Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by IancuMIC View Post
    Asta insemna ca, cei care sustineau ca masina merge in parametrii (nu contest acest lucru) cu bujiile reglate la 0.8, din totalul celor 60.000km, cei mai multi i-au facut cu gap-ul la 0.9 si 1mm, fara ca acestia sa stie.
    In plus astea sunt bujiile pe care dr_mke le cunoaste foarte bine.

    Comment


    • Originally posted by Octavian View Post
      M-am enervat si am masurat )

      Aoleuuu
      1,05 mm, 1mm intra fara stres, 1,1 nu intra, 1,05 intra la fix..

      Da' ce sa zic, motoru merge brici asa )

      Am oaresce rezrve ca la 0,6 m gap cum vine de la producator ar merge ca acum............

      Octavian,

      Uite niste NGH iridium rulate 10.000 de km, astea au varf de iridiu care la tine in poze parca lipseste cu desavarsire din cauza uzurii..le-am luat de pe forum cu 80 de ron la oferta

      NGK iridium rulate 10.000 de km vs NGK platina PFR6Q rulate 70.000 de km

      GAP cat casa la astea uzate, toate erau slabite aproape ca le scoteam cu mana daca puteam sa o bag acolo, in special cea cu ulei pe ea, in fine am mai schimbat niste garnituri care puteau supura ulei in locasul bujiei, motor 1.8 T
      Attached Files
      Last edited by Drogas; 6 September 2013, 10:54.

      Comment


      • Nu lipseste , nu-l vezi de lera, sunt aprx ca la tine in poza doi.
        Nu mai desfac ca nu mai am chefu de aseara )

        Comment


        • Diametrul electrodului de iridium este de 0.6 mm, nu distanta intre electrozi !

          Engleza de balta !
          sigpic

          Comment


          • Da, sorry, m-am dumirit in cele din urma.

            In orice caz, sunt foarte permisive sa zic asa, cu alea de fabrica nici poveste sa mearga ok la 1+ mm gap, cu astea zbarnaie.

            Comment


            • Salut!
              Eu folosesc de 37k km NGK Iridium. Le-am facut de noi gap-ul 0.9 cu lera fara nici un efort, deoarece varful din iridium este moale aproape ca plumbul.
              Motorul functioneaza perfect indiferent de gama de turatii.
              Bujiile originale le-am schimbat la 37k km. Acestea functionau impecabil iar gapul era 0,9 dupa atatia km.
              La consum nu am observat nici o diferenta fata de cele originale.
              In 2009 am dat 175 de lei pe bujiile NGK. Acum nu as mai da atatia bani pe un set de bujii.

              Comment


              • Poate electrodul de masa; pe ala il departezi de electrodul central, adica cel din iridium.
                Eu le-am reglat cu o surubelnita subtire si suficient de lata, ridicand electrodul de masa, fara sa folosesc drept parghie electrodul central; nici nu l-am atins; doar foarte usor cu lera la masuratoare.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Eu am turtit un pic electrodul de iridium cu lera si pana acum bujiile au functionat fara nici un complex..
                  Dam prea multa importanta aspectelor "secundare". Pt mine este mult mai importanata starea cauciucurilor, amortizoarelor, franelor, directiei si nu in ultimul rand al calitatii benzinei.

                  Comment


                  • Suzuki Swift vine din fabrica cu bujii iridium care se schimba la 90 000 de km.

                    Aceasta este o dovada de respect pentru client.
                    Logan GPL 1.4

                    Comment


                    • Nu chiar, e o dovada ca stiu sa-ti ia banii pe ceva ce nu ai nevoie. Si 1,2 turbo din 2011 are bujii long life pe clio si twingo, iridiu cu platina.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • Iridium rullz
                        sigpic

                        Comment


                        • Bujiile astea merg pe loganul 1.2 cu gpl ?


                          Pe masina am montate tot NGK dar nu stiu ce model, posibil ngk 5942 sau NGK 6799. As vrea sa schimb bujiile actuale de fabrica cu unele mai bune potrivite pt gpl si nu stiu ce as gasi la un buget acceptabil.
                          Attached Files

                          Comment


                          • Eu cred ca ar fi, dar costa o galagie de bani.
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • cro84, stai potolit si foloseste bujii normale, intretine masina cu piese bune, baga gaz si plimba-te
                              bujiile alea nu scad consumul cu 1 litru ca sa poti spune ca merita investitia
                              defapt nu exista scadere de consum din bujii ... e praf in ochi
                              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                              Comment


                              • Sper ca ai si un argument, altfel postezi fara un "suport" veridic si chiar nu e cazul, pentru e posibil sa fii "contra naturii". in ideea in care nu recunoastem ce spune producatorul, atunci eu, ca si utilizator de astfel de bujii, iti spun unde e economia; la demaraj nu mai e nevoie sa "sparg" pedalierul. Se poate urca usor si de la ~1500rpm. fara sa retrogradezi. Daca ai in argument, astept sa ma contrazici.
                                Last edited by IancuMIC; 13 September 2013, 12:57.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google