Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Leo0608 View Post
    ptr alde gica contra care vorbesc mult si prost in stilul lor caracteristic, doar ca sa se afle in treaba, am sa pun un link luat la intamplare cu pretul real (adica 61 ron). Deci despre ce vorbim aici usere Nepotu???

    si de la soran cam tot atata era pretul , le aduce el pe comanda

    Stii vorba aia: Cand vulpea nu ajunge la struguri, zice ca's acrii !

    Eu aici m-am uitat. Stii vorba aia, cand esti bogat si ai valoare ca ai dat "imensa" suma de 244 lei pe niste bujii trebuie sa-ti arati "valoarea" facandu-i pe altii saraci. Tu ia-ti si un set de jante de Porsche, ia sa vezi ca va incepe sa fuga de sub tine Loganu. Noi astia alde mai saracii am realizat ca Loganul e tot Logan, il intretinem bine dar nu-l placam cu "haur", si tot asa de saraci ce suntem, ne-am mai luat si alte masini(daca intelegi ce vreau sa zic prin masini). Si conducand si alte masini, ne-am dat seamna ca decat sa-ti iei un magar si sa bagi x lei in el incercand sa-l faci cal, mai bine suma aia o pui deoparte si-ti iei direct un cal. Asa ca te rog, nu-mi mai duce grija mie si celorlalti saraci ca mine care mergem cu NGK-uri si care nu avem acasa un altar cu Loganu din parcare placat cu haur de 24 k.
    Mai mai repet a mia oara, eu doar am pus problema rentabilitatii acestor bujii pe o masina simpla si fara pretentii cum e Loganu, vs bujii normale, nu am nimic cu cei care au Iridium, fiecare e liber sa dea si 1000 lei pe un set, sa le foloseasca sanatosi si cati mai multi km!

    Comment


    • Eu m-am lamurit cu bujiile, si nici gand sa pun altceva mai scump, folosesc Denso TT si sunt ok, cred ca la fel de ok ca si NGK V-Line.

      Comment


      • Originally posted by SYL40 View Post
        Am si eu o nelamurire: de ce ca bujie "normala" Denso se tot recomanda K20TT, cand defapt pe site-ul Denso pt motoarele de Logan sunt recomandate K20PR-U ?
        Mergi pe mâna noastră.
        Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
        Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

        Comment


        • In primul rand pentru ca tin minim 90.000 km fara probleme, lasand la o parte considerentele de raspuns al motorului. In plus, consumul se reduce usor, lucru de care ''s-au plans'' toti cei care au folosit, iar daca faci un calcul simplu, se cumpara singure cam de 2 ori in intervalul de schimb, pe langa costul unui se de bujii Eyquem.

          Cand am cumparat SupeRNova, second hand la 40.000 km, am schimbat bujiile cu unele Eyquem, cumparate din Dacia Service. In jurul a 7-8000 km rulati ma constatat o usoara crestere de consum care a devenit permanenta. Am facut un drum de Bucuresti, cu autostrada Piteci-Bucale facuta cu pedala in podea (sunt unii care stiu ca asta inseamna ad literam, 90% din timp pedala ingropata in mocheta) si am topit partial electrozii, dupa cum am constatat in Bucuresti. Apoi m-am mutat la NGK V-line, cu care am mers perfect 30.000 km. M-am uitat foarte stramb la cel care mi-a recomandat Iridium si i-am zis ca-l blastăm daca ma face sa dau banii aiurea. N-am regretat ascultand.

          Cam orice alta marca de bujie este mai buna decat Eyquem. Eu nu pot decat sa le compar ca si calitate cu Sinterom, care alaturi de Eyquem au fost cele mai proaste bujii pe care le-am folosit. La berlina mergeam fie cu Bosch Ytriu nush de care, sau Denso. Foarte multumit am fost si de alea.

          Ca tu nu crezi, problema ta. Doar nu spune ca noi, cei care ne-am convins de contrariul problemei, mintim si dezinformam. Nu de alta, dar suntem forjori notorii unii dintre noi si ne stim bine intre noi.

          Nota bene: n-ai sa ai 10 cp in plus daca pui Iridium sau orice alta marca ori model de bujie care este intr-adevar de calitate buna. Ai sa ai cei 75, 90, respectiv 105 cp mereu prezenti la datorie cand apesi pedala de acceleratie.
          sigpic

          Comment


          • Am schimbat si eu bujiile de pe masina mea pe la 48.000 km, acum trecand de 60.000 . Mi-am pus si eu problema daca se merita acea suma mai mare pe care sa o platesc pentru bujiile mai bune. Am gasit niste bujii platina/iridiu pe la 37 lei bucata si m-am decis sa le cumpar deoarece pentru motorul 1.2 de pe logan cele mai proaste bujii tot costau 17-18 lei/bucata.

            Am scos bujiile originale ale masinii care nu dadeau semne de oboseala. Le-am pus pe cele noi si initial ma asteptam la o putere mai mare sau chiar o scadere vizibila a consumului. Tot ce am realizat a fost o accelerare mai buna in ture mici. Accelereaza ca si cum as fi cu 2-300 ture mai sus, ceva gen pornesc din 2000 ture acceleratia si se simte ca din 2300, adica ceva ceva mai bine.

            Tinand cont ca bujiile astea ar trebui sa fie mai rezistente si trebuie schimbate mai rar sunt multumit de alegerea facuta. Am gpl pe masina si ar fi trebuit schimbate la interval injumatatit. Singurul dubiu pe care il am este ca bujiile iridiu/platina au venit reglate la 1.00 mm si la recomandarea mai multora le-am reglat cu atentie la 0,7mm tinand cont ca rulez pe gpl. In primavara m-ar tenta sa maresc putin acel gap.

            Comment


            • Atunci cand am spus ca demarajul e mai bun, inca de la turatii mici, n-am spus-o sa ma aflu in treaba. Celelalte avantaje, legate de consum, de arderea completa a amestecului, samd. nu se pot demonstra decat in conditii de stand; pe sosea lucrurile pot fi date peste cap de foarte multi factori; pornire usoara, mai spune producatorul, dar eu nu m-am plans niciodata, ca loganul meu porneste greu. Si haideti sa fim seriosi, nu-si ia nimeni bujii cu iridium-platina, sa economiseasca bani dati pe benzina.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Mica economie de benzina este insa realitate. Am demonstrat asta saptamani la rand cu consumuri cvasi-identice, viteze medii in aceiasi nota, pe aceiasi ruta.
                sigpic

                Comment


                • Sigur ca e. Altfel producatorul ar fi pus intr-o situatie stanjenitoare de cineva care demonstreaza in conditii de stand ca nu se inregistreaza nici un efect benefic in privinta consumului; poate chiar de catre firme care produc si ele bujii, concurenta deci.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • dr_mke, IancuMIC lasati-l pe userul Nepotu sa vorbeasca de unul singur ca prostu
                    vorba sefului meu: N-ai cu cine domne ! Ce uameni !!!

                    PS: sa zicem ca daciashop a scumpit preturile acuma. Asa si ?
                    Nu mai sunt firme de top pe net care vand tot la pretul acela de l-am listat eu? sau ce ... Sau o faci pe carcotasul ca ai gasit pretul cel mai mare si atat ))
                    Last edited by Leo0608; 2 February 2014, 22:13.
                    ​​​​​​

                    Comment


                    • denso k20 tt sunt foarte ok

                      Comment


                      • a scumpit preturile acuma.
                        Ca si chestie, sa nu pici rau in vreo discutie: preturile se maresc, eventual. Produsele se scumpesc.

                        Comment


                        • Si la un Subaru sau Porsche nu e nu...?

                          Adica daca mergem pe considerentul ca oricum nu fac nimic in plus fata de cele de fabrica, totusi sa puna bujii iridiu ca e masina sport si nu mai conteaza la cat a costat masina.

                          Ulei scump, bujii iridiu, etc folosesc si altii cu Flocus, Golf etc, si astia au mofturi.

                          Dar facem exceptie si interzicem bujiile astea pt ca e un reper care un pret prea piperat fata de produsele clasice...

                          Comment


                          • Octavian, pamantul il poti sapa si cu o cazma de otel si cu una din aliaj de Mg. Cu aia din aliaj, poate efortul e un picut mai mic, fiind mai usoara, dar in definitiv, face acelasi lucru.
                            Cam asta am vrut sa spun cu bujiile Iridium.
                            Bujiile astea se potrivesc motoarelor de putere mare, cu temperaturi si presiuni mari.
                            Dar cum intra si in locasurile din motorul Loganului, de ce sa nu le foloseasca si posesorii de forashe, cat timp sunt convinsi ca merita diferenta de pret?
                            Last edited by mr.K; 3 February 2014, 00:13.

                            Comment


                            • In fond si la urma urmei Dacia 500 Lăstun face acelasi lucru cu Loganul din dotare, deci, de ce sa cheltui mai mult ? Are motor, volan, pedale, roti, nu te ploua si nici nu te bate vantul.

                              Ce spui tu se rezuma la zicala cu capra vecinului.

                              PS > de ce sa faci dus in fiecare zi, la urma urmei tot transpiri. Ajunge si o data pe saptamana. Ce uameni !
                              Last edited by dr_mke; 3 February 2014, 00:26.
                              sigpic

                              Comment


                              • Originally posted by ursamajor View Post
                                Mergi pe mâna noastră.
                                Pe Logan am Denso Iridium Power (IK20)...Pe SuperNova am folosit K20PR-U, apoi am trecut la IK20.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google