Originally posted by t0rquemada
View Post
1.0 tce cvt
Collapse
X
-
- Likes 3
-
O sa mai studiez problema iar pentru moment voi mai astepta putin. Ideea e ca nu eram foarte hotarat sa o dau, dar m-am trezit cu cineva care a venit cu banii jos si... m-a cam luat pe nepregatite..
Leave a comment:
-
DIferența de bani e imensă când îți vei da seama că ai dat cu Logan II cu Easy-R (ușor reparabil d.t.p.d.v.) pe un Logan III cu CVT reparabil doar în reprezentanță, în și după garanție
Leave a comment:
-
Multumesc pentru raspunsuri, si eu inclin spre o schimbare in favoarea noului model. Singura problema mai ramane diferenta de bani. Noul logan, la acelasi nivel de echipare, ajunge cam la 14.000 de euro.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Originally posted by SSC42 View Postadica daca au rezolvat problema vibratiilor, trepidatiilor si oscilatiilor de la relanti (care pentru mine sunt foarte deranjante).
Când un CVT vibrează sau trepidează este semn de uzură sau defect.
Originally posted by SSC42 View PostApoi nu stiu nici cu antifonarea cum sta, desi multi spun ca ar fi o imbunatatire... ma gandesc sa nu fie un efect placebo. .
Motorul aproape că nu se aude. Mai degrabă se aude turbina. Roțile sunt mai zgomotoase până pe la 90km/h, iar peste 100km/h zgomotele aerodinamice (în special de la oglinzi) încep să crească și devin audibile, dar nu deranjant.
Originally posted by SSC42 View PostMa mai gandesc si la felul in care sta pe sosea, parerile sunt favorabile, suspensiile se pare ca sunt destul de confortabile... la mine la Stepway suspensia este incredibil de rigida, se simte absolut orice denivelare, orice pietricica... Daca puteti sa faceti vreo comparatie sau sa spuneti cateva pareri ... as fi recunoscator.
Suspensia de Logan/Sandero III aduce cu L1 și L2 pe drumuri proaste doar atunci când ai ceva greutate în portbagaj și intrii pe pietriș, bolovani, etc. Cu mașina goală suspensia pare tare. Se înmoaie doar cu o sarcină și pe puntea spate.
Logan/Sandero III se așează pe drum mult mai bine decât L1 sau L2, e mai stabilă, îți dă încredere mai mare la viteze mari și intră mai greu în supravirare. Logan e ceva mai stabil și mai puțin zgomotos decât Sandero la viteze mari, greutatea pe spate a porbagajului îl echilibrează mai bine.
Mie mi se pare un progres destul de mare.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Cine vrea sa trăiască in 2021 și in continuare nu trebuie sa evite cutiile automate cu condiția ca ele sa fie reușite. Ts4 e ok dacă știi sa te comporți cu ea pe 1,5 dCi. Credeți sau nu, eu am Logan MCV 1,5 dCi 90 Hp Easy-R din 2018 5 ani / 200000 km garanție și acum are 171000 km. Nici o problema semnificativă . La service fac ochii mari cum reușesc. Pur și simplu merge bine dacă nu-ți bati joc de șoferie. CVT e și mai buna - nu trebuie sa mergi cu grija pt ca nu e așa sensibilă ca cele robotizate. Cine nu crede e liber sa rămână la mestecatoare ca nu e obligatoriu ca toată lumea sa evolueze.
Numai bine pentru toată lumea buna.
