1.0 tce cvt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nomolosanu
    replied
    Mulțumesc pentru informații DFA!
    Nu voi conduce mai mult de 6-7 ani. Și în niciun caz nu voi ajunge la 100.000 Km.
    Dar o să am grijă să fac revizii și la CVT chiar dacă mă costă atât.

    Leave a comment:


  • DFA
    replied
    Personal nu ți-aș recomanda să iei CVT... - eventual așteaptă facelift-ul din Oct 2025 și iei o automată cu dublu-ambreiaj de Crăciun...

    Dar dacă ești un pic masochist și ai de dat bani pe întreținere și reparații CVT - atunci e ok, o reparație capitală este 2-3.000 €, o revizie periodică este 300 € - Info - Transmisii / Cutii de viteze - Logan/Sandero III 2020-2028 wiki

    Leave a comment:


  • Nomolosanu
    replied
    Salutare!
    Deocamdată am un Logan MCV cu motor de 1.6 16v benzină, dar m-am gândit la un upgrade. Aât din cauză că trebuie să bag niște bani în ea (acumulator, amortizoare spate, distribuție), cât și din cauza unei operații la piciorul stâng care nu prea îmi mai permite să apăs ambreiajul, mai ales în aglomerația din București.
    Sunt programat să-mi iau un Sandero Stepway cu cutie CVT. Acum aștept programul rabla.
    Promit că după ce o iau revin cu review cât pot de detaliat.

    Leave a comment:


  • ursamajor
    replied
    Sunt depasiti, saracii. Dintr-un electician nu faci peste noapte informatician, sa stie sa lucreze in cod masina. Cel putin, asa avem aici la BR, la reprezentanta APAN.
    Din ce-am vazut eu aici, se logheaza la uzina, iar flacaii de-acolo scotocesc prin softuri... cum ar veni, asta de-aici doar le tine lumanarea, ca vorbisi de ele (apropo de banc, vezi mai jos). Cre'ca astia nu prea tin bine lumanarea!!!


    PS: Sir făcea dragoste cu Lady. John ţinea lumânarea. După 15 minute Sir:
    – Lady, eşti mulţumită?
    – Nu, Sir.
    John ţinea în continuare lumânarea. După alte 15 minute:
    – Lady, eşti mulţumită?
    – Nu, Sir.
    John ţinea în continuare lumânarea. Tot aşa până ce Sir oboseşte şi schimbă locul cu John. După 5 min. Lady urlă că este mulţumită. La care Sir:
    – Vezi John cum se ţine lumânarea.
    Last edited by ursamajor; 15 November 2021, 19:04.

    Leave a comment:


  • DFA
    replied
    Glumeam și eu - că ei speră să dea numai peste probleme ușoare - click, click, next, click, OK...

    Leave a comment:


  • ursamajor
    replied
    Huh?
    Important e ca nu s-a mai repetat comportamentul de atunci, practic masina a mers perfect, mai putin, stii tu, chestia cu AC-ul care face gheata sau ce dreaq o face, de nu mai baga aer rece in habitaclu.

    Leave a comment:


  • DFA
    replied
    În service se roagă în fiecare dimineață pe covorașul roșu să dea numai de probleme software!
    Nu ți-au cerut și o lumânare?
    Probabil încă nu era terminată cealaltă...

    Leave a comment:


  • ursamajor
    replied
    Problema cu oprirea motorului si a MediaNavului am avut-o si eu pe la 3.000 km. Acum am aproape 9.000 km si nu s-a mai repetat. A fost ceva de soft, caci mie nu au facut decat sa-mi stearga toate erorile pe tester.

    Leave a comment:


  • ioji_x
    replied
    Originally posted by DFA View Post

    Așa cum zice și Doctorutm mergi cu mașina în service - ai un contact imperfect la o masă, la tabloul de siguranțe, sub aerotermă sau prin altă parte. De asemenea, ar putea fi și o siguranță (mașina are siguranțe resetabile - adică care se deschid și închid singure la loc).

