Revizii Dacia Logan Benzina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Uzura placutelor de frana tine mult de stilul de mers. Eu am 68.000km cu placutele originale din fabrica. Pe dreapta sunt mai uzate ca pe stanga, explicabil datorita faptului ca se circula pe dreapta si e mai mult praf de pe marginea drumului care sa actioneze abraziv. Mult nu le voi mai tine dar e destul si atat.

    Comment


    • Se apropie revizia in regim propriu (a iesit din garantie),am cumparat din timp urmatoarele:
      -mobil1 new life 0w40,4 litri = 144 lei prins la oferta carrefour,anul acesta ma risc cu acest ulei si cred ca voi ramane la acesta daca voi fi multumit;
      -filtru ulei Mahle OC475 =17 lei;
      -filtru aer Mahle LX1655 = 32 lei;
      -saiba cupru de la buson ulei o am;
      -urmeaza sa cumpar si un filtru polen Valeo de la userii forumului cu 25 lei.
      Attached Files

      Comment


      • Cu uleiul faci treaba foarte buna , eu exact pe acest Mobil1 NL merg de aprox . 6-7000 de km si e ok , in schimb cel putin cu filtru de ulei eu as fi ales din gama de origine.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • Cine ma poate "lumina " si pe mine ?

          Ce revizie trebuie facuta (evident iesita din garantie laureat 2008) la 7 ani ?
          Distibutia am facut-o la 4 ani, acum am 66.000.

          Multumesc !

          Comment


          • Revizia anuala; ulei, filtre. Asta in cazul in care le-ai efectuat pe celelalte la termen; lichid racire si frana, antigel, discuri, tamburi, etc.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Originally posted by IancuMIC View Post
              Revizia anuala; ulei, filtre. Asta in cazul in care le-ai efectuat pe celelalte la termen; lichid racire si frana, antigel, discuri, tamburi, etc.
              Da , m-am tinut de caietul de garantie .Nu am facut rabat la nimic toate schimbate la timpul lor, inclusiv placutele la 4 ani.
              Multumesc !

              Comment


              • Originally posted by azu View Post
                ...toate schimbate la timpul lor, inclusiv placutele la 4 ani.
                Nu scrie nicăieri că plăcuţele de frână trebuiesc schimbate la 4 ani.

                Comment


                • +verificare pivoti, capete de bara, rulmenti.

                  Comment


                  • Am schimbat si eu la 80.000 km si aproape 4 ani pachetul de distributie (curea, rola), kitul de accesorii (curea, galeti), pompa de apa si inca o curea care n-a fost in kit-ul de accesorii dar am luat-o din service. Pompa de apa avea mici scurgeri, practic nu se simtea in vasul de expansiune, nu a scazut sub minim in acesti km parcursi. In schimb atat cureaua de distributie cat si cea de accesorii se prezentau foarte bine, imi spunea mecanicul ca mergeau fara probleme inca 30000km! Componentele au fost originale, pretul total piese+manopera 1280 ron, in aceasta valoare intrand si schimbarea placutelor de frana pe care le aveam de ceva timp si am amanat schimbarea celor din fabrica pt ca se prezentau ok. Motorizare 1.2 16v, revizia facuta la serus, piesele luate de pe piesenet.

                    Comment


                    • Ca o paranteza , la motorul de 1.2 16v D4F in Anglia in cartea de intretinere se specifica schimbatul distributiei la 120.000 de km , nu degeaba ti-a spus mecanicul de curea ca mai ducea vreo 30k.
                      Last edited by prometheus; 26 August 2015, 09:19.
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • Daca mi se permite..am facut si eu revizia la sandero 0.9 tce..Filtrul ulei plus ulei Elf plus garnitura plus taxa revizie..312 ron.Filtrul aer plus polen nu au fost schimbate.Km.6500.Revizia fost facuta in Vaslui.
                        Am rezolvat si problema rezonatului cand inchideam hayonul sau portiera..s.a strans unul din clipsurile ce tin scutul termic..
                        Last edited by micutzu666; 12 September 2015, 11:08.
                        Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                        Comment


                        • Ia spuneti-mi si mie, la un Logan 1.6 cu AC, cu ce desfac/pun la loc filtrul de ulei?
                          Ca ma bate gandul sa-mi fac revizia singur de acum incolo, nu neaparat ptr a reduce costurile, ca nu-i cine stie ce, dar ma tenteaza sa ma bag sa desfac p-acolo. )
                          Am vazut ca filtrul de aer se schimba simplu de tot, trebuie desfacut dedesubt la busonul baii, lasat sa se scurga uleiul si desfacut filtrul de ulei, aici nu prea am inteles exact ce scula imi trebuie ca sa desfac filtrul ala, mai ales ca pare destul de inghesuit acolo, de care cheie imi trebuie?
                          Si banuiesc, din ce-am vazut intr-un video, ca daca ridic o parte a masinii pe cric, am loc sa ma bag dedesubt.
                          Asa, si cum fac cu ultimul bidon de ulei? Cat trebuie sa pun, 1/3 din el? Banuiesc ca se pune la ochi, nu stau sa masor exact cu vreun pahar gradat ceva?
                          E bun 10W40, sau mai bine 5W40?
                          Filtrele Romcarbon sunt bune de ceva, banuiesc ca nu prea?
                          Multumesc!
                          Last edited by anto84; 2 March 2016, 15:43.

                          Comment


                          • filtrele motrio/romcarbon eu zic ca sunt de evitat

                            5w40 mai bine decat 10w40; merge si 5w30 sau 0w40

                            Comment


                            • Nu am reusit sa desfac la busonul baii, "in targ" exista niste chei proaste de tot, facute dintr-un material foarte moale, am strambat una, am fost la magazin si a inlocuit-o, si apoi si a doua am invartit la ea acolo, s-a torsionat pana s-a rupt complet capul...
                              Nu prea gasesc pe la magazinde de scule capul ala patrat de 8 mm.

                              Comment


                              • Originally posted by anto84 View Post
                                Nu am reusit sa desfac la busonul baii, "in targ" exista niste chei proaste de tot, facute dintr-un material foarte moale, am strambat una, am fost la magazin si a inlocuit-o, si apoi si a doua am invartit la ea acolo, s-a torsionat pana s-a rupt complet capul...
                                Nu prea gasesc pe la magazinde de scule capul ala patrat de 8 mm.
                                S-a desfacut pana la urma cu o tija de la clanta de usa, prinsa intr-o cheie reglabila, ca manerul se rupe rapid.
                                Totusi nu am inteles la ce vand astia gunoaiele alea pe post de chei la magazin...ciudate laturi mai are capitalismul asta...Si la fel de ciudat cum nu se gasesc biti cu cap patrat de 8 nicaieri la magazinele de scule. Traiasca clanta de usa.
                                Last edited by anto84; 4 March 2016, 23:41.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google