Informatii utile

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • zlate58
    replied
    culbutori

    Originally posted by andrei View Post
    Adica culbutori cu rola, nu?
    da dar numai la K4M ADICA 1.6 16V

    Leave a comment:


  • andrei
    replied
    Adica culbutori cu rola, nu?

    Leave a comment:


  • zlate58
    replied
    tacheti

    Originally posted by andrei View Post
    Ia intreaba-l tu pe STI daca se regleaza tachetii, sa vedem atunci cine are dreptate.
    motorul 1.6 16v are reglaj hidraulic al culbutorilor

    Leave a comment:


  • andrei
    replied
    Are fix 3,5 L, nu e mai mic de atat.

    Leave a comment:


  • laurentiupopa
    replied
    Si o completare pentru primul post (edit, daca se poate), rezervorul lichidului de spalare parbriz are undeva intre 3,25-3,50 l.
    Sa fie toate capacitatile...

    Leave a comment:


  • SoNyKeL
    replied
    Originally posted by cristianionut View Post
    CĂRBÚNE, cărbuni, s.m. I. 1. Rocă combustibilă amorfă, de culoare gălbuie, brună până la neagră, friabilă, formată prin îmbogăţirea în carbon (în lipsa oxigenului din aer) a resturilor unor plante din epocile geologice şi folosită drept combustibil şi ca materie primă în industria chimică şi în metalurgie.
    tu ai zis carbon ma nene nu ma lua pe mine cu DEX-u ca nuti mere , cand aveam eu dexu in ghiozdan tu nu aveai fix in casa
    andrei stiu cum e cu filtru cu carbune activ am chochetat cu acvaristica acum cativa ani ...

    Leave a comment:


  • andrei
    replied
    @SoNyKeL: E carbune activ, ca la filtrele pentru hota de exemplu.

    Leave a comment:


  • cristianionut
    replied
    CĂRBÚNE, cărbuni, s.m. I. 1. Rocă combustibilă amorfă, de culoare gălbuie, brună până la neagră, friabilă, formată prin îmbogăţirea în carbon (în lipsa oxigenului din aer) a resturilor unor plante din epocile geologice şi folosită drept combustibil şi ca materie primă în industria chimică şi în metalurgie.

    Leave a comment:


  • SoNyKeL
    replied
    bai cristiane e carbon activ sau e carbune activ...

    Leave a comment:


  • DRIVERMAN
    replied
    filtre cu carbon activ tocmai pentru o eficienta sporita -ai tu pe vw dar aici esti la logan si nu prea se potriveste ce spui tu

    Leave a comment:


  • cristianionut
    replied
    revizia la masina este de doua feluri:
    -interval fix cum este la logan.
    -interval extins unde masina merge cu un ulei longlife care merge intre 30-50 000 de kilometri.Acest interval a fost extins din considerente de protectia mediului si a micsora costurile de intretinere.Intervalul este dictat de computerul masini care are un senzor in baia de ulei care analizeaza permanent calitatea uleiului.
    Criterii precum ca in romania e praf si alte chestii din astea sunt basme.Constructorul de masini face masina pentru mai multe zone geografice a fii utilizata.pentru zone de praf precum noi , turcia, grecia, etc sunt filtre cu carbon activ tocmai pentru o eficienta sporita.

    Deci meseriasi de la service nu stiu cum ssa-ti ia bani mai repede,,,,

    Leave a comment:


  • andrei
    replied
    Se pune ELF RENAULTMATIC D2.

    Leave a comment:


  • dybo66
    replied
    saluta baieti pentru directie asistata e bun dextron 2 d sau imi recomadati altceva

    Leave a comment:


  • andrei
    replied
    Am mai zis si in alta parte pe forum chestia asta si mai zic si aici.
    Durata intre revizii e mai mare in alte tari datorita faptului ca au alta clima (deci alte piese in componenta motorului si alt tip de ulei in motor, CV) si mai mult faptului ca au vrut sa se alinieze cu ceilalti producatori, care au toti revizia la 20.000 km. Costul reviziilor e mult mai mare decat la noi, deci tot acolo iesi, dar macar l noi o sa tina motoarele mai mult pentru ca se face schimbul de ulei si filtre mai repede.
    Gata, aici incheiati off-topicul.

    Leave a comment:


  • rexthekingro
    replied
    Nu este atat de important pentru mine faptul ca revizia se face la 10.000 km si nu la 20.000km, atata timp cat acest lucru ar fi normal...dar dupa cum am aratat mai sus, in Franta revizia se face la 20mii km, iar la noi la 10mii...as vrea doar sa aflu care este motivul, atat. Si nu ala cu praful...am lucrat ani de zile afara (Praga si Munchen) si diferenta de "praf" nu are nici o relevanta.

    Oricum, nu vreau sa ma contrazic cu nimeni, am vrut doar sa ofer o informatie celor care poate nu o aveau. In privinta Logan-ului, eu sunt extrem de multumit de el si de calitatea lui. Cine vrea mai mult confort si performanta, are toata libertatea de alegere, insa in clasa lui Logan-ul nu are contracandidat.

    Am scris si celor de la Pitesti, sa vad care este motivatia oficiala. Daca cineva nu se simte lezat de problema prezentata de mine, este liber sa nu o ia in seama. Dar eu cred ca daca noi nu cerem, nimeni nu o sa ne dea...si in continuare o sa platim cel mai scump pentru aceleasi lucruri, fata de cei din strainatate. La noi orice produs este mai scump decat afara si asta pentru ca suntem un neam care fura si isi dau in cap unul altuia. Asta e, din pacate...

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google