distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • de la mecanic si dupa seria de sasiu

    Comment


    • Pe buna dreptate,posesorii de Logan-uri si nu numai sunt ingroziti de urmarile care survin dupa ce se rupe cureaua de transmisie si incercarea disperata a soferilor de a reporni masina nestiind ce s-a intimplat. Cu atata tehnologie care este la ora actuala "nu inteleg" de ce constructorii nu au facut un senzor care sa semnaleze ruperea curelei

      Comment


      • Originally posted by Costi-bc View Post
        Difera rola intinzatoare. Dupa 2010 distributia se tensioneaza singura cu ajutorul acelei role , de aceea e mai scumpa , dar cred ca se schimba la 90.000 km nu la 60.000 ca cea veche.
        Rola intinzatoare am si eu, iar masina e din 2005. De unde ai scos-o?

        Comment


        • Originally posted by nickpick View Post
          ...."nu inteleg" de ce constructorii nu au facut un senzor care sa semnaleze ruperea curelei....

          Hmm....pai poti sa ne spui tu cam ce "sensor" ar trebui sa masoare "ruperea curelei" si eventual ce semnale, de unde si in ce fel sa le culeaga.....iar daca ai raspuns pt astea, inchizi problema cu "cine sa le interpreteze" ca rupere a curelei....

          In al doilea rand si perfect practic.....tu crezi ca uzina prefera sa investeasca intro astfel de avertizare cand costurile cresc exponential daca clientul nu stie ca s-a rupt cureaua si insista sa o porneasca ( distrugand astfel mai multe piese, unele iremediabil)? Reprezentantele din ce mai traiesc?

          Comment


          • Originally posted by Razvy View Post
            Rola intinzatoare am si eu, iar masina e din 2005. De unde ai scos-o?
            oi avea, dar la aia se face tensionarea curelei cu frecventmetrul (diapazonul).
            el se referea la rola intinzatoare ca la diesel, unde tensionarea se face automat.

            Comment


            • Diapaz bre, nu diapazon, ca nu-i "pian", da-l dreaq
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • banuiesc ca principiul e acelasi.e vorba de frecventa vibratiilor in functie de care si diapazonul are tonalitati diferite.

                Comment


                • Originally posted by B997NDL View Post
                  rola intinzatoare ca la diesel, unde tensionarea se face automat.


                  Completare: nu se face automat, se face cu grija ca acul indicator sa "pice" intre maxim si minim, cei care au avut o astfel de rola cu autoghidaj stiu despre ce vorbesc.....s-a usurat lucrul in sensul ca nu mai este nevoie de dispozitiv-diapaz suplimentar

                  Rola respective poate fi cumparata separat, daca aveti un Kit "vechi" fara rola cu autoghidaj- este perfect compatibila

                  Rolele respective cu autoghidaj au fost introduce la benzina din 2006 incepand cu primele serii de 1.6 16v; ulterior leau trecut si la 8V

                  Comment


                  • stiu exact cum se face ca tocmai am facut distributia. (ma rog... anul trecut. )

                    Comment


                    • Totusi kitul de 1.4 dupa 2010 cu tensionare automata a curelei, n-ar fi compatibile la Logan 1.4 pana in 2010. Au dorit unii sa puna, s-au interesat si au fost lamuriti ca nu merge kitul "ala nou".
                      Last edited by mr.K; 29 May 2014, 20:54.

                      Comment


                      • Mai exact la ce anume te referi- sa nu corespunda?

                        Rola cu autoghidaj este compatibila......ceea ce nu prea se potriveste este pompa de apa-din cate stiu- si daca "kitul" include pompa de apa atunci probabil ca la acesta se referea....pompele de apa sunt pe ani de fabricatie, pana in 2009 si dupa 2009, din cate stiu

                        Comment


                        • Originally posted by nickpick View Post
                          Pe buna dreptate,posesorii de Logan-uri si nu numai sunt ingroziti de urmarile care survin dupa ce se rupe cureaua de transmisie si incercarea disperata a soferilor de a reporni masina nestiind ce s-a intimplat. Cu atata tehnologie care este la ora actuala "nu inteleg" de ce constructorii nu au facut un senzor care sa semnaleze ruperea curelei
                          Se putea face un senzor ( defapt doi care sa comunice impreuna) , dar unii producatorii mizeaza exact pe frica utilizatorilor. Altii deabia asteapta sa se rupa distributiile ca sa vanda motoare noi. In plus degeaba iti indica ca s-a rupt in mers...

                          @ razvy -lamurit?
                          o/____\o
                          (i)
                          .........

                          Comment


                          • Concret-a inlocuit cineva rola veche cu rola cu autoghidaj pe motoarele cu 8v mai vechi de 2010?

                            Comment


                            • Originally posted by .interceptor View Post
                              Hmm....pai poti sa ne spui tu cam ce "sensor" ar trebui sa masoare "ruperea curelei" si eventual ce semnale, de unde si in ce fel sa le culeaga.....iar daca ai raspuns pt astea, inchizi problema cu "cine sa le interpreteze" ca rupere a curelei....

                              In al doilea rand si perfect practic.....tu crezi ca uzina prefera sa investeasca intro astfel de avertizare cand costurile cresc exponential daca clientul nu stie ca s-a rupt cureaua si insista sa o porneasca ( distrugand astfel mai multe piese, unele iremediabil)? Reprezentantele din ce mai traiesc?
                              Dupa ce s-a rupt cureaua, s-a distrus ce era de distrus, nu mai adaugi nimic daca dai la demaror.
                              Ce dracu rost are sa pui un senzor folosit de 1 masina din 100 000 odata in viata ei?
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • Originally posted by gorica1979 View Post
                                Concret-a inlocuit cineva rola veche cu rola cu autoghidaj pe motoarele cu 8v mai vechi de 2010?
                                Pe aici nimeni, poate .interceptor .
                                Totusi, de ce ai plati mai mult pe rola aia, ca sa faca ce? Sa inlocuiasca mecanicul care tensioneaza cureaua? Mare scoafala, daca schimbi distributia undeva unde mecanicul stie ce face.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google