari necesare.
- Likes 3
Leave a comment:

Spor si bafta!
Leave a comment: