O Parere Despre Philips H4 X-Treme Power...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Poate suna cam stupid dar de ce misti ? Scoti mufa, cauciucul si misti de bec pana bate cum trebuie sau care e mecanismul ?
    '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

    Comment


    • #62
      Becul are o catare, nu poate intra pana la capat decat intr-o singura pozitie, in care sta dupa aceea fix, nu se invarte nici un pic stanga-dreapta. Daca nu e bagat bine pana in plasele, bate complet aiurea - deci vezi sa intre pe catarea aia si sa nu se cliteasca daca incerci sa-l invarti

      Comment


      • #63
        Bun, atunci daca becurile bat aiurea dupa inlocuire, cum le reglezi ?
        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

        Comment


        • #64
          M-am hotarat si am luat in sfarsit o pereche de Xtreme Power. Nu am apucat sa conduc noaptea prea mult cu ele dar ma pot declara multumit pana acum. Ce am observat fata de stock a fost faptul ca acestea bat parca mai sus decat alea vechi (sau o fi faptul ca bat mai mult...). Acum ramane de vazut cat tin de mult. Din cate am inteles secretul este sa nu atingi deloc sticla becului la montaj, deoarece grasimea pielii il poate arde prematur.

          Comment


          • #65
            pai eu nu le-am atins niciodata....la halogen nu ai voie sa atingi sticla....si un an tot m-au tinut.
            dar am incercat la un alt bec halogen...nu de auto...l-am pipait de ma luat dracii....si sa ars la fel ca cel dinaintea lui...
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • #66
              @Shakar ai 3 metode, sau mai bine zis 3 tipuri de reglaje:
              1. cel direct din masina
              2. in partea superioara ai un surub cu imbus
              3. in partea posterioara e o tija alba din care se poate regla.

              Daca nu te pricepi mai bine vb cu un nea electricianu, dai si tu de o bere si ti le regleaza el. Fac recomandarea asta pt ca poti strica "instrumentele" de reglat daca iti bagi nasul mai mult decat trebuie. Nu te gandi ca sunt din plastilina, dar daca tragi/impingi sau invarti ca "taranu" se duc naibii. Sper sa nu interpretezi ca te-am facut taran, era doar o expresie.
              sigpic

              Comment


              • #67
                Fratilor am inca o nelamurire cu aceste reglaje. Am vazut la unele masini ca farurile nu lumineaza aproape deloc asfaltul din fata, insa te prajeste la ochi destul de tare. Ale mele, reglate din fabrica, fac o lumina intensa si omogena pe asfalt, pe o portiune de aprox. 10m, dupa care negru total, adica linia de demarcatie e conturata f bine(faza scurta bineinteles). Intrebarea mea este cat ar trebui sa lumineze in fata faza scurta si daca acea linie de demarcatie intre lumina-intuneric trebuie sa fie asa brusca(lucrul mi se pare normal deci farurile sunt orientate in jos si nu paralel cu drumul sau mai rau, inspre sus) .

                Comment


                • #68
                  Nu stiu daca te ajuta dar uite 2 poze (faza de drum + faza de intalnire) cu farurile/becurile mele stock (cel putin momentan), reglate la maxim sa bata in sus.

                  @ yrman - mersi.

                  PS - proiectoarele erau stinse.
                  Attached Files
                  '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                  Comment


                  • #69
                    eu sunt multumit de ele,parca lumineaza mai puternic si mai alb,cel putin cu senzatia asta traiesc eu

                    Comment


                    • #70
                      @Shakar la tine din ce vad eu e mai mult de 10m. Daca nu ma insel, cine a terminat scoala de soferi de curand sa ma corecteze, faza scurta nu trebuie sa lumineze mai departe de 30m.
                      sigpic

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by Shakar View Post
                        Nu stiu daca te ajuta dar uite 2 poze (faza de drum + faza de intalnire) cu farurile/becurile mele stock (cel putin momentan), reglate la maxim sa bata in sus.

                        @ yrman - mersi.

                        PS - proiectoarele erau stinse.
                        Hmm...Nu am avut curaj sa le ridic maxim in sus din reglajul din bord. Totusi mi se pare ca astea Xtrem Power bat mai sus decat cele stock. Sper totusi sa nu fie nevoie sa reglez farurile in service.

                        PS - Shakar compatimesc Loganul care trebuie sa mearga pe drumul din imagine

                        Comment


                        • #72
                          Sall!!
                          Dupa multa munca de lamurire cu mine am decis sa iau un set de philips extreme power !!!!
                          Ma saturasem de cele stock!!!!
                          dupa ce le-am montat deabea asteptam sa se faca noapte sa vad care e diferenta!!
                          sincerrr!!
                          ma asteptam la o reactie din partea mea ceva de genuuuu ooooaaaaaaaaauuuuuuu beeetoooonnnnn supeeeerrrrrr.....dar de unde !!!
                          dezamagire
                          intradevar m-ai multa lumina spre marginea soselei,o lumina m-ai alba fata de cele stock dar nu ceva extraordinar .citisem mult despre ele comparari,etc.
                          sunt multumit de ele dar nu asa cum credeam ca o sa fiu inainte sa le cumpar.
                          aa pe ploaieee nu e nici o diferenta ...parerea mea,pa=oate ma insel

                          Comment


                          • #73
                            incearca sa te pui cu ele langa un logan cu becuri stock...la mine era diferenta de cel putin 10 metri pe faza scurta... si cel putin inca 10 pe lunga.
                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • #74
                              Oare cati lumeni o avea un astfel de bec? Ca 10 m doar din intensitate, fara modificarea angulatiei pare prea putin plauzibil. Ca sa castigi 10 m trebuie sa ai o intensitate demna de HID.
                              Last edited by Cezar; 13 April 2010, 09:30.

                              Comment


                              • #75
                                @Cezar: Eu am avut la un moment dat pe masina un set de Philips Power2Night si multa lume m-a intrebat ce xenoane sunt astea de nu orbesc pe nimeni, nu disperseaza lumina si vad asa de bine. Din moment ce Xtreme Power se pare ca sunt mai sus in gama Philips, inclin sa iti dau dreptate cu intensitatea.
                                Partea proasta este ca se ard al naibii de repede.
                                The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google