Logan III: Media Nav / Media Display / Media Control

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A fost o gluma , cu "bătaie", a se trata ca atare, n-o da în filme italiene, cine știe, cunoaște.

    Comment


    • Originally posted by CatOlar View Post
      Legat de Android Auto, am constatat ca il deruteaza telefoanele dual sim si nu pot sa efectuez apeluri telefonice cand sunt conectat pe cablu. Dau pe pictograma Telefon din meniul AA, apar numerele de telefon, dau pe numarul pe care doresc sa il apelez si...nu face nimic.
      .....
      Revin cu un update: cu AA conectat pe cablu recunoaste telefoanele dual sim, poti selecta cartela dorita pentru initierea apelului. Poate a fost implementata mai demult, doar acum am remarcat...

      Comment


      • Da, e un update la Android Auto, care a fost lansat de curând. In cazul telefoanelor single SIM apare la inceput mesajul de selectare a sim-ului, și apoi știe și nu mai întreabă. Pentru dual SIM, va apărea de fiecare data mesajul de selectare a cartelei SIM. Daca telefonul are android auto cu update la ultima versiune ar trebui sa meargă.

        Comment


        • Pentru cei care nu știau, Media Nav ULC4.5 de pe Logan/Sandero III suportă navigație inerțială atunci când pierde semnalul GPS - adică în munți, în tuneluri, în parcări subterane, când clădirile din jur sunt înalte și maschează cerul înspre Sud, etc.

          Navigația inerțială se folosește de:
          1. busola digitală integrată în Media Nav (compas) - ea citește azimutul - direcția de parcurgere a mașinii;
          2. senzorii de viteză roți de la ABS (se calculează și distanța parcursă);
          3. unghi volan (azimut brut + preselecție drum urmat în intersecții);
          pentru a actualiza poziția mașinii pe hartă în timp real.

          Se poate testa foarte ușor funcționarea, de exemplu:
          1. Intri într-o parcare subterană (cartografiată sau nu, nu contează prea mult, dar măcar o intrare să fie pe hartă și pe acea intrare să o folosești, ca referință);
          2. parcugi un traseu sinuos (3-4-5 schimbări de direcție) prin interiorul ei (observând că iGO urmează direcția mașinii și nu face doar "snap-to-road") bazat pe ultimele date de direcție și viteză comunicate de receptorul GPS - un traseu prea simplu nu va fi revelator;
          3. ieși din parcarea subterană prin același punct;
          4. înainte ca receptorul GPS să refacă poziția (și să te pună în poziția corectă) vei observa că mașina iese din parcare pe hartă cu un "offset" - decalajul de poziție fiind exact suma erorilor de azimut+distanță acumulate de către navigația inerțială - erori care sunt naturale și care în aplicații civile, navale sau militare sunt corectate de alte sisteme de referință (optice, radio, etc.)

          Nu știu dacă MediaNav Evolution V2, adică ULC 4.0 sau ULC 4.1 de pe Logan/Sandero II suportă navigație inerțială - că nu le-am testat.

          Navigația inerțială funcționează doar cu softul de navigație nativ - iGO Primo 8 OEM Renault - și informațiile de azimut, viteză roți și unghi volan nu sunt re-transmise către telefon, respectiv către Waze. Sau dacă sunt retransmise ele nu sunt utilizate.

          Waze via Android Auto preferă să calculeze azimutul și viteza de deplasare doar pe bază de semnal GPS - deși are la dispoziție busola digitală a telefonului... Deci Waze nu compensează cu nimic pierderea semnalului GPS - el face o estimare de azimut+distanță cum fac GPS-urile clasice - bazat pe ultimele date de direcție și viteză comunicate de receptorul GPS.

          Încă nu am testat Google Maps, care în mod nativ (non Android Auto) știe să folosească busola digitală a telefonului.

          Comment


          • Originally posted by daymaker View Post
            De curand am observat ca nu mai apare temperatura pe AA, si nu stiu de ce...
            Vad ca a reaparut Meteo pe AA.
            A fost vreun update de AA?

            Comment


            • Da, recent s-a publicat AA versiunea 7.1 (de la 7.0)

              Comment


              • Am patit de ~ 5 ori in ultimele 4 luni sa descopar ca nu mai merge touch-ul la tableta. Butoanele de pe laterala stanga(on/off, etc) mergeau. Comenzile de pe volan mergeau. Rezolvarea a fost sa las tableta in pace cateva minute si isi revenea singura. A mai patit cineva asta?

                Comment


                • Nu, defectul ăsta nu l-am întâlnit. Încă.

                  Comment


                  • Revin cu rezultatul testelor privind navigația inerțială din Google Maps via Android Auto:
                    - Google Maps suportă navigație inerțială, probabil de la busola digitală integrată în telefon, navigația e fină, fără sincope;
                    - din păcate, imediat ce ai oprit sesiunea (faci o pauză într-o parcare subterană, sau oprești la poalele muntelul sau în umbra unei clădiri înalte, etc. oriunde există o ecranare a semnalul GPS), la reluarea navigației Google Maps se pierde cu totul și rămâne blocat în spațiu - până când telefonul nu primește din nou un semnal GPS bun traseul nu se reia - adică la fel cum e și la Waze...
                    - deci în concluzie Google Maps e ceva mai bun ca Waze, dar e doar o soluție parțială...;

                    Rezumat:
                    1. Navigația nativă cu iGo suportă pe deplin navigație inerțială:
                    ----- poți iniția un traseu fără semnal GPS;
                    ----- poți parcurge un traseu fără semnal GPS;
                    ----- poți întrerupe un traseu fără semnal GPS;
                    ----- poți relua și termina un traseu fără semnal GPS;

                    2. Waze via Android Auto - nu suportă deloc navigație inerțială - poate parcurge zone fără semnal GPS doar prin simularea deplasării păstrând strict drumul prestabilit și cu ultima viteza real măsurată de GPS.

                    3. Google Maps - suportă parțial navigație inerțială:
                    ----- poți parcurge un traseu fără semnal GPS;
                    ----- poți întrerupe un traseu fără semnal GPS;
                    ----- NU poți relua un traseu fără semnal GPS;
                    ----- poți termina un traseu fără semnal GPS;

                    Deci sunt 3 soluții, fiecare cu avantajele și dezavantajele sale, optim este să fie folosite în funcție de situație, nici una nefiind deplin superioară celorlalte.

                    Comment


                    • O solutie pentru ,,afara''.
                      https://www.androidlive.ro/tutorial/...igo-pe-android

                      Comment


                      • Am o intrebare mai tampita. De fiecare data cand opresc motorul la masina media displayul uita ca aveam radio pornit inainte de a opri. Se poate seta pe undeva ca de fiecare data sa porneasca radioul sau ce aveam pornit inainte?

                        Comment


                        • giugiuc acum multi ani, cand aparuse smartphone ul, am pus igo pe telefon. Cate înjurături mi-am luat de la asa zisii saritori sa iti faca upgrade la harti pe gps dedicat.

                          Am mers in afara doar cu igo pe telefon, nu aveam roamning. Mergea mai bine ca modelele dedicate, si cred ca si azi e la fel. Inca am aplicatia si o pun doar cand merg prin Serbia, Muntenegru, roamingul fiind exagerat de scump si nu toate benzinariile au wifi.

                          + Poti sa iti download ezi gratuit hartile offline la google maps, pe o anumita arie. Practic poti avea hartile care te intereseaza offline. Cateva sute de mega de memorie in plus.

                          Cu cateva hărți offline ca in poza, ai fara prea mari batai de cap hartile necesare deplasarii in zone non UE, de exemplu.

                          Pt mine, media nav cu gps nu si a avut rostul. Am preferat volan de piele in locul media nav. Twitere se pot monta ulterior la un cost derizoriu. Wifi... Poate ca da, poate ca nu, telefonul oricum îl țin la incarcat cand merg cu masina. Deci tot depind de cablu.

                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 1 photos.

                          Comment


                          • Originally posted by Bonzo_Madrid View Post
                            Am o intrebare mai tampita. De fiecare data cand opresc motorul la masina media displayul uita ca aveam radio pornit inainte de a opri. Se poate seta pe undeva ca de fiecare data sa porneasca radioul sau ce aveam pornit inainte?
                            Nu, unitatea nu are nici o setare manuală pentru auto-play.

                            În mod normal Media Nav/Display re-activează ultima sursă audio dacă:
                            1. era radio (cu prioritate DAB+);
                            2. era audio via AA/CP;
                            3. era audio via Bluetooth;

                            Dar am observat că funcția de auto-play nu funcționează întotdeauna..., uneori pur și simplu uită și tace...
                            În acest caz, o simplă apăsare pe butoanele de SOURCE BACK & SOURCE NEXT de pe satelitul audio de sub volan duce la reactivarea sursei anterioare - butoanele SOURCE având 3 funcții care sunt activate simultan, după caz:
                            a. schimbă sursa (anterioara sau următoarea);
                            b. restabilește volumul general dacă MUTE era activat (un-MUTE);
                            c. execută comanda PLAY la sursa devenită curentă;

                            Comment


                            • Cumva cam acri strugurii acum? ;) Niciun montaj ulterior nu se compara cu ce-a facut fabrica de la bun inceput. Nu mai vorbim de celelalte chestii in plus de la MediaNav fata de MediaDisplay.
                              Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                              Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                              Comment


                              • Display-ul de pe MediaNav e net superior față de cel de pe MediaDisplay atât ce privește luminozitatea cât și contrastul. Pe MediaDisplay se vede mai spălăcit oricât de mult ai umbla în setări. Am verificat personal pe mai multe unități.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google