1.0 tce cvt
Collapse
X
-
În momentul în care o să-ți vezi fotografiile furate (împrumutate fără voie) o să plângi că nu ai pus un watermark e ele.
- Likes 2
-
Datele sensibile eliminate, spor la conectareAttached Files
- Likes 1
Leave a comment:
-
Originally posted by Gil26 View PostSi asa este, diagnoza la L3 se poate face (decamdata) doar in reprezenanta, totusi in\pe anumite "sectiuni" cred ca se poate trece de gateway de catre cine stie ce si cum (dar si "documentatia" necesara este mai greu de obtinut).
- Likes 2
Leave a comment:
-
Pe X90 s-a pus DP0 /DP2 4trepte automată doar în combinație cu K4M 694/695/696/697 motoare euro4 pe etanol... cea mai bună alegere
Terminand cu offtopicul, CVT -ul aka X-Tronic aka DXK nu e nou pe Logan, a fost pus pe Renault Logan II ph2 în combinație cu H4M (1,6SCe), completând și înlocuind oferta H4B/K7M + JS3 și K4M + DP0/DP2 pe anumite piese deci portarea pe Logan III în combinație H4D470+DXK0 era logică.
- Likes 3
Leave a comment:
-
bine, no offence. Pace.
Ai idee de ce nu au pus cei de la Renault pe Logan 1 cutie de viteze automata cu convertizor?
Pentru Rusia și alte tari au vândut asa ceva, nu cele din RO
Puteau sa pună pentru Ro vreo cutie de pe Laguna mai vechi. Motoarele 1,4 si 1,6 au fost și pe Laguna, Megane, Clio
Leave a comment:
-
Multumesc pentru “dedicatie’ dar nici nu ma voi uita la filmulet, nu ma intereseaza, am avut si Honda CVT am “maritat-o” repede (nici nu o mai pun la “socoteala”) pentru ca nu s-a impacat cu modul meu de condus, plus ca prin delegatii am mai condus alte doua marci (si la rezervari transmisia automata era primul criteriu). Iar in 30 de ani cred ca mi-am facut o impresie despre fiecare “automata” detinuta, diferite marci modele si motorizari (inclusiv una de 4500 cmc), desigur insa ca imi place sa tot invat despre ele dar nu din vreun "review" de pe YouTube. Cele ce am scris raman valabile: spun "pas” la CVT egal de producator (dar repet asta este optiunea mea, atata tot).Last edited by Gil26; 15 September 2021, 22:47.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Easy-R (JS3, TS4) s-a caracterizat prin simplitate (ca la unele JS3 a fost\este problema cu trepidatiile e alta discutie), reparatia si chiar intretinerea unei transmisii CVT implica costuri mai mari plus personal calificat pentru asta.
Si asa este, diagnoza la L3 se poate face (decamdata) doar in reprezenanta, totusi in\pe anumite "sectiuni" cred ca se poate trece de gateway de catre cine stie ce si cum (dar si "documentatia" necesara este mai greu de obtinut).
PS: ma bucur dpdvd acesta ca am SS2 si asa cum am mai scris SS3 nu ma "atrage" prea mult, are cateva avantaje dar si dezavantaje (inclusiv CVT-ul), daca voi decide sa achizitionez o masina noua voi alege alta marca evident tot cu transmisie automata (dupa 30 de ani de condus doar din astea) de care o fi ea insa nu CVT, dar repet acestea sunt doar optiunile mele atat si nimic mai mult (si nu voi intra in vreo polemica pe tema asta)Last edited by Gil26; 15 September 2021, 19:20.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Piese de JS3/JH3 găsești, trebuie doar să știi să cauți. Piese de CVT (curea, fulii) nu găsești, iar de diagnoză pe Logan III, voi proprietarii, o să vă loviți bine de tot
- Likes 1
Leave a comment:
-
Originally posted by t0rquemada View Postai dat cu Logan II cu Easy-R (ușor reparabil d.t.p.d.v.) pe un Logan III cu CVT reparabil doar în reprezentanță , în și după garanție
- Likes 1
Leave a comment:
-
O sa mai studiez problema iar pentru moment voi mai astepta putin. Ideea e ca nu eram foarte hotarat sa o dau, dar m-am trezit cu cineva care a venit cu banii jos si... m-a cam luat pe nepregatite..
Leave a comment:
-
DIferența de bani e imensă când îți vei da seama că ai dat cu Logan II cu Easy-R (ușor reparabil d.t.p.d.v.) pe un Logan III cu CVT reparabil doar în reprezentanță , în și după garanție
Leave a comment:
Leave a comment: