Originally posted by andrei
View Post
Informatii utile
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Si o completare pentru primul post (edit, daca se poate), rezervorul lichidului de spalare parbriz are undeva intre 3,25-3,50 l.
Sa fie toate capacitatile...
Leave a comment:
-
Originally posted by cristianionut View PostCĂRBÚNE, cărbuni, s.m. I. 1. Rocă combustibilă amorfă, de culoare gălbuie, brună până la neagră, friabilă, formată prin îmbogăţirea în carbon (în lipsa oxigenului din aer) a resturilor unor plante din epocile geologice şi folosită drept combustibil şi ca materie primă în industria chimică şi în metalurgie.
andrei stiu cum e cu filtru cu carbune activ am chochetat cu acvaristica acum cativa ani ...
Leave a comment:
-
CĂRBÚNE, cărbuni, s.m. I. 1. Rocă combustibilă amorfă, de culoare gălbuie, brună până la neagră, friabilă, formată prin îmbogăţirea în carbon (în lipsa oxigenului din aer) a resturilor unor plante din epocile geologice şi folosită drept combustibil şi ca materie primă în industria chimică şi în metalurgie.
Leave a comment:
-
filtre cu carbon activ tocmai pentru o eficienta sporita -ai tu pe vw dar aici esti la logan si nu prea se potriveste ce spui tu
Leave a comment:
-
revizia la masina este de doua feluri:
-interval fix cum este la logan.
-interval extins unde masina merge cu un ulei longlife care merge intre 30-50 000 de kilometri.Acest interval a fost extins din considerente de protectia mediului si a micsora costurile de intretinere.Intervalul este dictat de computerul masini care are un senzor in baia de ulei care analizeaza permanent calitatea uleiului.
Criterii precum ca in romania e praf si alte chestii din astea sunt basme.Constructorul de masini face masina pentru mai multe zone geografice a fii utilizata.pentru zone de praf precum noi , turcia, grecia, etc sunt filtre cu carbon activ tocmai pentru o eficienta sporita.
Deci meseriasi de la service nu stiu cum ssa-ti ia bani mai repede,,,,
Leave a comment:
-
saluta baieti pentru directie asistata e bun dextron 2 d sau imi recomadati altceva
Leave a comment:
-
Am mai zis si in alta parte pe forum chestia asta si mai zic si aici.
Durata intre revizii e mai mare in alte tari datorita faptului ca au alta clima (deci alte piese in componenta motorului si alt tip de ulei in motor, CV) si mai mult faptului ca au vrut sa se alinieze cu ceilalti producatori, care au toti revizia la 20.000 km. Costul reviziilor e mult mai mare decat la noi, deci tot acolo iesi, dar macar l noi o sa tina motoarele mai mult pentru ca se face schimbul de ulei si filtre mai repede.
Gata, aici incheiati off-topicul.
Leave a comment:
-
Nu este atat de important pentru mine faptul ca revizia se face la 10.000 km si nu la 20.000km, atata timp cat acest lucru ar fi normal...dar dupa cum am aratat mai sus, in Franta revizia se face la 20mii km, iar la noi la 10mii...as vrea doar sa aflu care este motivul, atat. Si nu ala cu praful...am lucrat ani de zile afara (Praga si Munchen) si diferenta de "praf" nu are nici o relevanta.
Oricum, nu vreau sa ma contrazic cu nimeni, am vrut doar sa ofer o informatie celor care poate nu o aveau. In privinta Logan-ului, eu sunt extrem de multumit de el si de calitatea lui. Cine vrea mai mult confort si performanta, are toata libertatea de alegere, insa in clasa lui Logan-ul nu are contracandidat.
Am scris si celor de la Pitesti, sa vad care este motivatia oficiala. Daca cineva nu se simte lezat de problema prezentata de mine, este liber sa nu o ia in seama. Dar eu cred ca daca noi nu cerem, nimeni nu o sa ne dea...si in continuare o sa platim cel mai scump pentru aceleasi lucruri, fata de cei din strainatate. La noi orice produs este mai scump decat afara si asta pentru ca suntem un neam care fura si isi dau in cap unul altuia. Asta e, din pacate...
Leave a comment:
Leave a comment: