Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu mai credeti in toti tembelii de pe net....ganditi mai intai !

    Am mai scris despre polonezul ala sau ce dreq este....asa zisele lui teste nu-s in conditiile in care lucreaza un ulei in motor, testele alea sunt zero


    Daca stiti engleaza uitati-va mai jos cum cei de la Amsoil arata trucul care il face Piotr ala.....daca va luati dupa testul lui Piotr, ar trebui sa folositi sampon in motor ca oricum ala intrece in conditiile testului lui, orice ulei....doar uitati-va ce rezultat au cu Head&Shoulders !


    https://www.youtube.com/watch?v=Ne7ayhPVVYY

    Comment


    • S-a gasit "uleiul" perfect, sampon H&S.

      Comment


      • Si astfel se elimina si problema consumulu ide ulei intre schimburi, la L2.

        Despre Renewable Lubricants 5w40, ce parere aveti?
        Fisa tehnica in foto 4.
        Attached Files

        Comment


        • RLi ( renewable) sunt uleiuri foarte bune, tot esterice (gr5) - sunt adversarul direct al lui RL

          Spre deosebire de RL , astia isi obtin o baza sintetica de o puritate extrema ( zic ei), cu VI spontan de peste 220.....tot ei zic ca dpdv tehnologic ( chimie alambicata sau ce hocus pocus mai fac) scad acel VI pt a putea lega esterii si ce mai au prin ei...


          Pe romaneste, RLi isi obtine performantele "natural", RL obtine acelasi lucru insa dopat sau blindat cu diverse


          Din punctul meu de vedere, am folosit mai demult RLi ( in tinerete) si pot spune ca a fost cel mai "alunecos" si elastic 5w40 folosit vreodata.....parca ar fi fost 0w15 in motor, in nici un caz 5w40.....

          Nu avea zgomot de nici un fel, pornire usoara, motor elastic in accelerari insa sunetul nu se aude ca la RL.....

          RL suna gros, infundat, ca la Muscle Car.....RLi e linistit insa subtire...ca la masinile care merg cu 0w15-0w30 (asta e perceptia mea)


          Am renuntat la RLI in favoarea RL pt ca a fost singurul ulei care mi l-a ars.....mi-a ars cam 400 ml, nu a curs pe nicaieri, am verifcat toate cele


          Pt mine si stilul meu, dopat e cel mai bun
          Attached Files

          Comment


          • ~10 mii de la ultimul schimb si 40 de mii de cand folosesc Ravenol SSL 0w40.
            Alegerea perfecta, din punctul meu de vedere.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Dupa patania cu Ravenol 0w30 sso ( adica super sintetic oil ), singurul A3 la vascozitatea asta la ei, pus intrun GTI - clar nu mai testez acest brand

              Mai exact, nu a mancat ulei dar in ture medii si ceva forja imi arunca mereu joja afara....

              Am zis bun, am gaze de carter, scapa compresie, am bulit setul ( desi e facut pe comanda cu segment suplimentar).....

              Am luat compresie si uscat si umed, nu arata nimic - valori normale, ulei nu manca, nu scotea fum; intercooler curat...

              La mers incet batranesc pana in 3000 rpm nu facea nimic...

              In accelerari peste si forja arunca joja....

              Atunci am montat ceasuri suplimentare pt presiune ulei si temperatura ulei si am vazut ca in forja desi temperatura uleiului nu crestea( am si radiator pt asa ceva) ei bine pres scadea catre....0(zero)

              Am zis ori ulei prost, ori canale infundate/cuzineti blocati pe vilbrochen....

              Am schimbat uleiul cu ceva petarda de la Motul( ce am gasit atunci) si nu mi-a mai aruncat joja....

              Concluzia? Scapa compresie datorita peliculei slabe de ulei.....cu Motul nu scapa dar mai mananca ulei( ca orice tfsi) cu ravenol nu manca ulei dar pierdea compresie pe langa segmenti....

              Aplicat la renault( care stie sa faca motoare, nu ca vag) puteti sa puneti ce vreti atata timp cat schimbati la timp uleiul, dar si treapta de viteza ( adica nu forje)

              Comment


              • La motorul meu, joja este mereu la locul ei; chiar sa vrea sa sara, ar trebui o explozie in baie, data fiind conformatia traseului care duce in baie si faptul ca pe final trebuie impinsa usor in locas. Recunosc, nu sunt un racer, dar nici nu prea e facut loganul pentru astfel de veleitati, doar ca uneori obisnuiesc sa o duc pe a 3 a pana peste suta; evident turatia e pe masura si nu am experiente neplacute. Dimpotriva, sound-ul e unic, la k4m.
                In fine, raman la Ravenol, pentru ca nu mi se pare ca e potrivit sa schimbi tipul, marca de ulei la fiecare 8 mii.
                Succes la experimente si nu uitati, cand duceti loganul la remat, sa aveti cu superulei in motor. Nu conteaza ca tabla va fi mancata de molii.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Nu trebuie sa fii racer,Dacia nu e pt asa ceva si nici explozii in baie nu sunt necesare....pt ca ai sensor de detonatie


                  E sufficient sa incerci sa treci peste 130km/h cu tr 4 de exemplu si eventual sa o tii putin la turatia aceea...gen 10-15 secunde


                  Este foarte posibil sa ramana la locul ei ( joja) pt ca motorul de logan e foarte iertator, mai ales cu aia care isi fac planuri sa il duca la Remat

                  Eu sigur nu o sa-l duc la Remat, cum nu am dus nici batranele 1310 pana acum.....dimpotriva va avea ulei atat in motor cat si in praguri, fara table cu rugina pt ca imi permit sa il intretin


                  Dar de ce sa nu schimbi marca de ulei? Crezi ca se obisnuieste cu un anumit tip de ulei sau....? Ma intereseaza rationamentul, poate asa putem sa-l obisnuim sa mearga si cu apa in loc de benzina....

                  Comment


                  • Cea mai buna norma de benzinar si diesel FARA DPF ce merge si la motoare Logan
                    Vascozitati pe alese....
                    Cerintele de calitate ale normei sunt mult peste cele ale normelor cerute de RENAULT
                    Norma este long life oil deci 10000 km/12luni duce fara probleme

                    Last edited by nec100; 28 April 2017, 16:41.

                    Comment


                    • Nu exista ulei perfect pt toate motoarele colegu`

                      Dar daca zici de "cea mai buna norma de benzinar si diesel fara DPF", iti zic eu de ce mai buna norma de benzinar si diesel si fara si cu DPF :

                      - mai jos comparatie intre norma laudata de tine MB 229.5 vs vw 504.507 (de ex):

                      - se observa ca la uzura e peste norma Mercedes (vezi wear) iar la protectie pt catalizator este.....departe rau de tot....

                      In rest, sunt cam la fel....


                      Deci lasati-o mai usor cu MB 229.5 ca exista oricand ceva mai bun, in aceeasi liga.....daca indraznesc sa trec la uleiuri axate numai pe protectia motorului ( fara sa conteze catalizatorul) atunci se allege praful de MB 229.5 al tau....

                      Mai era cineva cu Mercedes pe aici care tot vorbea despre...ceva.......mai lipseste acum sa incepi si tu sa-mi lauzi Shell Helix ultra 5w40......
                      Attached Files

                      Comment


                      • Originally posted by Hirayama View Post
                        .....mai lipseste acum sa incepi si tu sa-mi lauzi Shell Helix ultra 5w40......
                        Adica nu e bun?
                        Eu cred ca e mai bun decat Elf si am vazut ca e si mai ieftin decat Elf.

                        Comment


                        • Fane, la cat alergi dupa Shell.......as lua ELF 5w40, care il gasesti oriunde si nu e mai slab cu mult, sau nu e chiar deloc

                          Adica uneori nu merita sa alergi mai mult dupa ceva care face la fel....

                          Din acelasi motive practice poti lua de exemplu M1 0w40....

                          Dar daca piticii nu dau voie....inteleg perfect pt ca si eu am un stol si stiu cum e

                          Comment


                          • Daca piticii umbla in stoluri inseamna trebuie sa ma mai gandesc. Oscilez intre Shell si Mobil1. De obicei nu dau iama in chestii foarte laudate cum e Mobil1 in cazul asta.

                            Comment


                            • Clio RT 1.2 benzina din 1990 uns cu ELF 10W40 980000 KM...

                              Longa a vida clio perto um milhão kilometro.

                              Comment


                              • Ce motor era in 1990 cand eram tanar si nerabdator....si ce motor am eu acu in bormasina. Este conform varstei, tot 1.2, dar, nu merge cu "marmelada".
                                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google