Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De ce nu pui un 0w40?

    Comment


    • Originally posted by valy1233 View Post
      uleiul nu va fi folosit pt motorul de logan 1,4...ci pe un 2,0 16v..un motor de turatie
      am folosit motul 10w40 si vara cand il incingeam,sau stand in aglomeratie ,cand plecam de pe loc dadea cu fum foarte rau,

      Deja vorbim despre altceva...

      indiferent de motor, gradul w60 se preteaza doar la motoare care au pompa de ulei modificata (debit marit) si piese mecanice adaptate vascozitatii...

      Altfel mai rau faci....clio rs si megane rs trophy in grupa N folosesc cel mai frecvent 15w50...de la elf sau motul

      Aproape exclusiv w60 este folosit doar la cateva motoare bmw ( serii M5 si cateva serii 3 mai ....rasarite)....

      Daca zici fum e cu totul altceva.....o sa te intreb ce culoare?
      In plus, oricat de gros ar fi uleiul, daca segmentii/ ghidurile supapei sunt uzati rau , va fuma...la fel camasi si/sau pori in chiulasa....

      Daca o alergi pe circuit, clar nu calezi motorul cu 15w50....sau nu de la ulei....iar daca mergi pe strada un 5w40 este suficient....bineinteles vorbim de uleiuri serioase, nu petarde

      Cand vine vorba de ulei,indiferent de situatie , se alege vascozitatea cea mai mica care asigura protectie.....altfel nu ai performanta si nici protectie de multe ori

      Deci gros nu inseamna mai bine

      Comment


      • @Hirayama, voi merge pe Elf Fulltech 5w30. Merci

        Comment


        • Mai bine.
          Eu la K9K pe Megane 3, doar acest ulei l-am folosit; schimb in general, la 10-12 mii, fara sa completez, ca nu e cazul. In plus OCS ul, nu indica diferente semnificative intre nr. km. parcursi si cei ramasi pana la urmatoarea revizie.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • m5-urile stock merg tot cu 5w30 )

            cel putin generatia f10 cu asta merge. asa ca daca pe m5 merge 5w30, de ce as pune un 5w40 mediocru pe logan?

            Comment


            • Originally posted by IceLord View Post
              @Hirayama, voi merge pe Elf Fulltech 5w30. Merci
              Daca o alergi pe circuit, sau e vara si mergi ca pe circuit, nu ai ce cauta cu w30 ( hths<3.5).....iti trebuie un A3 minim(hths>3.5) si o vascozitate de w40....

              Deci....daca e pe circuit/rally -> elf/total 10w50 de ex....sau 5w50...asta ca sa preintampini si dilutia cu..carburant

              Daca mergi pe strada un 0-5w/40.......sau un w30 dar A3 cel putin si foarte bine dopat ( esteri,friction modifiers)

              Comment


              • dCi, cu DPF pe circuit; Doamne fereste Trebuie sa fii retardat sa faci asta.
                ...
                Pentru dCi-urile de la reno cu DPF, musai 5w30. C3/C4. Fara alte experimente.
                Last edited by IancuMIC; 2 January 2017, 15:11.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Originally posted by valy1233 View Post
                  Uleiul nu va fi folosit pt motorul de logan 1,4...ci pe un 2,0 16v..un motor de turatie
                  Despre asta era vorba - l-am confundat cu valy- cand am scris despre 10w50

                  Diesel-urile se termina unde incepe benzina.....totusi sunt unele diesel-uri care alearga pe circuit si nu au norme C4/C3

                  Dar in general da.....avand in vedere cat de plapand e dieselul la reno puneti numai RN020 (sau cat este) si usor cu acceleratia

                  Comment


                  • La ~10000 km am schimbat uleiul si filtrul de ulei. Am bagat Shell Helix Ultra (PurePlus) 5W40. Un ulei bun cu raport pret/calitate excelent. La revizie (20 000 km) o sa folosesc cel mai probabil Elf SXR 900 5W40. Fata de uleiul din fabrica, la temperaturi scazute, motorul se aude mai frumos si este mai silentios.

                    LE - in 0.9 TCe.
                    sigpic

                    Comment


                    • Pai daca iti place shell de ce vei folosi elf? sau n-am inteles eu

                      Comment


                      • Pentru ca in reprezentanta cel mai probabil o sa aiba doar Dacia Oil si Elf, nu o sa folosesc piesele mele asa ca o sa aleg Elf. La schimbul de ulei intermediar (la 10 000 km) pe care il fac eu folosesc Shell.
                        sigpic

                        Comment


                        • Banuiesc ca reprezentanta nu stie de escapada ta cu shell....nu? altfel nu mai este garantie..

                          Comment


                          • Daca nu au montat vreo camera spion pe sub masina nu vad cum ar putea sti. Busonul a fost infiletat ca marcajul de pe el sa se alinieze cu cel de pe baia de ulei iar intre cheie si capacul de la filtrul de ulei a fost pusa hartie sa nu ramana semne. Asta preventiv, ca oricum garantia e invalidata daca uleiul ar fi de vina pentru un anumit defect cauzat masinii, ceea ce nu este cazul. Uleiul are vascozitate / norme corespunzatoare, A3/B4 - 5W40 - RN700/710.
                            sigpic

                            Comment


                            • Metode de detectare pot fi....

                              Auzisem ca si Dacia aplica gaselnita cu uleiul, desi in mod normal poti folosi orice ulei doresti daca respecta norma.Treaba asta e frecventa la multe reprezentante, mai ales in Romania....

                              La TCE-ul tau iti recomanda o vascozitate anume sau doar norma A3/B4 si o paleta mai larga de vascozitati? ( cum era la mpi)

                              Comment


                              • Norma A3/B4 iar ca vascozitate 10W40 / 5W40 / 0W40. La Reno, aceeasi motorizare, este mentionata si norma RN.

                                Din ce am mai vazut pe forum, multe reprezentante au folosit / folosesc Dacia Oil Premium 5W30 in 0.9 TCe, care desi este mai bun decat Dacia Oil Plus 10W40, nu prea este potrivit, fiind A5/B5.

                                Destul de "clasic" la capitolul preferinte ulei TCe-ul, la Ford EcoBoost se foloseste 5W20. Cu toate astea, o revizie anuala iese ~600 lei, cu filtru de polen carbon activ...cat la Logan .

                                LE - pe configuratorul de ulei Shell, la varianta "premium", pentru Romania apare 5W40 Helix Ultra. Pentru Rusia apare 0W40, fara alternativa mai ieftina.
                                Last edited by LifeDrainerRO; 2 January 2017, 18:33.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google