Placute de frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by alessandro View Post
    puteam sa continui in acelasi stil inca de 2-3 ori si aveam aceiasi frana tonica si acelasi ABS ca la inceput. pe tot parcursul testului ABS ul nu a dat nici cel mai mic semn ca se inmoaie. perfect de la inceput la sfarsit

    m a dat afara din masina mirosul de frane incinse...de asta m am oprit

    facand o comparatie...placutele TRW dupa 2 frane de la 120 erau pa. se ducea pedala in podea si masina nu se oprea. aceleasi discuri acelasi lichid ca acum

    P.S. FERODO rullz !
    Si totusi, trebuie sa te credem pe cuvant
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • te obliga cineva ? eu cu siguranta nu. esti liber sa crezi ca filmuletul este un fake

      Comment


      • In general eu nu iau forumurile ca izvoare de informatii, pentru ca in mare parte este subiectivism. Clipul nu este relevant cat timp nu exista masuratori precise intre mai multe tipuri de placute (macar). Eu pot sa te cred ca simturile tale sunt mai ascutite decat ale lui X-ulescu. Dar ce ma fac cand apare Y si spune fix contrariul tau? Ai inteles ideea. Pana si argumentatia relativ plauzibila, paleste in fata unor teste facute in cadru organizat. Poti sa cauti pe net sa vezi in ce constau.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • nu inteleg care este partea la care te referi.

          daca te referi la TRW uri...din punctul meu de vedere este clara treaba. 2 frane de la 120...pedala in fund...trag de volan si intru e contrasens ca sa nu pocnesc un tir care statea la intersecta cu Cernica. este vina mea si mi o asum ca ma tin de porcarii pe drumurile publice...dar asta nu scuza caracterul infect al placutelor.

          in maxim 1 ora de la eveniment au zburat de pe masina. in film se vede clar cum masina franeaza relativ la fel dupa repetate frane blana de la 120...asta nu e subiectivism

          cum de teste in cadru organizat nici nu se pune problema...cel ce afirma contrariul sa faca macar ce am facut eu...un amarat de film. astfel avem o baza de plecare in discutie, cat de cat palpabila.
          Last edited by alessandro; 9 November 2012, 15:58.

          Comment


          • Coane, franarea se masoara in metri, nu in bordul masinii. Exista un clip cu testul Dacia, diferentiind placutele "de Origine" de placutele contrafacute. Asa se masoara franarea.
            Repet, eu nu spun ca e ceva eronat sau nu, din ce spui, eu zic doar ca tot pe cuvant trebuie sa te credem. Din experienta, spun ca la un moment dat, o sa apara cineva care sa afirme contrariul desi variabilele sunt multe, atat in cazul tau cat si in cazul "lui"...si apoi intreb precum in faimoasa comedie: "eu cu cine votez"?
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • clipul ala cu testul dacia il stiu de cand a aparut...acum pun si eu o intrebare...de unde stiu ca inginerul ala a apasat cu aceiasi forta pe pedala ? huh ?

              in filmul meu poti sa masori cu cronometrul in mana timpii de oprire.
              Last edited by alessandro; 9 November 2012, 16:04.

              Comment


              • Ai vazut ce simplu e ? Daca intr-un cadru relativ organizat, planeaza indoiala, ce sa mai zic de thread-ul asta ? Acu' ai prins ideea. Oricum, teoretic, testele de franare se fac precum in clip.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • Pai asa daca fac o singura incercare mai toate placutele ies la fel...si fermit si ds2500

                  Punele sa repete testul de 10 ori si vedem care cum opreste
                  Nu distanta pe o singura incercare ma intereseaza...ci capacitatea franelor de a mentine acea distanta de cat mai multe ori posibil. Rezistenta la fading

                  Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                  Comment


                  • Pai si fading-ul ala apare in functie de mai multe variabile: discuri, placute, tipul de lichid de frana, cat de vechi e lichidul de frana, cat de vechi sunt placutele, cat de uzat e discul, cat de cristalizat e materialul placutelor.
                    Tie iti franeaza cum vrei, un tip de placute. Dar daca, pe la jumatatea vietii lor, datorita franarilor violente, repetate, incep sa dea rateuri grave, datorita cristalizarii? Asa poti sa iei in calcul si variabila asta.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • Pai cam asa se intampla in majoritatea cazurilor. De pe la junatatea vietii pierd din eficienta.

                      Eu nu schimb placutele cand nu mai au "carne"...le schimb cand simturile mele imi spun ca nu mai franeaza cum trebe.

                      Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                      Comment


                      • O sa razi, dar placutele considerate organice, mai ales cele care sunt supuse procesului HPT, nu au tendinta de cristalizare. Tocmai d-aia, referitor la ce spunea un user, mai in urma, sunt o alegere destul de buna raportat la pret/calitate, mai ales pentru cei care au un stil de condus normal.
                        Spun toate astea, pentru a scoate in evidenta, inca odata, subiectivismul care troneaza aici, dar in zona legilor fizicii, ce nu sunt deloc subiective ci tin doar de o serie de variabile.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • Nu cristalizeaza pentru ca nu are ce sa cristalizeze precum in placutele cu continut ridicat de carbon si metal.
                          Ideea e ca nu le comparam nici dpv al performantelor de franare...mai exact rezistenta la fading

                          De mentionat ca organicele au si durata mai mica de viata a carnii daca sunt folosite cu discuri dure.

                          Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                          Comment


                          • Daca sunt trecute prin HPT, sunt foarte rezistente la fading. Singurul dezavantaj ar fi coeficientul mai mic de frictiune.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Nu stiu exact in ce consta hpt ul in functie de producator. Nu poate fi decat temperatura si presiune mare.

                              Adica ce e de cristaliat I'll cristalizeaza ei din fabrica dar controlat.
                              Dupa un tratament cum am facut eu azi efortul la pedala trebuie marit pentru ca scade coeficientul dar creste rezistenta la fading

                              In procesul de fabricatie al placutelor ebc si ferodo am gasit descrise aceleasi procese care implica presiuni si temperaturi. Mai toti cred ca fac asta

                              Sent from my GT-B5330 using Forum Runner
                              Last edited by alessandro; 9 November 2012, 16:44.

                              Comment


                              • Ideea e ca o placuta oarecare, noua, are o tendinta de elasticitate. In timp, datorita presiuni si temperaturilor mari, materialul se cristalizeaza. Daca e suspusa de la inceput, unei presiuni si temperaturi mari, elasticitatea placutei, de noua, este aproape zero, procesul de cristalizare fiind aproape zero.
                                Depinde de producatori, unii folosesc asta in marketingul lor de vanzare, altii nu. Conteaza si pentru ce segment este produsul respectiv. Asa ii pui ceramice si nu te mai doare capul nici cu scaratait, nici la rece, nici la cald, dar si pretul e pe masura.
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google