Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu e tocmai analiza uleiului; ar fi prea mult spus .
    E utilizat un algoritm care tine cont de lucrurile ce pot altera calitatea uleiului; am spus monitorizare pentru ca functie acel algoritm, se scad mai repede km. pana la urmatorul schimb, chiar daca in realitate, nr. de km. parcursi e mult mai mic.
    In fine...sa revenim.la subiect.
    Last edited by IancuMIC; 27 April 2015, 09:16.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Taximetrist cu logan 1,4 din 2007, avea 700 000 km cu motor nedesfacut (2 soferi, 700 km pe zi ). Motor nedesfacut zicea el, GPL din fabrica. Sunt sigur ca fix cu new life il ungea.
      Iancule, am mers 18 000 cu mobil 1, il tineam 20 000 daca nu era un eveniment nefericit.
      MR K, daca aveai porsche si puneai mobuil 1 nu experimentai, punrai ce recomanda fabrica.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • MR K, daca aveai porsche si puneai mobuil 1 nu experimentai, punrai ce recomanda fabrica.
        Stiu asta.
        Eu ma refeream la folosirea uleiului la limita sau peste numarul de km recomandat de producator.

        Comment


        • Tine-l 15000 km, nu te lua dupa ce spune dealeru (zice ca el il garanteaza 30000 km, asta poate in DE pe autostrada).

          Acum preturile sunt ok la Ravenol, dar parca vad ca va fi acceasi treaba ca si la LiquiMolly, la inceput cand nu era prea cunoscut il luai cu 25-27 lei litrul, acum e considerat ulei de super calitate (dupa pret) 40-45 lei litrul...

          Comment


          • Daca ai porsche si nu ai bani de ulei, insemna ca nici de anvelope sau placute nu ai! => esti roman!
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • Nu de bani e vorba bre, ci ca faci experiment.
              M1 l-am schimbat pe la 17k ultima data. Daca faceam numai autostrada cu masina, il schimbam la 30k.

              Comment


              • Originally posted by IancuMIC View Post
                Una peste alta, tipul de firma din Focsani care mi l-a vandut, tocmai asta mi-a zis zilele acestea, cand l-am contactat pentru urmatorul schimb pe care doresc sa-l fac pe la 15.000, anume sa merg fara griji 20.000 si voi fi surprins cat de bine "tine" acest ulei.
                Asta mi-a zis si mie distribuitorul din Buc.; 20.000-22.000Km. Da la 15.000Km isi pierduse bine din calitatile de ungere la - 17 grade C. Vara n-ai treaba si peste 15.000Km. Vorbesc de VSI 5W40.
                Originally posted by IancuMIC View Post
                Nu e tocmai analiza uleiului; ar fi prea mult spus .
                E utilizat un algoritm care tine cont de lucrurile ce pot altera calitatea uleiului.
                Algoritmul din M9R a fost usor pacalit de adaugarea uleiului 2T in motorina.
                La 22.000Km s-a dus Elf-ul Solaris, actualul FullTech FE.

                Originally posted by mr.K View Post
                Stiu asta.
                Eu ma refeream la folosirea uleiului la limita sau peste numarul de km recomandat de producator.
                Al uleiului sau al masinii?
                Al masinii recomanda 1 an sau 15.000Km. Ravenol recomanda 2 ani sau 30.000Km (cu verificare la 1 an sau 15.000Km) fix pentru Logan 1.4 mpi. Mobil ce recomanda?

                Originally posted by Octavian View Post
                Acum preturile sunt ok la Ravenol, dar parca vad ca va fi acceasi treaba ca si la LiquiMolly, la inceput cand nu era prea cunoscut il luai cu 25-27 lei litrul, acum e considerat ulei de super calitate (dupa pret) 40-45 lei litrul...
                Ramane Mobil 1 NL 0W40 la 35RON/l

                Comment


                • Mobil1 e recomandat sa-l tii 30k.
                  Doar ca in carnetul masinii zice de conditii nasoale de utilizare a amasinii, care injumatatesc timpp/km de revizie.

                  Ravenol recomanda 2 ani sau 30.000Km (cu verificare la 1 an sau 15.000Km)
                  Verificarea cum o faci?

