Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Poti sa pui un link? Nu de alta...n-am vazut (resucnosc...sunt cam chior de felul meu).

    Comment


    • sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • Da...deci unul cu probleme la switch-ul care activeaza becul (ca banuiesc ca ai citit topicul ala). Deci...revenim la intrebarea lu' Vitriol

        Comment


        • Pai eu banuiesc ca tu n-ai citit decat prima pagina!!! problema era generata defapt din alta parte (intervale foarte mari de schimb ulei) in fine! si se plang mai multi nu neparat pe acel thread!
          Last edited by prometheus; 2 November 2016, 11:35.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • Originally posted by Hirayama View Post
            Ete na....multumesc, m-ai emotionat! ))

            Daca tot iei Liqui 0w30 sal alegi pe cel A3 nu A5....adica ala fara "plus" - synthoil longtime...
            Am avut uleiul asta mai demult in tigaie, e bunicel....full pao
            Si rivanolul are full pao 0w30 dar sso, are si 0w30 cracate...
            Daca vreti un pao 5w40 , exista rivanol vmo 5w40 sau preferatul meu vst 5w40....
            Au modificat in bine reteta uleiului Ravenol sso 0w30.Fata de fisa tehnica de pe site-ul din Romania,cea din Germania a fost modificata in 22.09.2016,acum are si aprobari renault 0700/0710+cifre mai bune la caracteristici.Numai ca trebuie sa mai asteptam 2-3 luni pana apare imbuteliat dupa 22.09.2016.La noi se gaseste decat la 1L/cca 55 lei si 5L,dar bineinteles formula veche.Pretul este cam mare,dar nu se compara cu A5-ul 5w30 de la Elf.Aveam o optiune perfecta luna aceasta cu sso 0w30,dar ca sa prinzi noua formula,trebuie sa astepti probabil 2-3 luni pana apare.Este bun si ssl 0w40 de la Ravenol,dar pentru regimul motorului meu,consider ca este mai bun sso 0w30
            Last edited by mike-5; 4 November 2016, 17:06.

            Comment


            • Originally posted by prometheus View Post
              Loganul tau cel vechi si frumos ce motor avea ?? Cumva mpi 8v ?
              Si la 1.6 16v si 2.0 16v cad motoarele...

              Ce glume bune. Unde ai vazut tu aici pe forum un 1.2 cu probleme din cauza uleiului ? Am prieteni cu 2 clio 1.2 , unul de prin 02 altul mai nou si au fost luate sh cu peste 200.000km si nu au nici o problema.

              Fac pariu cu oricine ca motorul 1.2 daca se respecta intervalul de 1 an sau 15.000km + filtrul de ulei si alte consumabile, merge fara nici cea mai mica problema 2-300.000km.

              Nici aia cu motorizari de top, foarte pretentioase, nu fac schimbul de ulei la 5-6000km ca la loganul 1.2

              Comment


              • Repet , fiecare face ce vrea cu masina lui ! Uleiul il schimba fiecare la cat scrie cartea de intretinere sau cum se doreste dupa bunul plac!Nu uitati sa aveti in agenda si conditiile de exploatare atunci cand va hotarati sa schimbati uleiul.
                Last edited by prometheus; 9 November 2016, 15:59.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • ManGreek mai...tu nu intelegi...nu te tine...daca faci dupa manual. Este doar o iluzie ca tine...totul este in mintea ta. In realitate...aproape ca se dizolva...daca nu schimbi la 500 km si pui ulei de 500 lei/L intr-un motor de ...aaa...hmmm...

                  Comment


                  • La 0.9 tot la 15k are trecut in carte ? E misto motorul, poate o sa il am si eu mai incolo.

                    Comment


                    • Nu, 20K. Doar ca ai indicator in bord...care iti spune cand sa schimbi. Si daca masina este forjata prin oras...te pune sa-l schimbi pe la 10-12k.

                      Comment


                      • Salut, eu am un 1,4 care a stat 5 ani nemișcat, I se schimbase uleiul la 20k ca am găsit o foaie de service dacia, bineînțeles cu Dacia oil. Avea 37000 când l-am moștenit eu, nu știam nimic despre uleiuri și mi-au dat la magazin mobil 5w40 pe care l-am schimbat cu elf 10w40 luându-ma după mecanicii vieții, ca e motor vechi, statut și tre sa ungă pe la 50000 deja descoperisem acest forum și sfidând părerile tuturor mecanicilor cu " e prea subțire, nu ii face bine "și prietenilor cu " nu mai arunca diamante la porci ca ai Logan nu Porsche".. am pus mobil1 new life și s-a nimerit sa trebuiască sa fac ceva la mașină la fiecare 8-9000 și schimbam și uleiul atunci. Acum am aproape 80k, uleiul bineînțeles ca are 8500 și tre sa fac mai multe la mașină, burduf planetara stânga, ulei cutie, curea accesorii în fine, o sa schimb și uleiul.

                        Sa cobor la elf 5w40 sau sa rămân cu New Life 0w40 deși ma apropii de 100000? Ma obsedează ca 9 din 10 păreri din cunoscuți cu passat-uri, Honda, Ford și toți mecanicii la care am fost îmi zic ca nu e potrivit New Life și sa bag elf.

                        Chiar câteva păreri de aici vor decide soarta lui Dacian al meu, ia sa vedem, multumesc
                        Last edited by filip3; 9 November 2016, 17:27.

                        Comment


                        • Stai pe M1 0w40, ca e foarte bun.

                          Comment


                          • E gresit spus ca nu e potrivit; poate au dorit sa spuna ca e prea mult pentru un motor simplu, in sensul de nepretentios, de generatie veche.
                            Poti sa ramai la mobil, dar o intrebare am si eu; cat de mult forjezi acel motor sa arunci uleiul ala la 8-9 mii?
                            Daca puneai ELF, il schimbai la 5 mii?
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Am zis ca asa s-a nimerit la ultimele trei schimburi sa am urgenta la service și uleiul sa aibă de fiecare data 8-9000 și l-am schimbat mai devreme ca eu l_as tine 10-11 mii. Am benzina nelimitata de la munca și schimb în 3000-3500 niciodată mai sus dar pe autostradă când vin cu 140 merg pe 4000, e un regim de exploatare decent zic eu. Merg doar 60% urban, as putea sa îl țin chiar 12k nu? Sa rămân cu M1 deci? La schimbul asta o sa iau sigur, ca doar nu cresc vâscozitatea la rece tocmai când vine zăpadă, acum mi-am dat seama ) dar în primăvara o sa am 90k, nu știu ce o sa fac pana nu răspund și băieții aia cu multe post-uri )

                              Comment


                              • 1.4 MPI si-a dovedit de n ori fiabilitatea in timp ! mergi linistit cu M1 , la motorul asta cred ca poti sa faci schimbul si la 30.000 de km ca n-are nici pe naiba.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google