omule in afara adica in alte tari se considera ca nu-i asa mult praf ca in romanica si daia se considera ca nu-i nevoie sa faci asa des revizili implicit schimbarea filtrului de aer...
nu mai vreau sa ma arunc prea tare in subiect dar si daca erau revizile la 10mii era ok ptr uni daca ar fi la 50de mii ar fi perfect
Informatii utile
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Daca deocamdata in Bucuresti este mai mult praf decat in alte orase (desi in majoritatea oraselor din provincie nu este valabil), nu inseamna ca revizia (ma refer in special la schimbul de ulei) trebuie sa se faca mai des. Masina are un filtru de aer care are tocmai acest rol de protectie...in cel mai rau caz ar creste consumul de carburant, daca excesul de praf ar fi o asa de mare problema. Si aglomeratie exista si in strainatate berechet...oricum, daca circuli cu masina in regim urban, in manual se recomanda sa se faca schimbul la 5000km...
Exista uleiuri de motor recomandate pentru a fi folosite 30.000 km chiar si pt motoare diesel si cred ca pot fi f bine folosite acestea...iar de exemplu Peugeot face reviziile la 20.000 km in Romania, deci clar alta este "problema".
Parerea mea este ca o sa vedem peste ceva timp ca Dacia va beneficia de un "nou salt tehnologic" care va permite realizarea reviziei la 20.000km...desigur, in schimbul unui cost suplimentar pentru "noua" motorizare.
Leave a comment:
-
da asa e in afara se fac la 20de mii ptr benzina si la 30de mii ptr benzina.
acum o sa zica cineva ca ne fura romanii pe fata , in primu rand acolo nu-i atata praf si traficu nu-i asa greoi
Leave a comment:
-
Un lucru ff interesant...am gasit azi pe site-ul Renault un document unde se spune ca perioada la care se face revizia la Logan cu motor diesel este de 20.000 km, fata de 10.000 km cum scrie in manualul masinii.
Este posibil ca acest lucru sa se datoreze uleiului folosit, dar ma intreb de ce este aceasta diferenta?!!??? Banuiesc ca nu s-au gandit sa platim mai putin pe ulei, ca suntem mai saraci...si sa platim dublu revizia
Leave a comment:
-
@sonykel: 4,7 L fara schimbarea filtrului de ulei si 4,8 L cu schimbarea lui.
@boris: Posibil sa intre 4,3 L, nivelul se ajusteaza dupa joja.
Leave a comment:
-
4 L fara schimbarea filtrului de ulei si 4,1 L cu schimbarea filtrului de ulei.
Leave a comment:
-
-
Sper sa nu te superi, dar n-ai nimerit bine.
Uite aici: http://www.loganclub.ro/forum/showthread.php?t=429
Leave a comment:
-
sper ca aici postez bine
sa nu mai fiu trimis pe alta sectiune
deci in legatura cu filtru de polen care lipseste cu desavirsire din interioram obs in spate la consola locasu,si daca lam decupa ar merge un filtru de polen,dar ma intreb daca montam acest filtru se pierge ceva la garantie?!
filtre compatibile interior :
filtru renault clio3; cod : 7701059997
filtru mann ; cod : 1829
filtru purulator cod : c 18337
cam astea ar fi compatibile
astept ceva sugesti sau argumente
Leave a comment:
-
Utile
pentru cei interesati..Attached Files- Deficiente si calitati Dacia Logan.pdf (102.6 KB, 1139 views)
- Agent de curatare instalatie climatizare.pdf (28.8 KB, 738 views)
- Demontare agrafe tapiterie usi.pdf (43.8 KB, 657 views)
- Lichid de racire GLACEOL RX tip D.pdf (29.8 KB, 635 views)
- Metoda de lipire a geamurilor.pdf (58.6 KB, 587 views)
- Pregatire vehicul nou.pdf (28.6 KB, 602 views)
- Procedura control baterie.pdf (59.5 KB, 717 views)
- Ulei cutii de viteze si punti.pdf (25.1 KB, 694 views)
- Ulei motor.pdf (38.6 KB, 1051 views)
Leave a comment:
-
Ia intreaba-l tu pe STI daca se regleaza tachetii, sa vedem atunci cine are dreptate.
Leave a comment:
Leave a comment: