1.0 tce cvt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.0 tce cvt

    Salut. Doresc sa creez acest topic special pentru cei care detin sau care vor detine motorul de 1.0 TCE si noua cutie de viteze CVT, pentru a impartasii cunostinte, pentru a ne exprima pareri si pentru a ne ajuta reciproc in cazul in care o sa apara probleme. Va multumesc!

  • #2
    Chiar n-are nimeni de pe forum CVT?

    Comment


    • #3
      Cat timp masina merge nu impartaseste nimeni nimic. Asteapta sa apara problemele si vei avea cu cine discuta.

      Comment


      • #4
        Nici că merge bine nu spune nimeni?

        Comment


        • #5
          Eu am cerut o oferta de pret pentru modelul cu CVT, completand un formular online si m-au sunat inapoi sa discutam. Le-am spus ca as vrea sa fac totusi un drive test inainte de a cumpara masina si i-am intrebat de ce evita sa puna la drive test aceste cutii. Le-am reamintit ca la fel au procedat si cu Easy-R, niciodata nu le-au avut la drive test. Explicatia lor a fost aceea ca in Romania cele mai multe Dacii se comanda cu transmisia manuala si ca prin urmare cererea fiind foarte mica pentru altfel de cutii, nu prea isi permit sa tina la drive test masini cu cutii automate si care ulterior devin si greu vandabile. Explicatia pare sa aiba logica. In jurul meu, vecini, colegi de munca, prieteni, rude... aproape nimeni nu vrea sa auda de vreo cutie automata. Si nu vorbesc de Dacie... niciun alt tip!!. Motivul e simplu: "vreau sa simt eu masina"!!!!!!!!!
          Deci nu ma mir ca pe acest topic nu raspunde nimeni desi soselele sunt pline de modelele noi... dar probabil numai cu manuala. Si doar prin minune vreuna automata.
          Poate in cele din urma va aparea cineva si aici.

          Comment


          • #6
            Prejudecata mea vizavi de cutia asta e ca am vazut ca pare ca ii place sa tureze motorasul ala in draci. Incolo, fiecare cu nevoile lui si ii inteleg pe cei ce o doresc. La manuala actuala in 6 trepte, mesteci in plus benzina, ca ai o treapta in plus. Da' mie-mi place!
            Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
            Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

            Comment


            • #7
              Originally posted by SSC42 View Post
              Eu am cerut o oferta de pret pentru modelul cu CVT, completand un formular online si m-au sunat inapoi sa discutam. Le-am spus ca as vrea sa fac totusi un drive test inainte de a cumpara masina si i-am intrebat de ce evita sa puna la drive test aceste cutii. Le-am reamintit ca la fel au procedat si cu Easy-R, niciodata nu le-au avut la drive test.
              Initial eram orientat catre una cu CVT stiind ca e totusi un upgrade semnificativ fata de robotizatele anterioare.
              Insa factorul decident final (sotia) a inclinat balanta pana la urma spre manuala.
              Insa... inainte sa fac achizitia efectiva, am beneficiat de un drive test cu o Sandero Stepway cu CVT. Si, cel putin la drive-test am ramas placut surprins de tinuta la drum si de modul cum se prezenta.
              Eu nu aveam neaparat tendinta sa turez mult la drive-test, insa am avut oarece probleme la oprire, mai exact la stop la intersectii. Franam cam brusc.
              Am mai condus doar o singura data anterior o automata, si pentru drum scrut (1-2 km maxim) un Audi cu cutie automata, si am inteles ca "trebuie sa ai grija" cu acceleratia, ca si cu frana la ele.
              Insa nu ma obisnuisem chiar asa de mult si cu ...frana.
              Eu de fapt puneam frana prea instant, pentru ca ma obisnuisem cu piciorul stang sa apas imediat ambreiajul, si apasam la fel cu el.... frana.
              Dar, agentul de la dealer m-a "invatat" sa las piciorul stang pe margine si sa nu mai apelez la el, si parca incepusem sa ma prind... dar s-a terminat drive-testul.

              Oricum, mi se pare de viitor cutia automata, mai ales ca electricele asa vor fi by default (inclusiv Dacia Sring asa e).
              Si pentru cine ia o masina pentru sotia inca nu prea obisnuita cu o masina, e si mai recomandata cutia automata. Iar CVT pare mai promitator decat robotizata anterioara. As risca sa merg pe achiztia unei Dacii cu CVT, prelungind insa garantia la maximul de 5 ani oferit.

              Ramane sa auzim totusi experiente dupa ceva timp ale celor care si folosesc un CVT.
              Pe youtube sunt ceva review-uri de Logan cu CVT.
              Last edited by marx; 23 July 2021, 17:56.

              Comment


              • #8
                Eu am un Sandero Stepway cu cutia CVT. Eu sunt multumit de cutie, pana acum am 4200km, facuti in 2 luni.

                Singurul lucru ce nu imi place e ca daca sunt pe la 30 km/h si ridic piciorul de pe acceleratie, parca se ineaca si smuceste o data... dar apoi isi revine. Si doar daca viteza e intre 27-35 am vazut ca face asta.