                  Comment


                  • CU limba
                    eu cred ca va faceti prea multe probleme cu uleiul asta.
                    Una dintre masini are aproape 500.000 km. Doar dacia Oil, si cu gaz. (logan mcv).
                    I-am facut test de compresie si e ok.
                    Iar cei ce au 30.000 - 150.000 fac tot felul de ciorbe, ca poate poate ii creste viata.
                    Mi se pare corect.

                    Originally posted by einstein1984 View Post
                    Daca ai porsche si nu ai bani de ulei, insemna ca nici de anvelope sau placute nu ai! => esti roman!
                    Placutele sunt ieftine - 350 lei. Anvelopele sunt uracioase: 1000- 1500 bucata.
                    Dar, le iei SH, gata uzate si te mai dai cu ele 1000 km pana la martorul de uzura, si apoi inca 4000 peste martorul de uzura ca ala-i pus acolo de oameni individiosi care iti vrea raul si vrea sa te puna sa cumperi cauciucuri de pomana.
                    Last edited by Cezar; 27 April 2015, 09:38. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Conteaza stilul de mers, am vazut ulei DaciaOil rulat 16000 km, la culoare era aproape ca nou, am avut si martori (la o intalnire de forum) era un sofer pensionar care avea media pe bord 6,5% urban (Arad)...
                      Zicea ca nu il tureaza mai mult de 3000 rpm (1.6 mpi) dar probabil ca gestiona corect motoru (vreo 60000 km ) .
                      Deci la caz d-asta n-ai ce analiza sa faci, vezi uleiu ca e ca nou.

                      La cazul meu spre ex, pe la 12-13000 km cere schimbat sa zic asa, nu ca suna rau motoru (n-am patit niciodata asta cu Mobil1 indiferent cat l-am tinut) doar ca se maroneste excesiv, conteaza enorm forja.

                      PS: asta e avantajul la benzina, vezi culoarea.
                      La dizal...Dzeu cu mila, nu stiu cand trebe schimbat (daca il mai poti tine sau e terminat), suna ca tractoru si cu ulei nou si cu ulei rulat 10000 km...

                      Comment


                      • Nu v-au învățat șoferii bătrâni ca un ulei se verifica luandu-l intre dește și frecandu-le?

                        Comment


                        • eu cred ca va faceti prea multe probleme cu uleiul asta.
                          Cei cu aspiratele, da.
                          Cei cu tce, cred ca trebuie sa ia in considerare un ulei bun, lantul ala e protejat si de ulei.
                          Recomandarea 20k cu Dacia Oil la tce mi se pare ca e prea la limita.

                          Comment


                          • Originally posted by mr.K View Post
                            Verificarea cum o faci?
                            Originally posted by Kojak View Post
                            Nu v-au învățat șoferii bătrâni ca un ulei se verifica luandu-l intre dește și frecandu-le?
                            Amatori. Eu verificarea o fac precum Cezar:
                            Originally posted by Cezar View Post
                            CU limba
                            Originally posted by Octavian View Post
                            PS: asta e avantajul la benzina, vezi culoarea.
                            La dizal...Dzeu cu mila, nu stiu cand trebe schimbat (daca il mai poti tine sau e terminat), suna ca tractoru si cu ulei nou si cu ulei rulat 10000 km...
                            Depinde. La diesel daca ai chef si bani de experiment poti sa faci urmatoarele: motorina efix 55 + ulei 2T 1:300, flush de motor cu o solutie (am folosit motul dar la urmatorul schimb o sa folosesc Wynn's) si sa urmaresti culoare uleiului in timp. La M9R la 11.500Km nu era negru complet. La alte tractoare s-ar putea sa difere.

                            Comment


                            • La tractor e negru de cum il pui, adica dupa un drum e negru.
                              Ce am vazut la altii care au anulat egr-ul (lasat sa functioneze tija, doar obturata galeria, il "minti" cum ar veni) nu se mai innegreste uleiu, are si logica.

                              In motorina bag oloi 2T cand mai imi aduc aminte, nu am proportii (am scapat si 300 gr la 45 litri) , flush nu am bagat si nici n-am de gand.

                              La 9000 km facuti i-am schimbat oloiu, cu pompa d-aia de absortie (l-a scos pe tot, aproape 4 litri) si i-am bagat ulei nou (Q8 5W40).

                              Comment


                              • Originally posted by Octavian View Post
                                La tractor e negru de cum il pui, adica dupa un drum e negru.
                                De asta:
                                Originally posted by Octavian View Post
                                flush nu am bagat si nici n-am de gand.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google