1.0 tce cvt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ursamajor
    replied
    Originally posted by t0rquemada View Post
    În momentul în care o să-ți vezi fotografiile furate (împrumutate fără voie) o să plângi că nu ai pus un watermark e ele.
    Ce sa-ti spun, exclusivitate la niste poze tehnice... wow! Ce sa mai zic de DFA de pe daci a club, care a scris atatea chestii interesante si nu le-a criptat... https://www.daci a club.ro/index.php?s...post&p=4949287
    Last edited by ursamajor; 4 weeks ago.

    Leave a comment:


  • pistritu
    replied
    foarte buna ideea lui t0rquemada cu watermark-ul
    Se poate face si pe Redmi Note Pro, mi-am facut acuma setarea pe telefon

    Am patit la servici si cu mail trimis de catre mine inainte sa se laude altcineva intr-o sedinta pe munca mea

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    În momentul în care o să-ți vezi fotografiile furate (împrumutate fără voie) o să plângi că nu ai pus un watermark e ele.

    Leave a comment:


  • ursamajor
    replied
    Originally posted by t0rquemada View Post
    ...
    Watermark-ul ala e de prost gust, nu te supara ca ti-o spun. Nici pe o opera de arta fotografica n-ai pune unul asa...

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Originally posted by DFA View Post
    ...s-au conectat oamenii în amonte de SG-UCH direct pe CAN Hi + CAN Lo al fiecărui calculator în parte....
    , si la asta m-am referit....(ar mai fi nevoie si de schemele electŕice, etc...)

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Datele sensibile eliminate, spor la conectare
    Attached Files

    Leave a comment:


  • DFA
    replied
    Originally posted by Gil26 View Post
    Si asa este, diagnoza la L3 se poate face (decamdata) doar in reprezenanta, totusi in\pe anumite "sectiuni" cred ca se poate trece de gateway de catre cine stie ce si cum (dar si "documentatia" necesara este mai greu de obtinut).
    Cică se poate, am citit că pe alte meleaguri s-au conectat oamenii în amonte de SG-UCH direct pe CAN Hi + CAN Lo al fiecărui calculator în parte... Evident că este o procedură foarte laborioasă și mâncătoare de timp.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Pe X90 s-a pus DP0 /DP2 4trepte automată doar în combinație cu K4M 694/695/696/697 motoare euro4 pe etanol... cea mai bună alegere

    Terminand cu offtopicul, CVT -ul aka X-Tronic aka DXK nu e nou pe Logan, a fost pus pe Renault Logan II ph2 în combinație cu H4M (1,6SCe), completând și înlocuind oferta H4B/K7M + JS3 și K4M + DP0/DP2 pe anumite piese deci portarea pe Logan III în combinație H4D470+DXK0 era logică.

    Leave a comment:


  • pistritu
    replied
    bine, no offence. Pace.
    Ai idee de ce nu au pus cei de la Renault pe Logan 1 cutie de viteze automata cu convertizor?
    Pentru Rusia și alte tari au vândut asa ceva, nu cele din RO
    Puteau sa pună pentru Ro vreo cutie de pe Laguna mai vechi. Motoarele 1,4 si 1,6 au fost și pe Laguna, Megane, Clio

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Multumesc pentru “dedicatie’ dar nici nu ma voi uita la filmulet, nu ma intereseaza, am avut si Honda CVT am “maritat-o” repede (nici nu o mai pun la “socoteala”) pentru ca nu s-a impacat cu modul meu de condus, plus ca prin delegatii am mai condus alte doua marci (si la rezervari transmisia automata era primul criteriu). Iar in 30 de ani cred ca mi-am facut o impresie despre fiecare “automata” detinuta, diferite marci modele si motorizari (inclusiv una de 4500 cmc), desigur insa ca imi place sa tot invat despre ele dar nu din vreun "review" de pe YouTube. Cele ce am scris raman valabile: spun "pas” la CVT egal de producator (dar repet asta este optiunea mea, atata tot).
    Last edited by Gil26; 15 September 2021, 22:47.

    Leave a comment:


  • pistritu
    replied
    pentru Gil26 https://m.youtube.com/watch?v=k_ucHUTTESY

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Easy-R (JS3, TS4) s-a caracterizat prin simplitate (ca la unele JS3 a fost\este problema cu trepidatiile e alta discutie), reparatia si chiar intretinerea unei transmisii CVT implica costuri mai mari plus personal calificat pentru asta.
    Si asa este, diagnoza la L3 se poate face (decamdata) doar in reprezenanta, totusi in\pe anumite "sectiuni" cred ca se poate trece de gateway de catre cine stie ce si cum (dar si "documentatia" necesara este mai greu de obtinut).

    PS: ma bucur dpdvd acesta ca am SS2 si asa cum am mai scris SS3 nu ma "atrage" prea mult, are cateva avantaje dar si dezavantaje (inclusiv CVT-ul), daca voi decide sa achizitionez o masina noua voi alege alta marca evident tot cu transmisie automata (dupa 30 de ani de condus doar din astea) de care o fi ea insa nu CVT, dar repet acestea sunt doar optiunile mele atat si nimic mai mult (si nu voi intra in vreo polemica pe tema asta)
    Last edited by Gil26; 15 September 2021, 19:20.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Piese de JS3/JH3 găsești, trebuie doar să știi să cauți. Piese de CVT (curea, fulii) nu găsești, iar de diagnoză pe Logan III, voi proprietarii, o să vă loviți bine de tot

    Leave a comment:


  • pistritu
    replied
    Originally posted by ursamajor View Post

    Pe principiul asta, mai bine da L2 si ia un L1. Sau Trabant, ca ala se repara in gradina.
    sau oltcit,il repara si un copil de la scoala generala

    Leave a comment:


  • ursamajor
    replied
    Originally posted by t0rquemada View Post
    ai dat cu Logan II cu Easy-R (ușor reparabil d.t.p.d.v.) pe un Logan III cu CVT reparabil doar în reprezentanță , în și după garanție
    Pe principiul asta, mai bine da L2 si ia un L1. Sau Trabant, ca ala se repara in gradina.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google