Calculatorul de bord

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    daca ai luat masina de noua, ar fi trebuit sa-ti arate chestia asta consilierul de vanzari. dar cine stie, poate se gandea daca-i lasi si lui vreo spaga ceva
    Stock is boring...
    My ride: http://www.loganclub.ro/forum/b_20_riw-t35953.html

    Comment


    • #77
      Originally posted by mihai.85 View Post
      daca ai luat masina de noua, ar fi trebuit sa-ti arate chestia asta consilierul de vanzari. dar cine stie, poate se gandea daca-i lasi si lui vreo spaga ceva
      nu...masina e luata la mana a doua...si am avut destule probleme cu desteptul ala de proprietar care mi-a promis ca imi trimite ce mai e de trimis de la alarma etc....deabia am reusit sa o inmatriculez in judetul meu.....cred ca nu era saptamana sa nu il fierb la telefon.....si pe deasupra mai dedea si cu flit!x((nu-mi raspundea la telefon)ca sa imi trimita certificatul!practic mi-am luat-o la pachet....
      daca esti puternic si ai vointa le rezovi pe toate

      Comment


      • #78
        Si la mine a loato razna cb-ul nu mai indica nimic in mers imi arata consum 0.0 cand stau pe loc apare bine --- deci semnal primeste de la ecu,aceste liniute ---- clipeau
        Stie cineva rezolvarea acestei probleme?

        Comment


        • #79
          Salut , nu am citit chiar tot ce sa discutat , dar vroiam sa va intreb daca ati patit si voi problema asta. Uneori cand raman pe rosu la benzina dupa ce alimentez chiar si daca fac plinu ramane tot pe rosu problema dispare atunci cand resetez computeru de bord,nu face mereu. A mai patit cineva ?
          Doar oamenii plicisitori se plictisesc!

          Comment


          • #80
            se mai intampla... s-a intamplat si la mine la megane... solutia? nu mai sta pana pe rosu

            Comment


            • #81
              Acu' cativa ani eram in concediu si prin Voineasa, dupa o oprire, imi amintesc ca s-a resetat cb, lucru care m-a nemultumit pentru ca imi propusesem sa cunosc un consum/total traseu .De atunci nu s-a mai intamplat niciodata.
              Aproape am si uitat povestea, cand o cunostinta ma intreaba zilele astea daca e vre-o logica, nr. total km, sau altceva. N-am stiut ce sa-i spun; voi ce parere aveti?
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #82
                Nu prea are nici o logica, se reseteaza pur si simplu. Am observat ca daca las ceva consumator- pozitii, muzica cu motorul oprit mai mult timp, la pornire sare pe zero CB.
                Alta curiozitate, saptamana trecuta am avut bateria data jos o zi si nu s-a resetat nimic.
                INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                Comment


                • #83
                  Cum functioneaza cb-ul la logan? Consumul instant este dat de cantitatea de carburant care intra in motor masurata de calculatorul unitatii de injectie sau se face un calcul matematic in functie de turatie (cum mi-a spus un "meserias " de la un service)?

                  Comment


                  • #84
                    CB-ul are un algoritm de calcul bazat pe cantitatea de carburant consumata (injectata in cilindrii), raportata la numarul de km parcursi.

                    Comment


                    • #85
                      CB isi ia informatia de debit carburant de la ECU. Fara acel fir nu mai calculeaza nimic. Deci faza de turatie e aberatie...
                      GL-22-TOF

                      Comment


                      • #86
                        Imi cer scuze pentru dezgroparea threadului dar de cateva zile am o problema cu logariciul si nu gasesc un raspuns niciunde si anume: indicatia de combustibil a luat-o razna ... adica daca am o liniuta imi arata ful sau 4 linii ..cat vrea si in meniul de diagnosticare exact la fel litrii cand 10 cand 50 cand ..nimic cateodata insa imi indica corect cantitatea de combustibil. Din search in search am reusit sa fac niste legaturi si am descoperit acea diagnosticare in meniul cb-ului iar eroarea este Jc - scurtcircuit senzor joja carburant, am dat reset nimic reapare iar pavelele o iau razna la loc . Ce se poate face ? Multumesc anticipat

                        Comment


                        • #87
                          Verifici conectorul sondei și pompei de benzină, să nu fie oxidat, deteriorat etc.
                          Deconectezi mufa respectivă și faci testul de diag la TdB: Jc = scurtul e pe instalația mașinii, Jo = ok, problema e în rezervor

                          Dacă după operația de mai sus tot face figuri, problema e la sondă - sondă defectă sau contacte imperfecte.

                          Dacă ai un multimetru poți verifica.

                          Nu umbla la rezervor, să scoți sonda din rezervor - trebuie cheie specială și mai mult ca sigur nu vei mai pune singur la loc.
                          Attached Files
                          Last edited by t0rquemada; 24 December 2014, 11:33.
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • #88
                            Ok, o sa incerc asta si revin.

                            Am revenit , scurtul se afla in instalatia masinii deoarece am scos mufa din pompa iar TdB tot primeste informatii eronate, de exemplu acum imi arata 4 pavele cu mufa deconectata .... iar erori nu mai vrea sa indice ''------"
                            Last edited by Alex92; 24 December 2014, 16:05. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #89
                              Verifică mufa R2 dintre scaunul șoferului și pragul stânga, e posibil să fie oxidată.

                              Deconectezi mufa respectivă și faci testul de diag la TdB: Jc = scurtul e pe instalația mașinii*, Jo = ok, problema e în rezervor**
                              * problema e între R2 și TdB
                              **problema e între R2 și rezervor
                              Attached Files
                              Last edited by t0rquemada; 24 December 2014, 17:34.
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • #90
                                Am deconectat mufa aia insa eroarea persista.... problema se afla intre r2 si tdb ,cred ca o sa ma las pagubas acum daca mai ai vreun sfat e bine venit . Multumesc mult pentru ajutor!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google