- Likes 2
Leave a comment:
-
da,vinde si treci pe cvt
sau ia 1,5dci cu easy r aka TL4 cum are Gil26 si nu l-a durut capul
Leave a comment:
-
Am vazut o parte din acele clipuri de pe YT dar cred ca depinde totusi cum simte fiecare masina si ce anume il deranjeaza. In cazul meu (0.9 easy R) foarte multa lume se plange de acele celebre trepidatii la plecarea de pe loc si prea putin de alte lucruri, ba chiar unii o considera foarte vioaie. Eu daca am clima pornita si alti consumatori... e jale. La fel acele vibratii la relanti.. se simt foarte suparator in toata caroseria (scaune, usi, bord, volan), de asemenea comportamentul foarte rigid la drum... Putini sunt cei cei care se plang de aceste lucruri. Ma gandeam ca poate la noul model au reusit sa estompeze acele oscilatii si vibratii din caroserie, mai ales ca e vorba de alta platforma si poate au asezat mai bine motorul, alti suporti, nu stiu... Pentru ca exista si alte masini cu motoare in trei cilindri si la care nu se simte absolut nimic in interior. Am inteles ca si suspensiile sunt ceva mai moi si absorb mai bine socurile. Eu inca mai am vechiul logan din 2005 (1.6) si cand merg cu el ... mi se pare un vis pe langa acest 0.9 tce, nicio vobratie, nicio trepidatie, nicio zdruncinatura... O sa incerc sa fac si un drive test cu noul logan chiar si cu transmisie manuala, poate reusesc sa imi fac macar o vaga impresie.
Leave a comment:
-
N-am condus decat Logan 2 cu cutie manuala (le prefer), insa diferentele sunt notabile si clare in favoarea Logan 3. De fapt, cam toti cei ce le-au facut review-uri asta sustin. Gandeste-te ca a fost folosita o platforma noua, mult mai moderna decat vechea platforma. Motorul de 1 l e unul care are deja istorie pe alte modele, e fiabil si fasnet. Daca mai adaugi si faptul ca are GPL direct din fabrica (nu montat de un terț in uzina), deja il poti considera net superior celuilalt. Nu mai zic der cutia in 6 trepte... bine, pe tine nu te intereseaza. Antifonarea este si ea mai buna. Interiorul este si el mai placut.
Repet, ai o multime de reviewuri video pe YT. Doar priveste-le.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Ma gandeam sa vand Sandero Stepway (0.9 TCE Easy R) si sa incerc modelul de logan CVT... dar imi e teama sa nu ma pacalesc. Nu stiu inca exact cat de mare este diferenta intre aceasta transmisie cu variatie continua si cea robotizata, nu stiu nici la motor daca e vreo diferenta intre acest 0.9 cel de 1.0... adica daca au rezolvat problema vibratiilor, trepidatiilor si oscilatiilor de la relanti (care pentru mine sunt foarte deranjante). Apoi nu stiu nici cu antifonarea cum sta, desi multi spun ca ar fi o imbunatatire... ma gandesc sa nu fie un efect placebo. Ma mai gandesc si la felul in care sta pe sosea, parerile sunt favorabile, suspensiile se pare ca sunt destul de confortabile... la mine la Stepway suspensia este incredibil de rigida, se simte absolut orice denivelare, orice pietricica... Daca puteti sa faceti vreo comparatie sau sa spuneti cateva pareri ... as fi recunoscator.
Leave a comment:
-
Originally posted by dakLeo View PostCum ai reusit sa scoti acel consum? La mine a fost cel mai mult 8.9 dupa o saptamana prin Cluj. La drum lung, am facut recent un drum de 1000km prin Moldova, am avut o medie pe CB de 6.7l/100km. E drept ca eu conduc batraneste.... asa mi sa spus, adica in limite legale cam 80% din timp
Attached FilesYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Leave a comment:
-
Cum ai reusit sa scoti acel consum? La mine a fost cel mai mult 8.9 dupa o saptamana prin Cluj. La drum lung, am facut recent un drum de 1000km prin Moldova, am avut o medie pe CB de 6.7l/100km. E drept ca eu conduc batraneste.... asa mi sa spus, adica in limite legale cam 80% din timp
Leave a comment:
-
Prima dezamagire, foarte mare consumul ..zici ca e tanc loganul cu motor de 999 si CVT
11-12% benzina in oras ...consum de BMW
in rest e ok pana acum
Attached FilesLast edited by 77sky; 10 August 2021, 23:48.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Eu am un Sandero Stepway cu cutia CVT. Eu sunt multumit de cutie, pana acum am 4200km, facuti in 2 luni.
Singurul lucru ce nu imi place e ca daca sunt pe la 30 km/h si ridic piciorul de pe acceleratie, parca se ineaca si smuceste o data... dar apoi isi revine. Si doar daca viteza e intre 27-35 am vazut ca face asta.
Daca aveti intrebari de cutie, intrebati si incerc sa va raspund
- Likes 3
Leave a comment:
Leave a comment: