Ce ulei folositi?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am fost la prima revizie si nu mi-au dat voie cu uleiul meu . Pentru dci ce recomandati?

    Comment


    • #17
      dacia oil...masina merge brici!!! schimbul l-am facut la 15000 si la 30000

      Comment


      • #18
        facut schimb de ulei cu dacia oil 15,30,45 de mii si in curind la 60 mii
        orice ulei daca nu ise schimba filtru prinde culoare ,dar culoarea nu este asa de importanta ca si proprietatile de ungere a uleiului
        toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

        Comment


        • #19
          Originally posted by csb
          DACIA OIL nu e bun? eu am folosit la SUPERNOVA si n-am avut probleme...
          la LOGAN inca n-am schimbat dar trebuie in curand sa fac primul schimb. ce imi recomandati?
          Dacia Oil este de fapt ulei Texaco, de obicei imbuteliat in Belgia...dar toate cele pentru export au Elf...oare de ce?Ba mai mult pe luneta masinilor(Dacia Logan) din Ungaria apare ELF
          Last edited by 1.5 DCI; 27 May 2007, 20:59.

          Comment


          • #20
            Ba mai mult, in manualul masinii scrie ca se recomanda Dacia Oil sau Elf.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #21
              Motul

              Stie cineva daca se poate folosi Motul 8100 Ester E-Tech 0W40 ? Calitatea produselor Motul este excelenta, problema ar fi de compatibilitate cu motorul de 1.4 L. Ceva pareri ?

              Comment


              • #22
                Si de ce neaparat Motul...Mobil 1 ce are ca e la fel de bun OW4O

                Comment


                • #23
                  Am citit despre Motul 8100 Ester E-Tech cateva lucruri interesante ! Se pare ca moleculele de ester au sarcina electrica indusa in timpul procesul de fabricatie . Acest lucru, spun ei, inseamna ca atunci cand motorul este oprit moloculele de ulei adera la metal datorita sarcinii, nu doar a vascozitatii(cum fac majoritatea uleiurilor). Asta inseamna ca motorul va avea mereu o pelicula de ulei intre oricare doua piese metalice ! Uleiurile "conventionale" se scurg de pe piesele motorului in baie in timpul in care motorul este oprit (Ex.: peste noapte). Si asa se previne uzura in momentul pornirii(ma refer aici la Motul). Caracteristicile acestea sunt interesante mai ales in timpul iernii, dimineata si nu numai ! De unde si 0W40 . . . Pe de alta parte mi-e greu sa aleg intre Ester E-Tech si X-cess ! Primul e esteric, al doilea nu ! Primul are standard SJ al doilea SL ! Primul e 0W40 al doilea 5w40 ! Chiar ma confrunt cu o dilema, in conditiile in care pretul cade pe locul doi !

                  Comment


                  • #24
                    Eu as zice sa pui 5W40, nici chiar 0W40.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #25
                      Si eu inclin spre 5W40 ! Am luat legatura cu P&P Lubricants(importator Motul pentru romania), la www.motul-romania.ro ! Au fost super ok ! Mi-au trimis o lista de preturi in 24 ore pe mail ! Daca exista interesati, va pot da lista, intrucat am citit comenturi cum ca se gaseste greu, etc. Nu este adevarat, trebuie doar putin mai mult efort decat sa te duci pana la Metro, dar cred ca merita ! Merci si mai astept sugestii !

                      Comment


                      • #26
                        si marmota invelea ciocolata
                        orice firma te minte frumos ca sa-si vinda marfa
                        am clienti doi distribuitori de caucicuri si la ei este la fel
                        toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

                        Comment


                        • #27
                          In ce sens ma minte ? Postul de mai devreme legat de tehnologia "Ester" nu provine de la ei ! Ci de pe site-ul mama din franta, cu cateva referinte la un site din Australia legat mai mult de motorsport ! Nu cred ca P&P Lubricants Romania e implicata intr-o conspiratie mondiala menita sa ma pacaleasca pe mine ! Sau pe tine ! Spuneam despre ei (P&P) ca mi-au vorbit frumos, si-au dat interesul si au fost prompti ! Cam atat . . . Vis-a-vis de ulei sunt in continuare curios daca cineva a folosit asa ceva(nu neaparat pe Logan) 10x

                          Comment


                          • #28
                            orice produs este umflat frumos poti sa crezi probabil cam max 80 la suta din calitatile pe care le dau
                            nu este vorba de p&p ci orice produs este ambalat si prezentat frumos
                            si nu uita ca traim intro societate de consum
                            nu mai sunt nici masinile care erau acum vreo 20 de ani
                            te tin cit e garantia si apoi trebuie sa ajungem si noi ca dincolo o alta masina noua
                            Last edited by virtualmansorin; 2 June 2007, 00:37.
                            toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

                            Comment


                            • #29
                              De acord cu tine Sorin ! Dar asta e valabil pentru toti producatorii de . . . orice ! Discutia se referea strict la folosirea de ulei Motul ! Imi spui adevarul despre producatori in general, ai dreptate si nu numai ca respect opinia ta ci chiar sunt de acord cu tine ! Dar nu m-ai ajutat sa-mi fac o parere mai clara ! Mai am cateva intrebari : 1. API SL vs SJ : ce, cum ? 2. Daca Dacia recomanda Dacia Oil 10W40, pot folosi un ulei cu indici diferiti (a se citi superiori) fara sa-mi pierd garantia(Ex. : 5W40, standard SL\ACEA A1, A3) ?

                              Comment


                              • #30
                                stiam ca dacia oil este sintetic de aceea se schimba la 15 mi de km
                                si cred ca este 5w40 nu 10w40
                                normal ca poti sa pui un ulei superior ,dacia oil stiu ca este texaco imbuteliat pentru dacia
                                eu am mai zis din moment ce dacia(renault ca nu pierd aia) da garantie 3 ani sau 100 de mii de km cu dacia oil din 15 mii in 15 mii poti sa-l folosesti cu incredere
                                nu lucrez nici la dacia si nici la texaco
                                daca tu doresti sa -i pui un alt ulei este dorinta ta si asta este
                                Last edited by virtualmansorin; 2 June 2007, 01:37.
                                toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google