    Poți încerca și tu să împingi foarte bine TOATE siguranțele și releele din tabloul de siguranțe - nu le scoți - doar le împingi una câte una la locul lor.
    Mulțam de sfat. Am făcut programare la service.

    Leave a comment:


  • ioji_x
    replied
    Originally posted by Doctorutm View Post
    Salut,

    Problema e similară cu cea apăruta aici . Și la mine a apărut problema din videoul de mai sus, și apoi a dispărut brusc a 2 a zi. Am fost la reprezentanta după vreo 2 săptămâni timp în care nu a mai apărut, le-am arătat un filmuleț cu figurile care le făcea, au verificat ceva cablu de masă la motor, dar nu au știut să îmi de-a cauza exactă. Au spus sa revin daca mai apare.
    Mulțumesc de video. La mine, motorul rămâne pornit, are doar tendința de oprire, doar că dispare imaginea de pe ecran și nu funcționează comanda de ventilație. Cum am spus, chestia a dispărut, momentan. Mi-am făcut programare pentru ”control”.
    Last edited by ioji_x; 15 November 2021, 17:04.

    Leave a comment:


  • DFA
    replied
    Originally posted by ioji_x View Post
    .........După pornirea motorului, la câteva secunde, apare o tendință de oprire (un gen de rateu în funcționare), apoi dispare imaginea de pe display ........
    Așa cum zice și Doctorutm mergi cu mașina în service - ai un contact imperfect la o masă, la tabloul de siguranțe, sub aerotermă sau prin altă parte. De asemenea, ar putea fi și o siguranță (mașina are siguranțe resetabile - adică care se deschid și închid singure la loc).

    Poți încerca și tu să împingi foarte bine TOATE siguranțele și releele din tabloul de siguranțe - nu le scoți - doar le împingi una câte una la locul lor.

    Leave a comment:


  • Doctorutm
    replied
    Salut,

    Problema e similară cu cea apăruta aici . Și la mine a apărut problema din videoul de mai sus, și apoi a dispărut brusc a 2 a zi. Am fost la reprezentanta după vreo 2 săptămâni timp în care nu a mai apărut, le-am arătat un filmuleț cu figurile care le făcea, au verificat ceva cablu de masă la motor, dar nu au știut să îmi de-a cauza exactă. Au spus sa revin daca mai apare.

    Leave a comment:


  • ioji_x
    replied
    Salutare.
    Dețin Logan cu CVT, din iunie. Am analizat totul din punct de vedere al necesităților mele și pot spune că sunt foarte mulțumit de alegerea făcută. Evident, părerile ar putea fi împărțite, pro sau contra, ceea ce nu mă afectează deloc.
    De două zile apare următoarea problemă (ceea ce nu cred că ține de cutia de viteze). După pornirea motorului, la câteva secunde, apare o tendință de oprire (un gen de rateu în funcționare), apoi dispare imaginea de pe display (nu cameră de mers înapoi, nu senzori, nu ventilație). După o zi de pauză, simptomul a dispărut dar nu cred că e ceva normal. Oare ce ar putea fi?

    Leave a comment:


  • NID36
    replied
    Originally posted by hempadan View Post
    Am făcut 5000 de km cu logan 3, cvt. Singura problema este consumul mare în oraș 12_14 la suta.
    Întradevăr, este cam sugativă..și eu am avut consum de 11-12% in vara , în oraș cu aerul condiționat , fara aer acum consuma in jur 9%, pe normal, 8,5% pe ECO, , pe exterior sta mai bine doar 7%,

    Leave a comment:


  • rumble06
    replied
    A facut cineva testdrive cu acest model in Bucuresti sau prin zona? Daca da, la ce dealer l-ati gasit pentru testdrive? Am cautat peste tot si nu e pe nicaieri, la Meridian Nord m-au sunat sa imi spuna ca il vor aduce luna aceasta, desi am uitat sa mai confirm si la telefon ca eu vreau sa testez modelul pe CVT si tare imi e ca n-a citit nimeni mesajul ala si au citit doar marca cu care doresc sa fac testdrive.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google