TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by einstein1984 View Post
    Cu exceptii, gen nubira care are ABS pe 3 canale.
    Alessandro, MCVul ala 16v e laureat fara ABS?
    nu exista motorizare 16v fara ABS. nu stiu acum daca 16v ph1 are repartitor sau EBD. ma uit maine la tata sub masina ( 16v ph1)

    @ razvanamza da si eu sunt convins ca merge. problemele sunt altele. masina aia er 90.000 km. discurile nu au fost schimbate nici tamburii. e masina chinuita alergata rupta in gura. imi vor trebui discuri kit reparatie etrieri ferodouri tamburi lichid frana placute frana etc etc. adica vreo 500 600 lei. eu am discuri placute lichid nou ferodouri in stare perfecta.
    ma gandesc daca nu cumva vreau sa fac asta sa mi demonstrez mie ca se poate, sa demonstrez pe forum ca se poate sau ca intradevar ma ajuta atat de mult incat se merita 100 %
    ok iau frane complete de VAN. pentru a le pune in valoare eficienta trebuie gume mai late 195 sau 205. astea costa cam 300 350 / bucata. sa nu mai vorbesc de faptul ca sunt ilegale chit ca le iau pe 15". deci alti bani alta distractie la RAR sa le trec in carte
    costuri totale 600+1300+500 = 2400 se merita ?
    Last edited by alessandro; 18 September 2011, 23:30.

    Comment


    • Nu exista ABS fara EBD la Logan. Adica cu ABS n-are repartitor/limitator mecanic.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • alessandro, parerea mea e ca nu se merita, cum a zis si cataFOF acum ceva timp, ai sute de cai sub capota de nu se opreste tigaia ? mai ales ca nu le pui pentru vreo competitie ... frane stock si anvelope de 195 e simtitor mai slaba frana decat cu 185, parerea mea e ca daca ai discuri si placute de calitate, anvelope premium si o atentie minima la volan este mai mult decat suficient pentru ce motor ai ...
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • Originally posted by einstein1984 View Post
          Nu exista ABS fara EBD la Logan. Adica cu ABS n-are repartitor/limitator mecanic.
          de ce mi au spus in reprezentanta cand am luat masina si in service la revizii ca 16v faza 1 nu are EBD ? altii mi au zis ca are

          @ samy pot sa am si 50 cai sub capota, franele mai puternice sporesc siguranta ?
          cum poti sa zici ca frana cu 195 e mai slaba decat cu 185 ?

          Comment


          • da, e mai slaba raportat la cursa pedalei de frana, (e ca la corp clapeta marit, e tot aia numai ca tre sa apesi mai putin pedala de acceleratie), sistemul de franare e ingreunat de greutatea suplimentara a cauciucurilor, opresti mai repede insa gafaie discurile si placutele
            poti sa ai si 50 de cai sub capota, poti sa ai si 500, poti opri in siguranta in ambele situatii sau o poti mierli in ambele situatii ...
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • opresti clar mai repede, apesi pedala mai mult pentru ca intre ABS mai tarziu. preferi sa gafaie discurile si placutele sau sa ii tragi o stampila aluia din fata.
              ca sa nu mai gafaie exista discuri si placute de calitate si un lichid care face minuni. daca imi upgradez franele si las gumele stock distanta de oprire va fi aceiasi, deci upgrade ul este inutil

              Comment


              • corect, gumele fac diferenta intre multe situatii, dar tu conduci bazat pe faptul ca ai frane ?
                eu stiu o fraza de pe la 10 ani cand am auzit-o prima data : sa n-ai incredere-n femei si-n franele de dacie ! banuiesc ca toata lumea o stie ) cel putin subiectiv, fraza asta e perfect adevarata )
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • @ einstein pai Bmax arata la fel si in varianta plin sau ventilat. fata discului este aceiasi. le am tinut in mana pe amandoua

                  din cate am invatat despre cum functioneaza EBD ul nu cumva Loganul cu ABS si EBD lucreaza mai bine cu etrierii de VAN si tamburi stock decat Logan fara ABS ?
                  EBD ii da optim pe fata si optim pe spate. nu mai apare discrepanta mare intre fata si spate. le gestioneaza pe amandoua la maxim
                  Last edited by alessandro; 19 September 2011, 15:33. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Eu nu am Brembo max, am doar brembo pline, neventilate, negaurite. Dr_mke a avaut brembo max tip razatoare, cu fante.
                    Asta e, ca nu stiu daca EBDul se impaca bine cu balansul diferit de frane fata spate. Teoretic ar trebuie sa se descurce ok, practic nu vreau sa incerc pe masina mea.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • nu ar avea de ce sa nu se lege perfect

                      Comment


                      • corect. oricum puteti lasa "tamburasii" pe spate ca se descurca perfect. etrierul mare sa fie pe fata si discul bun. alessandre, de ce nu iei tu frumos etriere noi de la florin_dnf-ul, folosind discurile pe care deja le ai? pompa de frana face fata, spatele la fel. te mai ajuta si ebd-ul....eu zic ca te iese cel mai ieftin asa. sa nu mai zic ca am putea comanda ceva etrieri de peugeot 406 normal, sau 207, ca are cam acelasi disc. doh! neaparat placute green sau yellow sau macar premieruri. vei vedea ce inseamna frane!

                        Comment


                        • Amza, ne-ai innebunit cu placutele EBC. Sunt atat de multe alte marci mai consacrate, cu un raport calitatate pret mai mare, inca nici nu mai merita mentionat EBC.

                          Comment


                          • Ferodo, Brembo, ATE. Ce vrei mai mult de atat ?
                            '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                            Comment


                            • CarboneLorraine


                              LE > placutele din care s-au rupt pur si simplu bucati erau Ferodo Premier FDB 1781 contrafacute. Din 845 nu s-a rupt nimic, doar ca n-am mai suportat eu discurile alea in oras.

                              "De exemplu, la autovehiculele cu tractiune fata, partea din fata este mai grea decat partea din spate"

                              Static da, in timpul franarii puntea fata oricum ajunge sa aiba cea mai mare apasare la sol, chiar daca ai motorul pus pe puntea spate, fizica bat-o vina. Porsche si masinile cu motor central beneficiaza de un plus datorita pozitionarii motorului. 911 in special cu motorul montat practic in spatele puntii spate, are parte de o apasare suplimentara pe puntea spate, de unde si distantele de franare exceptionale.

                              ABS fara EBD nu stie sa tina masina dreapta pe drum cand jumatate de masina prinde gheata, nisip, etc. ABS-ul ''simplu'' stie sa-si regleze franare pe fiecare roata si atat. Cielo si Espero aveau ABS cu 3 canale, 2 fata si 1 spate, din cate tin eu minte.

                              Loganul a iesit foarte bine la proba u-split, cu stabilitate fara repros, fara maini pe volan, desi era incaltat cu Montana (care au penalizat cu distanta destul de mare).
                              Last edited by dr_mke; 19 September 2011, 19:47. Reason: Automerged Doublepost
                              sigpic

                              Comment


                              • testat de mine jumate asfalt jumate gheata masina merge perfect drept fara maini pe volan

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google