Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by prometheus View Post
    Am vazut si eu c-au inceput sa aduca si altceva in afara de RedLine , mi-ar placea sa vad si ROYAL PURPLE, Pennzoil.
    Pennzoil = Shell. Daca ai fi fost interesat de Pennzoil Ultra Platinum, poti cumpara Shell Helix Ultra, e cam acelasi lucru. Si este un ulei foarte ok pe deasupra, cu un raport pret-calitate corect.

    Eu folosesc de 5000 km Shell Helix Ultra 5W40 in TCe si sunt multumit de cum merge / se aude.

    LE - are multi zinc si fosfor Amsoil respectiv dar este foarte vascos la rece, fiind 10W. Cel putin pentru perioada rece, nu ofera cine stie ce protectie la pornire, unde are loc cea mai mare uzura. Un 0W/5W ar fi mult mai ok, fie el 30 sau 40.
    Last edited by LifeDrainerRO; 9 April 2017, 22:56.
    sigpic

    Comment


    • Folosesti de 5000km shell si esti multumit? - Eu am folosit Redline 200 000 km si m-am plicti...)))


      Daca te uitai atent la Amsoil ai fi vazut ca vascozitatea la 40grd precum si pour point sunt foarte asemanatoare unui 5w ...

      Fiind complet sintetic si ultra dopat cu diverse chestii, nu are nici o treaba cu protectia la rece....de alte lucruri ma tem eu....

      In alta ordine de idei ai grija la TCE.....in mpi poti sa pui si mineral, daca il schimbi la timp nu are nici pe naiba insa ramane de vazut la tce...

      Comment


      • Nu toate motoarele logan 16v au culbutori hidraulici.1.2 16v d4f 732 are culbutori mecanici.

        Comment


        • Nasol.....inseamna ca au suprafatele camelor/culbutorilor al dracului de bine tratate incat sa se arunce la asa ceva.....
          Sau motor de unica folosinta...

          Daca sunt mecanici, indiferent ca sunt 16,32,xy atunci zincul si fosforul ajuta la protectia suprafetelor, ceva zgomot redus.....insa nu se impaca bine cu E5, zincul si fosforul nu prea fac bine la catalizator....
          Nu inseamna ca pica in 50 000km insa....

          Treaba asta la catalizator o zic unii specialisti....practic la euro 3 la mine catalizatorul merge ff bine dupa 200 000 km de redline si inca cel putin atat de alte uleiuri full saps....treaba asta e bonus la mine deoarece pe mine ma doare-n cot de catalizator si de normele euro

          Comment


          • in 100000 km sau mai mult, ca nu cred ca este atat de sensibil, din moment ce mere 5w40 (elf si altele) poate sa mere si M1 0w40.

            Comment


            • Am uitat sa specific ca 1.2 16v are o singura axa cu came.

              Comment



              • pt cine e interesat... sunt si restul la acelasi pret de la ei

                Comment


                • ce imi recomandati intre cele 2 uleiuri?
                  Attached Files
                  http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                  Comment


                  • Dintre cele doua, eu as alege elf.

                    Comment


                    • Elf, strict dintre cele 2....
                      Poti incerca insa un M1 0w40, e un pic mai scump dar e diferenta calitativa

                      Comment


                      • am cumparat ulei mobil 1 esp 5w30 cu 112 lei 4 litri
                        sigpic

                        Comment


                        • Am dat comandă de mobil 1 0w40 NL, 139 lei. În Ploiești din peste 10 magazinele de profil abia unul avea Mobil 1 la numai 190 lei (trăiască online-ul ), asta ca să vă faceți o idee ce rahaturi de uleiuri pun majoritatea românilor.
                          Întrebarea mea e următoarea, scade cumva zgomotul de tacheți la relanti cu acest ulei? Acum am castrol 5w40, si motorul a fost silențios doar 2-3000 de km, acum zici că-i diesel la relanti. Și încă ceva Castrolul arată groaznic de negru la 10.000 de km. De fapt de pe la 6-7000 arată așa. Cine a zis că nu se împacă Castrolul cu Loganul mare dreptate a avut (mr K parcă a zis asta��)

                          Comment


                          • Ma bate gandul ca la urmatorul schimb de ulei sa incerc Amsoil Extreme Power 0W40, ca alternativa la RedLine 0W40.
                            Deocamdata nu poate fi gasit nicaieri in Ro, nici macar la distribuitorul oficial pe Ro. Chiar si pe site-ul Amsoil USA el inca nu apare.
                            Insa in cel mai scurt timp (1-2 luni maxim), am primit asigurari ca va fi disponibil.

                            Din caracteristici, pare peste M1 si destul de apropiat de RL.
                            Are cea mai mica valoare de Noack din cate am vazut la un 0w40.
                            In plus are si mult "controversata" norma RN.
                            Insa, pe de alta parte vad ca intervalul de schimb recomandat este de 8000km...

                            Pareri?
                            Attached Files

                            Comment


                            • Pai cred ca defapt asta este intervalul real de schimb .. 8000 km mai pentru toate uleiurile.

                              Bine c-ai inceput sa bagi uleiuri cu adevarat bune dupa 200k !! pana acum saracu motor a trait numa cu paine si mustar
                              Last edited by prometheus; 25 April 2017, 20:58.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • E pa dracu, n-a tusit nici cu Elv Evolution SXR 5w40 sau Elv Excellium 5w40 ani de zile. Doar ca dupa 5-6000km le rupeam filmu'
                                Last edited by Kojak; 25 April 2017, 21:06.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google