                Daca aveti intrebari de cutie, intrebati si incerc sa va raspund

                Comment


                • #9
                  Prima dezamagire, foarte mare consumul ..zici ca e tanc loganul cu motor de 999 si CVT
                  11-12% benzina in oras ...consum de BMW
                  in rest e ok pana acum
                  Attached Files
                  Last edited by 77sky; 10 August 2021, 23:48.

                  Comment


                  • #10
                    Cum ai reusit sa scoti acel consum? La mine a fost cel mai mult 8.9 dupa o saptamana prin Cluj. La drum lung, am facut recent un drum de 1000km prin Moldova, am avut o medie pe CB de 6.7l/100km. E drept ca eu conduc batraneste.... asa mi sa spus , adica in limite legale cam 80% din timp

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by dakLeo View Post
                      Cum ai reusit sa scoti acel consum? La mine a fost cel mai mult 8.9 dupa o saptamana prin Cluj. La drum lung, am facut recent un drum de 1000km prin Moldova, am avut o medie pe CB de 6.7l/100km. E drept ca eu conduc batraneste.... asa mi sa spus , adica in limite legale cam 80% din timp
                      Consumul a fost stabilit de un coleg, până să o preiau eu, eram in concediu este masina de servici,in regim urban ,folosit in permanenta aerul condiționat ..a mers prin București câtre Mogoșoaia,cu 4 persoane in mașină fără bagaj,pe mod normal , nu pe ECO. El nu este ardelean..
                      Attached Files
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 1 photos.

                      Comment


                      • #12
                        Eroare iar la postare..cred că de la telefon..
                        Last edited by NID36; 4 weeks ago.

                        Comment


                        • #13
                          Ma gandeam sa vand Sandero Stepway (0.9 TCE Easy R) si sa incerc modelul de logan CVT... dar imi e teama sa nu ma pacalesc. Nu stiu inca exact cat de mare este diferenta intre aceasta transmisie cu variatie continua si cea robotizata, nu stiu nici la motor daca e vreo diferenta intre acest 0.9 cel de 1.0... adica daca au rezolvat problema vibratiilor, trepidatiilor si oscilatiilor de la relanti (care pentru mine sunt foarte deranjante). Apoi nu stiu nici cu antifonarea cum sta, desi multi spun ca ar fi o imbunatatire... ma gandesc sa nu fie un efect placebo. Ma mai gandesc si la felul in care sta pe sosea, parerile sunt favorabile, suspensiile se pare ca sunt destul de confortabile... la mine la Stepway suspensia este incredibil de rigida, se simte absolut orice denivelare, orice pietricica... Daca puteti sa faceti vreo comparatie sau sa spuneti cateva pareri ... as fi recunoscator.

                          Comment


                          • #14
                            N-am condus decat Logan 2 cu cutie manuala (le prefer), insa diferentele sunt notabile si clare in favoarea Logan 3. De fapt, cam toti cei ce le-au facut review-uri asta sustin. Gandeste-te ca a fost folosita o platforma noua, mult mai moderna decat vechea platforma. Motorul de 1 l e unul care are deja istorie pe alte modele, e fiabil si fasnet. Daca mai adaugi si faptul ca are GPL direct din fabrica (nu montat de un terț in uzina), deja il poti considera net superior celuilalt. Nu mai zic der cutia in 6 trepte... bine, pe tine nu te intereseaza. Antifonarea este si ea mai buna. Interiorul este si el mai placut.

                            Repet, ai o multime de reviewuri video pe YT. Doar priveste-le.
                            Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                            Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                            Comment


                            • #15
                              Am vazut o parte din acele clipuri de pe YT dar cred ca depinde totusi cum simte fiecare masina si ce anume il deranjeaza. In cazul meu (0.9 easy R) foarte multa lume se plange de acele celebre trepidatii la plecarea de pe loc si prea putin de alte lucruri, ba chiar unii o considera foarte vioaie. Eu daca am clima pornita si alti consumatori... e jale. La fel acele vibratii la relanti.. se simt foarte suparator in toata caroseria (scaune, usi, bord, volan), de asemenea comportamentul foarte rigid la drum... Putini sunt cei cei care se plang de aceste lucruri. Ma gandeam ca poate la noul model au reusit sa estompeze acele oscilatii si vibratii din caroserie, mai ales ca e vorba de alta platforma si poate au asezat mai bine motorul, alti suporti, nu stiu... Pentru ca exista si alte masini cu motoare in trei cilindri si la care nu se simte absolut nimic in interior. Am inteles ca si suspensiile sunt ceva mai moi si absorb mai bine socurile. Eu inca mai am vechiul logan din 2005 (1.6) si cand merg cu el ... mi se pare un vis pe langa acest 0.9 tce, nicio vobratie, nicio trepidatie, nicio zdruncinatura... O sa incerc sa fac si un drive test cu noul logan chiar si cu transmisie manuala, poate reusesc sa imi fac macar o vaga impresie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google