Jante Deformate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    am vorbit cu beti de la auto soft si te costa cam 3mil distractia
    si mai am pe cineva pe antiaeriana la 190 ron indreptate,echilibrate tot tacamul
    suna-ma maine sati dau nr lui daca vrei
    si cam are dreptate seba
    bafta

    Comment


    • #32
      Pe baietii de la vulcanizarea de pe Antiaeriana ii recomand si eu.Am indreptat acum 2 ani 2 jante de Megane la ei si au fost foarte ok.

      Comment


      • #33
        aseara, clar nu puteam sa stau linistit cu problemele pe masina, m-am apucat de nebun sa o ridic pe cric (deja inebunisem si ma gandeam ce table o sa-mi iau si cum o sa arunc rahaturile astea in beci) si am inceput sa ma uit foarte atent la ele. La 3 jante din 4 se vedea mai mult cum anvelopa nu era complet lipita de buza jantei pe interior. M-am dus la benzinarie am bagat 3 atmosfere (ca mai mult nu intra) si am forjat-o nitel sa se aseze pe jante.
        Nu e niciuna perfecta dar bataia e prea mica pentru a incerca indreptare, e aproape insesizabil la modul ca bat 1 mm jantele. Profilul se iinvarte drept pe janta ...
        Deci mare grija unde va duceti si cine pune mana pe masina, stati cu ochii in 4 ca nu intereseaza pe nimeni ca pleci cu rotile 8 acasa....
        Last edited by 77sky; 30 June 2012, 09:11.
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • #34
          Pai daca asa ti-au pus anvelopele pe janta nu m-as mira sa fie si echilibrarea facuta de mantuiala...
          Poate ar trebui sa mergi la o vulanizare buna sa le reechilibrezi.

          Comment


          • #35
            rererereechilibratul s-a facut ultima data pe un aparat nou nout, si au cerut foarte putin, toate pana in 40 grame plumb ...
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • #36
              de fapt au cerut mediu. sub 20 e putin. peste 60 deja guma e scrap in fabrica. sa va faceti o idee despre ce gume purtati pe masini
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #37
                Sunt constient ca nu am cele mai ok gume sau jante, dar m-am convins ca si o anvelopa noua monata pe o janta la fel de noua poate cere plumbi cam multi. Ca idee, vanzatorul zicea ca jantele astea ies din fabrica neinvartite pe un aparat de verificat. Mi-e foarte greu sa cred ca fabrica le vinde neverificate mai ales ca e o piesa de care depinde urmatoarea curba, nu e vreo tetiera ...
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • #38
                  Poate ies din fabrica neechilibrate (e si normal) dar nu si neverificate cf unor proceduri standard pt orice producator de jante, vorbim totusi de un element de siguranta majora.

                  Arata fain astea ale tale.
                  Si cum spui, stii ca n-ai cele mai bune jante sau anvelope sau masina.
                  D-aia un set de jante (forma similara) poa' sa coste 1500 lei sau 3000 lei...sau mai mult.

                  Comment


                  • #39
                    da. si alea sa fie la fel de dezechilibrate. in mod normal, jantele dn aliaj vin cu dezechilibru mai mare decat cele de tabla, care daca au geometria buna, au dezechilibru minor. problema e ca vran sa fabrice jante usoare, producatorii nu au unde sa dea gauri de echilibrare, ca ar slabi rezistenta jantei. asta nu impiedica, asa cum zicea tavi, sa se faca macar verificarile geometrice si o masurare de dezechilibru, chiar daca nu se poate remedia, dar peste un anumit grad, jantele sa fie sparte, retopite si re-turnate.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #40
                      Am si eu o problema cu jantele si nu cred ca are rost sa deschid alt topic.

                      Eu am jante de aliaj originale Dacia model Bran. La ultima echilibrare am observat ca toate 4 sunt ovalizate (mai exact au un loc unde parca au fost turtite - cred ca e vorba cam de 1 cm, pe partea dinspre interior, mai vizibil pe cele din fata).

                      Avand in vedere ca n-am avut pe nicio roata mai mult de 20g inainte nu-mi dau seama daca de vina sunt cei care mi-au ridicat masina sau faptul ca e posibil sa fi trecut prea tare peste o linie de cale ferata.

                      As lua doua jante noi sa pun macar pe fata pentru ca merg mult pe autostrada si ma gandesc la siguranta insa as vrea sa stiu daca jantele originale sunt suficient de rezistente comparativ cu alternativele din acelasi segment/clasa de pret. De asemenea as putea pune un cauciuc o idee mai lat (195) si cu reinforced sidewall, avand in vedere ca e diesel si este ceva greutate pe fata.

                      Sugestii?

                      Comment


                      • #41
                        exista si alte masini, unele mai grele, la care se pune 185/65R15. pune tu gume cu flancuri intarite si apoi intreaba-te de unde ai galme in jante
                        ca fapt divers, trei sferturi dintre deformarile minore au loc pe inerior, unde nu exista profil de rezistenta, ca pe exteriorul jantelor. nu jantele sunt problema, ci drumurile noastre.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #42
                          jantele mele originale sunt modelul Alium. au 3 ani si aroape 60.000 km facuti prin toata tara, pe drumurila care sunt.

                          in primavara cand am montat gumele Michelin erau absolut perfecte.

                          la echilibrare 2 roti au cerut cate 5 grame una 10 grame si inca una nimic.

                          de la 0 la 190 volanul sta linie, nici cea mai mica vibratie.

                          Comment


                          • #43
                            Aceeasi situatie ca alessandro am trait-o si eu cu jantele de aliaj de pe supernova din fabrica. Absolut nicio problema, jante rulate pe toate drumurile de rahat ce le avem.

                            Pe mine ce ma deranjeaza enorm e ca jantele sunt noi. Nu ma intereseaza cat sunt de low cost insa noi fiind ar trebui sa existe un minim de rezistenta pe care sa-l ofere si o anume siguranta.

                            Eu m-am convins in ceea ce priveste jantele mele de aliaj, sunt ok, dar sincer sa va spun tot am ramas cu un cui la inima in legatura cu ele desi n-au avut nicio vina. In tot mai multe domenii exista din ce in ce mai multi Dorei astfel incat iti vine sa rezolvi dracului toate problemele in curte.
                            Imi piuia alarma in draci. O armam si in 2 minute incepea sa piuie ca si cum ar fi una din usi deschise. In final am descoperit ca firul care ducea la senzorul legat la capota era sectionat si facea masa cu caroseria. Nu vreau sa-mi imaginez ce s-ar fi intamplat daca m-as fi dus undeva la un service cu o "problema" la electrica ... mi-ar fi desfacut aia si uch-ul, poate-o fi de acolo
                            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                            Comment


                            • #44
                              deci pana la urma jantele sunt ok ?

                              Comment


                              • #45
                                Atentia pe care o dai tu cand muncesti la lucrul tau n-ai sa o intalnesti in niciun service, totul e sa te mai si pricepi.

                                Deci pot sa iau linistit alte jante 'de origine' ca nu acolo e problema.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google