Calculatorul de bord

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Imi poate raspunde si mie cineva la ce am intrebat mai devreme?
    Multumesc.

    Comment


    • #47
      Daca stefanel are o versiune cu ABS acuratetea e foarte mare, daca nu, oricum diferente mai mari de 1%, maxim, nu pot aparea. Si asta din cauza captorului de viteza, nu din cauza circuitului pana la tabloul de bord.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #48
        Teoretic kilometrajul electronic este cel mai precis pentru ca este un numarator de impulsuri dat de senzorul de pe cutie, dar practic depinde tot de factorii mecanici : tip de anvelopa( conteaza foarte mult sa ai tipul de anvelopa janta specificata de constructor pentru a avea kilometrajul real ), presiunea anvelopei , etc. Asa inteleg eu erorile kilometrajului.

        Comment


        • #49
          Originally posted by andrei View Post
          Daca stefanel are o versiune cu ABS acuratetea e foarte mare, daca nu, oricum diferente mai mari de 1%, maxim, nu pot aparea. Si asta din cauza captorului de viteza, nu din cauza circuitului pana la tabloul de bord.
          Loganul este MCV Laureate cu jenti de15", deci are ABS cu EBV, cu anvelope din fabrica de185, cu presiunea verificata de 2,4 pe fata si 2,6 pe spate.

          Comment


          • #50
            Revin cu partea a doua a experimentului privind acuratetea CB si precum banuiam, din nou datele indicate de CB nu corespund cu cele ale bornelor kilometrice.
            De data asta am incercat ruta Timisoara-Belgrad, iar pe o distanta de 60 km eroarea a fost de 3,7%.
            Si inca o veste neplacuta este aceea ca bornele kilometrice nu sunt puse de "nea Gica", ci de topometristi, care nu fac masuratori cu ruleta, ci cu aparate de precizie. Iar cine mi-a dat aceasta informatie este in domeniu si este putin probabil ca toate drumurile sa fie marcate aiurea.
            Nu a mai incercat nimeni sa faca acest experiment ?

            Comment


            • #51
              Voi ati mers fara sa depasiti nici o masina, doar in linie dreapta, fara sa luati viraje, etc...? Cand intoarceti intr-o parcare, se inregistreaza distanta parcursa, desi masina sta pe loc dar rotile din fata merg zeci de metri...La fel cand mergeti cu spatele, se inregistreaza km cu +...Si roata chiar si umflata la 4 atmosfere nu are diametrul ce-l are in gol pana la ultimul milimetru. Iar de precizia gps-ului pe drumuri virajate...Ala calculeaza distanta pe curbe prin aproximari de drepte succesive, deci niciodata nu va arata distanta exacta pe sectiuni virajate, tot timpul va "pierde", mai ales la curbe stranse.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #52
                Dupa bornele kilometrice fac si verificarile cesurilor de taxi cei de la metrologie.
                Diferente am si eu la consumul real si cel de la pompa de 0,2 - 0,4 %
                Adica am un consum afisat de 6 si de fapt e 6,2 pana la 6,4

                Acum nu stiu exact daca e eroare de la CB sau fura de la pompa, cred ca si una si alta asa cate un pic din fiecare.
                Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                Comment


                • #53
                  [QUOTE=csebalyn;205005]
                  Sa mers in regim de experiment, doar soferul, fara alte bagaje, fara depasiri, fara mers inapoi si cu intorcere pe sosea in dreptul bornei ( deci sa punem 10 metri in plus ). Atit drumul spre Arad, cit si cel spre Moravita au destul de putine curbe, iar daca distantele sunt valabile pentru axul drumului, curbele se compenseza. In legatura cu diametrul roti, 4% este totusi prea mult in conditiile in care se respecta indicatiile producatorului.
                  Referitor la Gps, am discutat cu posesori si al fel nu au putut spune ca este cel mai bun instrument de masurare

                  Comment


                  • #54
                    Inca o precizare. Daca am facut bine calculul, la o diferenta de 4 km in plus la 100 de km, diametrul anvelopei trebuia sa fie mai mic cu 25 mm, ceea ce este, dupa parerea mea, absurd.

                    Comment


                    • #55
                      sal

                      Chestia aia nu e universal valabila ...Ma refer ca iti indica exact citi litri mai ai in rezervor ....Eu am dat inainte de alimentare si mi-a aratat ca mai am 1 litru (mersesem minim 30-40 km pe bec aprins) si dupa ce am alimentat din calcule reiesea ca : 1 ori pompa sa inselat (cea ce e pur si simplu imposibil sa se insele in +) 2 ori calculatorul a afisat eronat citi litri se mai gaseau in rezervor. Pentru ca mi-au iesit vreo 3-4 litri in plus .

                      Alta chestie buna de stiut ....Daca vi se fura cesetofonul si nu va mai merge vitezometrul si kilometrajul ...Stati linistiti se rezolva la electrician ...Casetofonul este legat pe un fir cu kilometrajul (cel putin asa il aveam eu legat si hotii cind au taiat mufa au taiat cu totul.

                      Le multumesc hotilor care mi-au spart masina ca m-au facut sa ma hotarasc sa schimb playerul ...Si ca mi-au deschis-o finut ne rupindu-mi broasca sau spargandu-mi geamul .....Totusi baieti data viitoare mai cu grija ca ati infundat-o putin in jurul brostei .

                      bye

                      Comment


                      • #56
                        Cand e becul aprins eroarea e foarte mare. La km nu ar trebui sa existe eroare.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #57
                          Tot intrebind in stinga si dreapta, am gasit raspunsul la problema privind acuratetea C.B. Nu este o informatie verificata, dar dar tind sa cred ca este reala.
                          Toate C.B. Indica valori in plus, incepind cu 1% si pina la 5%, majoritatea situindu-se la valoarea de 3-4%. La fel si aparatura de bord, de exemplu vitezometrul cind indica 90 km/h, viteza reala este de 87 km/h ( chestine verificata cu GPS-ul ). Cu cine am discutat, mi-a spus ca a studiat problema in amanuntime, inclusiv pe paginile germane de teste auto, iar faptul ca valorile indicate de CB sunt mai mari decit cele reale este ceva normal. Cea mai mica eroare mi-a spus ca a intilnit-o la Citroen C5, unde era de numai 1%, fapt care la si deranjat deoarece era obisnui cu valori de 3-4%.

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by danaila fanel View Post
                            Trebuie ca apa sa aiba aprox. 99 grade c: altfel eroarea continua sa persiste{spre necayul celui care da reset}
                            Postul asta ma pune pe ganduri...99 de grade,aproximativ,punctul de fierbere al apei nu este de 100 de grade?
                            Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                            Comment


                            • #59
                              E vorba de 90 grade.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #60
                                Eu am bagat benzina(10 litri)si-mi arata mult mai putin.A 2-a zi i-am dat reset si acum imi arata cam 2-3 litri.Cand se reseteaza cb-ul?Inainte sau dupa alimentare?
                                Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google